indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

cjmmaas
User
spacer line

vind mijn item niet meer terug.Bedankt voor de reacties voor t huren van huis op bali.
Willen gaan voor een jaar.rot gezocht op allerlei sites.
Maar bij veel sites belachelijk hoge huurprijzen.
Wij dachten aan n huur van 500-600 € per maand in en/of bij Seminyak/Sanur
Wie weet hier goede en betrouwbare mensen/sites/adressen
We moeten toch kijken ter plekke , natuurlijk !!!
Goede adressen a.u.b.
Voornemens om in 2013 (eind) een jaar n huis te huren
We kennen Bali een beetje van zes /zeven bezoekjes (zesweken tot twee maanden)
Hoe zijn contacten nu aldaar ???gezelligheid e.d.(ligt aan jezelf, weten we)
kees m

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Je vorig bericht staat in de subtopic "Gezocht en Aangeboden".
Even zoeken en dan zie je verschillende reactie's staan Emoticon: Smile

spacer line  

Voor Euro 500,- tot 600,- per maand (ca. IDR 6 tot 7 miljoen per maand / IDR 70 tot 85 miljoen per jaar) kun je hier makkelijk een ZEER ruime woning, met tuin en zwembad, in de opgegeven plaatsen (Seminyak en Sanur) huren.

Wij verhuren in Sanur bijv. al een grote woning (even Googlen met de trefwoorden "Villa Biaung, Sanur, Flickr" om de fotostream te bekijken) met 4 slaapkamers, 3 badkamers, garage, grote tuin (200 m2, groot zwembad (9 x 3,5m), ingerichte keuken) voor een dergelijk bedrag.

Omdat je natuurlijk wilt zien wat je huurt, hoe de omgeving is, etc., etc., zou ik een deal voor een maand verblijf in een niet te duur hotel maken. Gedurende die maand lees je de lokale kranten, bekijkt het aanbod in o.m. de supermarkten, kijkt bij lokale makelaars, bezoekt / bekijkt de aangeboden huizen en maakt vervolgens je keuze en rond je de huur af.

If you have nothing to loose, you can risk everything

simpati
User
spacer line

Beste Amed East Bali,
Geef aub even de juiste link door.

Oops! Looks like you followed a bad link.

spacer line  

Als ik de link naar de foto-website plaats, wordt deze afgekort na de “apestaart” en kwam je helaas vervolgens op een niet-bestaande pagina uit.

Vandaar mijn "nood-oplossing" om te vermelden om even te Googlen op de trefwoorden "Villa Biaung, Sanur, Flickr" om de fotostream van de betreffende woning te bekijken.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.N08/">

If you have nothing to loose, you can risk everything

Lientje
User
spacer line

Bekijk ook een de site www.rumah123.com
Hier kom je ook veel huizen tegen voor een bedrag van 2000,- euro per jaar. Ligt er aan hoeveel wensen en wat je eisen zijn natuurlijk.

Succes!

Maureennn
User
spacer line

Hallo allemaal,

Wij gaan in februari 2013 3/4 weken naar bali toe. Weet hier iemand misschien een niet te duur huisje/appartementje/hotel? Ik had er trouwens wel graag een website bij zodat ik foto's kan bekijken. Oh ja we willen graag naar Kuta of Seminyak.

Groetjes en alvast bedankt!

rama
User
User icon of rama
spacer line

Hallo Maureennn,
Neem eens een kijkje op deze site. Misschien is het wat voor je
Succes
www.ramahomestay.com

www.ramahomestay.com

willemw
User
spacer line

TE HUUR voor diegene die op zoek is naar een leuk huisje op Bali. 2 kamers en gemeubileerd. Gelegen in Canggu 10 minuten van Semingyak. Info foto's. Prijs 5000,00 euro per jaar.

willemw
User
spacer line

Net vrijgekomen.

Hierbij voor diegene die een huisje zoekt op Bali. Een leuk balinees 2 kamer huisje voor een zeer schappelijke prijs van 5000,00 euro per jaar. Voor foto's etc gelieve mij te mailen of mail naar regarvillabali.com. Ben in oktober en november zelf ook in Bali.

Lianne
User
spacer line

GEVRAAGD: woningruil Bali <-> Naarden

Voor de zomervakantie 2013 zoeken wij een Nederlands gezin met kinderen dat interesse heeft in woningruil Bali => Naarden voor een periode van 4 weken. Ons huis met tuin staat in een rustige straat, om de hoek bij het Naardermeer, 20 autominuten van Amsterdam en op fietsafstand van het strandje in Muiderberg. Graag een rechtstreekse mail indien interesse.

dloonen
User
spacer line

SPAM

*Edited by Oyibo*

Reclame maken is aan regels gebonden. Neem kontakt met jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com voor de voorwaarden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,278 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com