indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ben op dit moment even in Jakarta, en wil graag weten waar het beste de EK 2012 wedstrijden te kijken.

As Zaterdag 9 Juni is Nederland - Denemarken. Waar kan ik me in mijn oranje shirt van een koud pilsje en voetbal genieten?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Mijn ervaring is dat ieder zichzelf respecterend cafe/club e.d. in ieder geval uit zal zenden, zei het op een klein scherm of groot scherm.

Ik weet niet waar je zit, maar er is vast wel iets te vinden. het jammere is dat de wedstrijden over het algemeen vrij laat beginnen, dus zul je al snel naar een cafe/club moeten, gewone restaurants sluiten wellicht te vroeg, hoewel er voldoende zijn die een uitzondering zullen maken.

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Eastern Promise in Kemang lijkt me een goede plek om dit alles te aanschouwen. Kun je naast van de wedstrijd ook nog van een kroketje en frikandelletje genieten. Emoticon: Smile

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Eastern Promise ongetwijfeld. In Kemang zijn meerdere plekken, op de driesprong met Kemang Raya op het foodcourt is ook altijd wel wat georganiseerd vermoed ik zo.

jstar
User
spacer line

Murphys natuurlijk ook.

Als je vlakbij Kelapa Gading zit; in de Mall of Indonesia (MOI) zijn er een drietal bar/restaurants die 24 uur per dag open zijn. Johnnie Walker bijvoorbeeld, heeft flink wat schermen hangen en zendt voetbal uit.

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Het zal me niets verbazen als het ook te zien is in "De Hooi Bar" in Jl. Metro Duta Raya Blok B4 No. 31 (Zuid Jakarta), een bruin cafe met tv-schermen

hunter
User
spacer line

Hoe zit dat nou als je op andere eilanden naar Nederland wil kijken tijdens het EK. Is er misschien iets mogelijk met internet of een gewone attenne?

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Ik weet niet hoe het met het EK zit , WK werd echter gewoon op de Indonesische tv uitgezonden dus dat moet overal wel te volgen zijn. Ben benieuwd of alles op Ambon ook weer compleet oranje is net als met het afgelopen WK Emoticon: Smile

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Had zoooo graag weer willen kijken in Harris Hotel Kelapa Gading mall, maar zit dus helaas nét in het vliegtuig naar Jakarta tijdens de wedstrijd... meestal wordt al het voetbal er wel uitgezonden in de lobby, zo ook tijdens de Azië Cup twee jaar geleden, toen wij er ook zaten.

From Dayeuhkolot with love

jstar
User
spacer line

Op 05-06-2012 18:22 schreef _Jarno_:
Ik weet niet hoe het met het EK zit , WK werd echter gewoon op de Indonesische tv uitgezonden dus dat moet overal wel te volgen zijn.

In Jakarta zit je redelijk goed met SCTV (alle FIFA wedstrijden) als 'free-to-air' tv station. Kabelexploitanten als 'First Media' hebben in hun pakketten natuurlijk ook wel buitenlandse sportzenders.

StephenC
User
spacer line

Op 06-06-2012 04:50 schreef jstar:

[quote verwijderd]

In Jakarta zit je redelijk goed met SCTV ( alle FIFA wedstrijden ) als free-to-air tv station. Kabelexploitanten als First Media hebben in hun pakketten natuurlijk ook wel buitenlandse sportzenders.

De EK 2012 wordt georganiseerd door de UEFA (is niet FIFA).
Zenden ze ook UEFA uit?

jstar
User
spacer line

????

UEFA is onderdeel/lid van de FIFA!! Het is één van de zes continentale organisaties van de FIFA (de Europese).

StephenC
User
spacer line

Op 06-06-2012 17:50 schreef jstar:
????

UEFA is onderdeel/lid van de FIFA!! Het is één van de zes continentale organisaties van de FIFA (de Europese).

Ok, dan komt het wel goed denk ik.

spacer line  

Easter Promise wordt het dan ...

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou de gekte is weer begonnen het is een na-aap gedoe als je dat van uit Indonesië ziet gebeuren.
Maar hier hebben ze er ook een gekte van gemaakt want er lopen de bij met oranje shirtjes.
Terwijl het nog een lange nacht kan worden, ben benieuwd of ze het uithouden tot midden in de nacht te kijken.
Want ze zijn nog al gauw malas en dan slapen ze snel zodat ze het misschien wel de helft missen.
Ik blijf er niet voor op ben te nuchter voor al die gekte………………………

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Voor iedereen ergens anders dan JKT, RCTI zendt alle wedstrijden uit. Gewoon lokale zender dus zal een verademing zijn Jack van Gelder en consorten een x niet te horen brabbelen uit hun nek.
Voor mij wordt het waarschijnlijk Eastern Promiss hoewel er Kemang Festival is en het zomaar zou kunnen dat alles vast staat. Dan maar Jaya Pub, lekker dicht bij huis ;-)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Enfin.. niets gemist Emoticon: Angry

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nu iedereen, (bijna iedereen) op een oor liggen en de kater hebben verwerkt.
Ben ik nieuwsgierig als ik ben, op Internet gaan kijken wat Nederland gedaan heeft.
Als je dan de Televaag kijk, zie eerst iets op Soestdijk is gebeurd en je moet heel ver scrollen om er achter te komen wat ze gedaan hebben, 0-1
Wat mij zo opvalt van te voren dat hitsigheid van de kranten ze hebben al gewonnen voordat ze nog moeten gaan voetballen.
Wat een fanatieke idioterie is het, een commercieel gedoe die zijn weer ga niet kent.
Vooral je word gek van die grolschbier reclame, flikker toch op met Nederland als favoriete land in de voetbalwereld.
Het stel wat nu op het veld staat, geen ene moer voor, speelt alleen voor zich zelf en stelt zich enorm aan, het is geen eenheid geen team .
Het zijn overtrokken personen geworden die te veel eer krijgen en te veel geld verdiend om werkelijk iets voor het Elftal te betekenen.
Maar op een niet misstaande wijze wil ik wel verklaren dat ik het hartstikke leuk vind.
Je moet het zien als een leed vermaak, waar je zowel aan kan ergeren, als er om lachen om die belachelijke ophits rij…………

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,608 posts - 13,687 topics - 24,372 members - last post @ 15-09-2019 17:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,240,523 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com