indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Politie steunt strijd tegen Islamistische beweging
Gepubliceerd op 06 mei 2011 02:43
De Indonesische politie heeft laten weten dat het klaar staat om de minister van Religieuze Zaken bij te staan in hun strijd tegen de beweging 'Islamitische Staat IndonesiŽ' (NII). "Om te voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen, is samenwerking met het ministerie nodig," aldus nationale politiechef Timur Pradopo.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Die Moslim fundamentalisten moeten werkelijk met hun fundamentalistische rotkoppen tegen de bepantsering van een tank geknald worden en vervolgens met een vlijmscherpe bajonet in hun nekwervel naar hun malle verdommenis geholpen worden.

H.D.B. Go

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Je kan ze beter bij de wortel uitroeien......dan is eindelijk de haatzaaiende, bedorven,

moordende extrimistische Islam groeperingen uit de wereld. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Dan kan het vredelievende Islam -geloof door iedereen geaccepteerd worden, toch? Emoticon: Party!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou er zijn hier al wat andere dingen uitgeroeid. Wel een beetje opletten he Kembang.....

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Haha, laat me niet lachen. De politie is juist het apparaat dat voortdurend clubjes als de FPI steunt. Zonder backing van de politie zouden ze geen kans van slagen hebben. Wat een schijnheiligheid.....tja, Javaanse politiek en cultuur.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Anne Mieke als het ten goede komt voor de bevolking heb ik helemaal geen moeite mee dat bepaalde haatdragende groeperingen worden uitgeroeid om eindelijk VREDE te kunnen hebben.....En inderdaad wat YB schrijft is juist....1x gezien ťn van velen gehoord over de politie.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 31-05-2012 10:32 Kembang wrote:

Anne Mieke als het ten goede komt voor de bevolking heb ik helemaal geen moeite mee dat bepaalde haatdragende groeperingen worden uitgeroeid om eindelijk VREDE te kunnen hebben......
Je begrijpt me niet. Ik doelde meer op het antwoord dat je gaf aan je bovenbuurman.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Na het lezen van BlogBlot zijn berichtje reageerde ik het uit mijn gevoel AnneMieke en ik sta er zelf 100% achter wat ik heb geschreven.... Emoticon: Yes!

spacer line  

Op 30-05-2012 15:20 schreef Yogya-Bali:
Haha, laat me niet lachen. De politie is juist het apparaat dat voortdurend clubjes als de FPI steunt. Zonder backing van de politie zouden ze geen kans van slagen hebben. Wat een schijnheiligheid.....tja, Javaanse politiek en cultuur.

Dit dus en met de enorme bedragen die vooral de VS stuurt naar IndonesiŽ onder het kopje terreur-bestrijding is er altijd wel wat geld over om die strijd voort te laten duren.

Maak wat geld over naar een extreem hoekje en je hebt je vijand (en nieuw geld nodig) nog voor lange tijd. Het is uiteindelijk ůůk een economie natuurlijk ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://de-bron.org/content/ind(...)rden-van-extremisten

IndonesiŽ leek ooit het schoolvoorbeeld van een islamitisch land met een stabiele democratie, maar het land lijkt steeds meer ten prooi te vallen aan radicaal islamitische groeperingen.

Vrouwen die een maagdelijkheidtest moeten ondergaan om bij de politie of in het leger te mogen, stokslagen voor homoseksuelen, brandende kerken en bezoekers van een punkconcert die kaalgeschoren en opgesloten worden in een heropvoedingskamp waar ze verplichte Koranles krijgen. Wat klinkt als Egypte of het doorgedraaide TsjetsjeniŽ van Ramzan Kadyrov, is bizar genoeg het IndonesiŽ van de 21ste eeuw.
- See more at: http://de-bron.org/content/ind(...)sthash.7v9zeM1z.dpuf

Nu steunen ze die beweging wat rampzalig word voor IndonesiŽ

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dit stuk geeft feilloos aan waar en wat er na 2000 is mis gegaan, jaar na jaar heb ik dat in de praktijk zien gebeuren, door het geven van autonomie aan de provincies, is Jakarta min of meer machteloos geworden.
Niet alleen dat, ook de onwil om semi militaire extremistische organisaties als de FPI aan te pakken, maakt IndonesiŽ elk jaar meer intolerant.
De jacht op terroristen ziet er heel goed uit, vooral voor hoe het westen er tegen aankijkt, maar de wortel van het kwaad de extremistische witjurken organisaties laten ze ongemoeid.
In Londen werd Widodo gisteren geprezen voor het tolerante beleid in IndonesiŽ, leuk hoor om een president een veer in zijn reet te steken, maar zo'n lul heeft dan helemaal notie van waar hij het over heeft. Emoticon: Nooo

In dit artikel gooit de schrijver alleen nog maar de intolerantie en de onmacht/onwil van de regering in de soeppan.
Gooi er de tientallen miljoenen IndonesiŽrs die steeds armer worden, de slechte infrastructuur, de maffia die voedselprijzen naar ongekende hoogte doen stijgen en de tsunami van corruptie bij.
Maak de smaak af met een snufje asociaal/egoÔstisch gedrag en een pollepel gebrek aan discipline dan krijg je een hele gevaarlijk soep.
Bij iedere grote manifestatie, zoals straks weer op 1 mei (hari buruh) hou ik mijn hart vast, de vraag is namelijk niet of de soeppan gaat exploderen, maar wanneer. Emoticon: Blush

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,155 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com