indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

christophe
User
spacer line

Wanneer je langer dan een jaar wenst te blijven op Bali, wie heeft weet van een goede internationale ziekteverzekering die ook geldt in europa.

thanks

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

CZ ziekenfonds bijvoorbeeld.Geweldig dat je zo lang kan blijven in Bali.Wat mag je daar doen?
Umberto Emoticon: Talk to the hand

spacer line  

De oplossingen zijn legio.Allemaal met hun eigen voors en tegens.
Nu is verzekeringen mijn vak dus als je meer info wilt kun je mij altijd even bellen. Laat het mij even weten of je hier prijs op stelt dan mail ik je mijn telefoonnummer

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

christophe
User
spacer line

Dag Hagen,

we gaan 2 duikcentrums runnen. Huisje en werkvergunning hebben we al, alleen nog eventuele verzekeringen en telefoon.

christophe
User
spacer line

Dag Rien,

wat ik wil is een ziekteverzekering die mij dekt voor grote risicos in bijna alle landen. Let wel, Ik heb geen ziekenfonds in eigen land (Belgie).

Je mag je tel.nr doormailen.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Christophe,
Kijk eens bij http://www.oomverzekeringen.nl/
Ik ben daar zelf al een paar jaar verzekerd voor een erg redelijke premie, je bent wel maar een maand verzekerd mocht je terug moeten keren naar je vaderland.
Zij hebben buiten de ziektekosten nog andere mogelijkheden zoals een wettelijke aansprakelijkheid en rechtsbijstand.
De verzekering is online te boeken en binnen enkele dagen geregeld, dus een of andere tussenpersoon is echt niet nodig.
Jan

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik heb zelf geen verzekering afgesloten en heb het geweten ook. Ik heb deze maand al aan 400 Euro ziektekosten, vanwege een blindedarm operatie die ik even na nieuwjaar moest ondergaan. In NL zou zo'n operatie natuurlijk duurder zijn, maar toch... Verzekeren dus maar!

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

Jantje
User
spacer line

Papaya,

Als er verder niets gebeurt in een jaar, dan ben je goedkoop uit! Ik betaal bijna Rp. 10 Jt voor mijn ziektekostenverzekering. Overwogen om niet te verlengen,maar eigenlijk kun je het risico niet nemen. Hoe lang heb je in het ziekenhuis gelegen?

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, had de eerste paar dagen erg veel pijn in mijn buikstreek, daarna ging het wel. Nu kan ik de meeste dingen gewoon doen zonder pijn. Ik moet zeggen dat het resultaat uitstekend is. Je kunt in Indonesia trouwens ook een ziektekostenverzekering afsluiten. De vraag is alleen of ze je uitbetalen als het er op aan komt...

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zou een reisverzekering geen pakket-aanbieding hebben? Emoticon: Wink
Een all-in pakket?

Jantje
User
spacer line

Dat klopt, Hagen. Zolang je nog staat ingeschreven in een Nederlandse gemeente.

peewan
User
spacer line

suwito asmonoto PTASURANSI AIU INDONESIA
TEL:[62-361]285924,282832. email:aiubaliRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indosat.net.id

Dit schijnt een vertegenwoordiger te zijn van een Indonesische verzekeraar, heb dit van de Vvb site. Bellen/mailen kan nooit geen kwaad.

Suc6, Peter

orochi
User
spacer line

Ik ga in maart ook voor een jaar naar indo en ik heb een globetrotter verzekering afgesloten via ELVIA. Dat is een reisverzekering waar ook ziektekosten in zit. Tevens heb je een kleine AVP en Rechtsbijstandverz. erbij. Wat ook wel lekker is is dat je een eigen risico van 70,- euro hebt en bij OOM is dat 250,-. Die van ELVIA is ook veel goedkoper. kijk maar bij www.wereldreiziger.nl

john

orochi
User
spacer line

he Christophe,

Heb je geen baantje over voor 2 personen. We zijn beiden verslaafd aan duiken en hebben commercieel inzicht.

john

christophe
User
spacer line

Als duikers hebben wij een duikverzekering inclusief travel assist die een zeer goede dekking biedt overal ter wereld (DANeurope), DAN is een non profit organisatie. Het probleem is wel als je een tijdje in het buitenland hebt gewoond (wij 6 jaar in Egypte en nu naar Bali) dat je in de meeste landen in europa na 2 jaar geschorst wordt uit het verplichte ziekenfonds voor kleine risico's. En wanneer je je tracht te verzekeren enkel voor grote risicos kan dat blijkbaar niet zonder al aangesloten te zijn bij een verplicht ziekenfonds.

De grap is dat wij overal ter wereld verzekert kunnen zijn behalve in ons eigen land (Belgie) waar wij gedomicilieerd staan. En dat is wat wij willen, ook in Belgie verzekert zijn.

ALs er mensen werk zoeken bij ons, nu is er niets beschikbaar daar wij zelf nog moeten beginnen in Bali en wij er nog geen kijk op hebben.

christophe

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Neem eens contact met Helvetia Levob of Clims-verzekeingen in Brussel. Emoticon: Nooo Wanneer gaan jullie Emoticon: Cooool
Umberto

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,662,699 topic views - 237,862 posts - 13,715 topics - 29,334 members - last post @ 28-03-2020 16:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,540,326 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com