indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ieder nog... selamat tahun baru !

Ben gister weer op nl bodem geland en ik vindt het maar een raar gebeuren om zo weer even in de kou gedropt te worden.

Groeten

Live life to the max.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ook Selamat Tahun Baru.Ik heb net een Kopi Espresso op bij de Jumbo in Goes.Mail je me privé??
Umberto

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Hoe lang ben je in Indonesia geweest en waar?Ik woon zelf ten Noorden van Yogya en heb geen zin om terug naar Holland te gaan. Alleen als het echt moet ga ik.

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ten noorden van Yogya? Ik ben goed bekend in Yogya zelf... binnenkort toch maar weer teruggaan denk ik zo.

Niek B.
User
spacer line

Ik ken het gevoel. Wij zijn zelf afgelopen zondag teruggekeerd vanuit Yogya.

Groeten, Niek

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Niet om het koude feestje te verpesten of om een rotgevoel te geven maarre...... ik vlieg zaterdag naar Bali Emoticon: Shiny

3 1/2 week genieten met mijn Balinese vriendin en de bruiloft van mijn zus daar Emoticon: Yes!

Ik zal aan jullie in Nederland denken tijdens mijn Bintang Emoticon: Bye bye

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

dat is niet verkeerd.... omang omang lees ik, dat is toch dat kleine krabbetje? een woord voor de woordenketting...

19 maart ga ik helaas een maand naar BKK, en geen Bali.... heb er een hekel aan als ik in een land ben waar ik de taal niet spreek... dat Thai is te moeilijk... --> japans is nog makkelijker... Genki!

hmmmf ik ben pas 21 april weer in Indonesia, Jakarta tot eind augustus weliswaar... Emoticon: Yes! but still all subsitute to change...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jantje
User
spacer line

Halo Maurits,

Waarom " helaas " naar Bankok. Wat ga je daar doen als ik vragen mag en met welke maatschappij vlieg je? Emoticon: Wink

spacer line  

Hoi Papaya'

Ik woon in bali kerobokan/denpasar mijn verblijf was zo'n 7 weken.

Robert' veel plezier! en je verpest het niet hoor....je maak voor velen het verlangensgevoel groter Emoticon: Yeah right! have fun ! van de regenperiode op bali in deze tijd is echt niets van te merken! alleen maar zon......en zeer warm!

Dah Dah'

M-Solo.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

was weer leuk je te ontmoeten

spacer line  

Dag Latex...

Dat vond ik ook! en we hebben nog genoeg te babbelen! met als hoofd-onderwerp Indonesie/Bali Emoticon: Wink

Salam'

M-Solo.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Tjobah jij mailt mijUmberto Emoticon: Worship

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Jan,

sorry dat ik zo laat je vraag beantwoord, maar ik vlieg met SQ en ik heb daar de leiding over een markt onderzoek voor een luxe hotelketen.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jantje
User
spacer line

Busines class zeker? ha ha ha. Je kan tenminste tegen een geintje.
Succes. Emoticon: Bye bye

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Thanx Jan,

Business class ja...

spacer line  

Jah....sokken magge weer aan Emoticon: Frustrated en zelfs de winterjas zit lekker hiero Emoticon: Nice

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-08-2006 12:26 Martin-Solo. wrote:
Jah....sokken magge weer aan Emoticon: Frustrated en zelfs de winterjas zit lekker hiero Emoticon: Nice

Hoi Sjaak - Solo of ed - Martin( of heet je nu anders?)
Leuk je weer tegen te komen op het forum.
Trek jij je sokken en winterjas maar aan dan doe ik vanaf 1 nov. mijn zomer pakkie-an want we gaan weer richting Bali,ff een warme neus halen. Emoticon: Yes!
Groetjes van Yoke oftewel tante Yo Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Aduh Tante Yo,

Martin Solo is of wel in zijn buitenverblijf hier ( tuin ) of te wel in Bali.
Ik ken hem persoonlijk en jammer dat hij buiten Eindhoven woont.
Voor mij een wereldreis.Hij heeft vorig jaar mijn stropdassencollectie exclusief aangevuld. Emoticon: Very funny
Umberto

spacer line  

Martin Solo is of wel in zijn buitenverblijf hier ( tuin ) of te wel in Bali.

Eergister weer geland...phoe phoe....heb zelfs nog meer dasi's voor je ondekt en nog wat meer Emoticon: Wink

Hoi Yoke je staat er goed voor...over 2 maandjes.

M-solo.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Eens een Teman altijd een Teman Emoticon: Wink
Die Martin S. Emoticon: Yes!
Ik weet zeker dat hij naar di Belanda is gekomen omdat het bijna erwtensoepweer aan het worden is. Emoticon: Angry
Umberto

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-08-2006 19:19 hagen763 wrote:
Eens een Teman altijd een Teman Emoticon: Wink
Die Martin S. Emoticon: Yes!
Ik weet zeker dat hij naar di Belanda is gekomen omdat het bijna erwtensoepweer aan het worden is. Emoticon: Angry
Umberto

met sambal ? Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

On 26-08-2006 20:08 4yoke4 wrote:

...

met sambal ? Emoticon: Yes!

Aduh Tante Yo...Mijn tanden wateren.
* Rijst
* Erwtensoep met veel hapkluif
* Sambal Trassi
* Brambang Goreng
Umberto

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-08-2006 21:34 hagen763 wrote:

...

Aduh Tante Yo...Mijn tanden wateren.
* Rijst
* Erwtensoep met veel hapkluif
* Sambal Trassi
* Brambang Goreng
Umberto

Juist veel vlees aan de kluif ! Emoticon: Nice
Wat is brambang goreng? Ik ken wel bawang goreng

Wat klets ik nou, lekkere erwtensoep terwijl de vakantie kilo's er weer af moeten en dat gaat niet zo snel als je al wat ouder bent.

Dus watertanden en hongeren maarrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!! Emoticon: Yes!

manon
User
User icon of manon
spacer line

Kater?

Aan de andere kant voelde ik me hier, eenmaal weer in NL, een soort 'Cleopatra' zij baadde volgens de boeken zich in ezelinnenmelk, ik flush het toilet met ongeveer 5 flessen mineraalwater... Emoticon: Stupid .als het al niet meer is...over bezinning gesproken Emoticon: Frustrated Waar ter wereld heb het... Emoticon: Confused

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Nou goed Tante Yo Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil
Omdat u het bent.
2 scheppen rijst 1 soeplepel erwtensoep 1 th.sambal trassi strooien met brambang goreng=gebakken uitjes. Emoticon: Nice Dan komt het lijntje niet in gevaar. Emoticon: Eerie Maar niet mentjeret hoor anders bau Indo Emoticon: Red face
Umberto.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,191 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com