indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

carohn
User
spacer line

Kan iemand mij vertellen wat de stand van zake is omtrent het restaurant Bonzai in Sanur? Wat is er verder in Sanur de laatste 5 maanden veranderd? Wij gaan in oktober weer naar Sanur maar ik ben nu al nieuwsgierig.

peterr
User
spacer line

Bonsai is een maand of 2 geleden gesloten.
wat er verder veranderd is weet ik niet zo goed want kom daar nog niet zo lang.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ben er recent geweest maar kan geen vergelijking maken met daarvoor want bemoei me doorgaans zelden met het "dagelijkse leven" aldaar. Ziet er voor mij nog hetzelfde uit als 20 jaar geleden......geen verandering.....

spacer line  

halo' wat ik julli kan mededelen'dat aan de voorkant waar al die winkels zijn als je naar binne gaat naar bonsai''is van af de straat kant met stallen platen 'dicht getimmerd.zo'n kleine 150 meter lang''groetjes Emoticon: Confused

sredneb
User
spacer line

Hoi,
Bonzai,gaat helemaal weg vanaf bonzai tot aan de weg is het al helemaal afgezet met metalen platen. de grond is gekocht door een chinees.hij gaat een nieuw groot hotel bouwen,maar eerst moet er nog winkels en een ander restaurant uitgekocht worden.
Dit kan nog wel even duren.

bronbeek
User
spacer line

halo' wat ik julli kan mededelen'dat aan de voorkant waar al die winkels zijn als je naar binne gaat naar bonsai''is van af de straat kant met stallen platen 'dicht getimmerd.zo'n kleine 150 meter lang''groetjes
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb wat vragen over Sanur aan Gerry Deuren.
Wil je contact met mij opnemen via bronbeeksenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Milani
User
spacer line

Yogya-Bali dan denk ik toch dat je met oogkleppen op loopt als jij denkt dat er in 20 jaar niets veranderd is.

Emoticon: Confused

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het is maar wat men verandering vindt. Een aantal nieuwe gebouwen, extra hotels en verandering van eigenaars van restaurants zijn voor mij geen veranderingen.
Ik doel meer op de sfeer en het soort bezoekers inclusief de lokale franje er omheen. Sorry, maar weinig verandering daarin. Niet negatief bedoeld.....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,218,832 topic views - 233,126 posts - 13,680 topics - 23,075 members - last post @ 21-07-2019 14:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,907,821 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com