indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Ik vond wat plaatjes van een Russische fotograaf, genomen vlak voor de demonstratievlucht. Veel passagiers zijn hoge afgevaardigden van luchtvaartmaatschappijen.

Als je interesse hebt: klik hier

nieuwsbericht nu.nl: klik hier

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

Beste Ardianto,

Waren veel van deze mensen ook inzittenden van het vliegtuig wat is neergestort?
Wat een ramp zeg. Harlys woont er vlak bij. Zou hij er al meer van weten?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Hoi BG

Officieel is nog niet bevestigd dat het toestel is neergestort, al is die kans best groot. Het is goed mogelijk dat een aantal van deze mensen ook daadwerkelijk aan boord is gegaan, zoals de stewardessen, en de (Russische) bule's.

Laten we maar het beste hopen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

Voor welke airliner was die testvlucht nou eigenlijk ? Ik kom er niet uit.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Bron: AD

Brokstukken vermist Russisch vliegtuig gevonden

UPDATE In de bergen even buiten de Indonesische hoofdstad Jakarta zijn brokstukken gevonden van het sinds gisteren vermiste Russische toestel. Dat heeft een woordvoerder van de Indonesische luchtmacht bekendgemaakt. Het toestel, met 48 mensen aan boord, was gisteren tijdens een demonstratievlucht van de radar verdwenen.
Vanuit helikopters werd geen spoor van overlevenden aangetroffen. Volgens de luchtmachtvertegenwoordiger bevinden de resten van het toestel zich op een helling van de vulkaan Salak in de provincie West-Java. De brokstukken zouden zich bevinden op een hoogte van ongeveer 1500 meter.

Bij het horen van het nieuws barstten nabestaanden op het vliegveld van Jakarta in huilen uit. Velen hadden daar de nacht doorgebracht in afwachting van mededelingen over de situatie.

Zoektocht hervat
De zoektocht naar het vliegtuig was vandaag in alle vroegte hervat. Dichte mist in het bergachtige gebied bemoeilijkt de actie, liet een woordvoerder van het Indonesische nationale opsporings- en reddingsbureau weten.

Het vliegtuig was van de radar verdwenen in de buurt van de Mount Salak bij de plaats Bogor, nadat het snel in hoogte was gedaald. Het toestel is een Soechoj Superjet-100, een van de modernste Russische vliegtuigen. Het ministerie van Transport meldde woensdag dat de passagiers Indonesische zakenmensen en Russische ambassademedewerkers waren.

Volgens een bericht in de Jakarta Post zou het vliegtuig er vanaf boven gezien vrij intact uit zien Emoticon: Confused
Daar kan ik me weinig van voorstellen, het vliegtuig is op 1500 meter gevonden op een klif.
Volgens ervaren bergbeklimmers zal het een behoorlijk toer zijn om de wrakstukken te bereiken.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 10-05-2012 00:13 Macan Belanda wrote:
Voor welke airliner was die testvlucht nou eigenlijk ? Ik kom er niet uit.
Geen, het toestel is hier naartoe gekomen als marketing-geintje. Helaas liep het allemaal anders af dan gehoopt. Wel zat er een charter-maatschappij achter de komst volgens mij: Sky Aviation. Zij hadden namelijk al enkele van deze toestellen gekocht.

Willow
User
spacer line

On 10-05-2012 08:12 Yerun wrote:

[quote removed]
Geen, het toestel is hier naartoe gekomen als marketing-geintje. Helaas liep het allemaal anders af dan gehoopt. Wel zat er een charter-maatschappij achter de komst volgens mij: Sky Aviation. Zij hadden namelijk al enkele van deze toestellen gekocht.

Dat hadden ze dan beter kunnen doen na de test vlucht Emoticon: Confused
Maarja leuk is zoiets nooit ..

spacer line  

Op 10-05-2012 08:12 schreef Yerun:

[quote verwijderd]

Aha, thanks. Ik zat al te kijken naar die Sky dingetjes op de foto's, kende het niet ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zonde van die mooie meiden.
wens de nabestaanden veel sterkte toe.
weer opgeofferd aan die mannen die weer zich niet kunnen inhouden, om met verantwoordelijke wijze achter die stuurknuppel te gaan zitten.
Jammer, jammer helaas.
Die vliegtuig dat interesseert mij geen bal, die kunnen ze zo weer kopen. Emoticon: Confused Emoticon: Very funny Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Bron: Metro nieuws

De wrakstukken liggen op een moeilijk begaanbare plek. Het tweemotorige vliegtuig verdween vrijwel meteen van de radarschermen nadat de piloot toestemming had gevraagd om van tienduizend naar zesduizend voet (3000 meter naar 1800 meter) te dalen. Het was onduidelijk waarom de piloot zo dicht bij de 2200 meter hoge berg wilde dalen en of de gevraagde toestemming was verleend.

Speculeren is hier in de kranten al volop aan de gang.
Gisteren las ik al dat men zich verwonderden dat de piloot toestemming had gevraagd om naar 1800 meter te dalen terwijl hij vlak bij de Salak van 2200 meter vloog.

Volgens de veiligheidsvoorschriften mag een vliegtuig daar niet onder de 3300 meter komen.
Het schijnt niet een ideaal gebied te zijn, vanwege mist en turbulentie, dit is in de afgelopen 10 jaar het zesde vliegtuig wat daar in de buurt van de Salak neerstort.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Men verdenk nu dat er meer in het spel zit.
men houd het op een complottheorieŰn.
de Amerikanen die de miljarden contracten ook wilde hebben voor de Boeing fabrieken.
Door magnetron stralen van uit het heelal, de satellieten, gericht op de instrumenten van het vliegtuig.
Want welk piloot gaat dalen in zo gebied.
Ja kan zien dat hij recht tegen een berg is opgevlogen.
Vreemd dat de piloot dat doet...... Emoticon: Blush Emoticon: Stupid

Kijk HIER naar de verhalen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Gunung salak

nu een strijd met de instanties, hoe het kan, dat zo kleine fruit, zo groot als een berg kan zijn???????
Woord speling of spelling? van klein maar niet fijn en hoe groot kan klein zijn????

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Nu het trieste resultaat was op het net verschrikkelijk
vond het niet helemaal gepast maar ze hebben weer lekker gefotografeert
Dus kan dit of niet !
Ik weet niet of de nabestaanden de fotos al hebben gezien of toestemming gegeven maar het is overal op facebook !!

lees mijn comment van het ernstige bus ongeluk in cisarua

basoootje !!! er bij

Ps.er zijn getuigen ? dat de vleugel in de brand stond voor dat het te pletter vloog tegen de berg !

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

pierre
User
spacer line

Schandalig dat dit rondwaaierd op facebook.
Ik weet wel zeker dat de familie of autoriteiten hier nog geen toestemming voor hebben gegeven.
Zeker niet in de toestand zoals ze er nu bij liggen

spacer line  

Beste Harlys waar heb je dit vreselijke beeldmateriaal gevonden?
Wat een ramp zeg! Woon je daar ook vlak bij?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 12-05-2012 16:17 bule gembel wrote:
Beste Harlys waar heb je dit vreselijke beeldmateriaal gevonden?
Wat een ramp zeg! Woon je daar ook vlak bij?

Facebook en het gaat van mobieltje naar mobieltje (telefoon)

Ja nu ze op tv de instanties vragen hoe dat beeld matriaal er komt onkent men in alle
toon aarden

men zegt deze foto en meerderen zijn nep?? of van een ander ongeluk ??

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Van mij mag dit "beeld matriaal" verwijderd worden hoor Emoticon: Angry

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

elsbeth
User
spacer line

Weg ermee, zo snel mogelijk. We hebben dit soort beelden niet nodig om ons beeld te kunnen vormen van een vliegramp.
Sensatie, sensatie. Mensen vinden het niet erg, ze smullen ervaan en sturen het door naar een volgend persoon (of naar een forum). Zo werken de social media.
Deze week was mijn zoon nog in alle staten omdat hij van vele twitteraars berichtjes kregen van beelden van een ernstige kinder/babymishandeling.
Het was een hot item en iedereen ging kijken, zgn. onder het motto "dan kan er misschien nog iets aan gedaan worden". Ziek, volkomen ziek.

elsbeth
User
spacer line

Harlys, toch even een vraag aan jou: als jij er over twijfelt of nabestaanden deze foto's hebben gezien en toestemming hebben gegeven, waarom plaats je ze dan in godsnaam?

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 12-05-2012 17:26 elsbeth wrote:
Harlys, toch even een vraag aan jou: als jij er over twijfelt of nabestaanden deze foto's hebben gezien en toestemming hebben gegeven, waarom plaats je ze dan in godsnaam?

maakt dat nog wat uit ?

zegt weer wat over respekt zoals ik al zij (fotos) van het bus ongeluk cisarua ging ook zo

en de meesten hebben ook facebook dus dit is een druppel op de gloeiende plaat

maar wat mij betreft gooi de fotos er maar af

elsbeth
User
spacer line

Hoe bedoel je dat , Harlys:"zegt wat over respect, net als bij het busongeluk"?
Jij schaart je hier toch in de rij waar je zelf eigenlijk niet wil staan?

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Heb de foto's al dan niet tijdelijk verwijderdt. Het is aan de site beheerder of dit kan.
Ik ga maar even van de stelling uit, bij twijfel niet inhalen.

Ik laat me even buiten de rest de van de morele discussie. Want daar komt toch geen eenduidend antwoord op.

It's only kinky the first time.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

hmmm Ik zeg dit gebeurt dus dagelijks in Indonesie

weinig moraal iedereen kijkt foto foto klik klik

weinig helpen en zo snel mogelijk op het net die fotos

vaak zijn het de politie in dit geval waarschijnlijk een militair die de fotos in de circulatie brengt

zo kom ik regelmatig fotos tegen vooral op facebook afgerukte lede maten

Zelf zou ik zon foto niet eens kunnen nemen.

Vind dit voor Indonesie opvallend dat ze hier zo mee omspringen.

Dat ze het doen weet je nu ook keihard !!

Verder ga ik er niet meer op in elsbeth we weten het weer even Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het ging zoals ik al opmerkte niet om om moraal. Het gaat er meer om dat op dit soort foto's enige rechtsbescherming is. En yerun waarschijnlijk wel weet of dit bij deze foto's ook zo is.

It's only kinky the first time.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,883 posts - 13,695 topics - 25,598 members - last post @ 13-11-2019 06:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,582,383 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com