indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kiatje
User
User icon of Kiatje
spacer line

Een paar goede tips maar het lijkt net of je Antwerpen en Brussel door elkaar haalt (Eh, Boerentoren? Rubenshuis? Korte Gasthuisstraat of Kleine?). Neem aan dat je een tussenstop maakt in Antwerpen, misschien beter dit even te vermelden.

Welnee, ik ken maar één stad in die contreien, Antwerpen natuurlijk Emoticon: Bye bye , HET stad! Ik logeer er als Zaventem een handiger opstapplek is, zoals bijv. naar de Kongo. Brussel ken ik nauwelijks. Ben er een paar keer onheus behandeld Emoticon: Angry , ik mijdt die stad. Rij liever door naar Lille (Rijsel) of Parijs.

Als je in Brussel (voor de NL: is NIET Zaventem!!) bent, probeer dan Pierre Marcolini.

IK heb Marcolini voor 't eerst geproefd in Tokyo. Hij was er een rage, ik moest ruim twee uur in de rij staan. Zonde van mijn tijd. Volgende keer ga ik naar Seibu of Mitsukosji waar ze op -1 een ongelooflijk aantal delicatessenzaken hebben, met een stuk of tien topmerken uit Frankrijk. Later Marcolini nog eens geprobeerd toen ze op de Mechelse Steenweg zaten (schijnen daar weer weg te zijn?). Hij is wel goed, maar niet beter dan mijn andere langganans.

NB: een Belg vindt Leonidas trouwens helemaal niet slecht hoor, het is tamelijk gewoontjes, dat wel. En de Indonesische smaak is te zoet, dat proef je in alles (Holland Bakery, J-Co, enz.).

Belgen zijn niet onfeilbaar. Ze schijnen patat uitgevonden te hebben Emoticon: Stupid . Juist Leonidas vind ik een van die suikerzoete massaproducten. Ik schuw ze. Ik begrijp niet die roedels Blanda's die op zaterdag op de Meir in de rij staan, terwijl ze in hun eigen land veel beter spul kunnen kopen. Dat jubelt over Leonidas, maar weet Puccini, Van Wely of Mercuur niet te vinden. Tja. En ja, Indonesiërs hebben geen dessertcultuur. Gelukkig zijn ze goed in vlezen en vissen.
(/quote]

„Men komt in het leven zoveel verder met een vriendelijk woord en een revolver, dan met een vriendelijk woord alléén". (uit een brief van Al Capone aan zijn familie op Sicilië)

Kiatje
User
User icon of Kiatje
spacer line

Neem aan dat je dat van hun website hebt? Want ben verleden jaar al voor niets langsgeweest in Glow, de veredelde parfumeriezaak in Plaza Indonesia; daar zitten ze dus echt niet meer. Dat vind ik wel schandalig en zeer amateuristisch; als bedrijven niet eens hun locaties en contactgegevens op hun websites bijwerken. Tja, weer een klant minder.

Ja, dat van Plaza Indonesia wel. Ik ga meestal naar Kemang, maar vorig jaar was hun vestiging verhuisd naar een paar honderd meter verderop. Zonder waarschuwing op de site, zelfs geen verwijzing bij het oude huis.
Ik ben het met je eens: irritant en klantonvriendelijk. Kurang adjar.

„Men komt in het leven zoveel verder met een vriendelijk woord en een revolver, dan met een vriendelijk woord alléén". (uit een brief van Al Capone aan zijn familie op Sicilië)

jstar
User
spacer line

L'Atelier du Chocolat

http://www.bccindonesia.com/20(...)ouverture-chocolate/

Zag net interview met chef Mestre op TV-One infomercial.

rooijad
User
spacer line

is het mogelijk om legaal meer tabac mee te nemen ?of geeft dat oponthout bij de douane

mvg de rooij

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Naar Indonesie of naar Nederland?

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,801 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 02:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,369,164 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com