indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ron&Wout
User
spacer line

LS,

Weet iemand hoe lang het duurt voor een aanvraag van de Social Visum in Kuala Lumpur?
Hebben gelezen van 's ochtend brengen en 's middags halen, klopt dit?

Dank
Ron en Wouter

simpati
User
spacer line

Hebben gelezen van 's ochtend brengen en 's middags halen, klopt dit?
Ik ben er ťťn maand geleden geweest en hoop er nooit meer te komen.
Ik ben er dezelfde dag dat ik aan kwam in Kuala Lumpur geweest en kreeg toen te horen we helpen per dag 120 klanten en die hebben we vandaag gehad, ik moest morgen maar terug komen en dan een nummer pakken bij C.
De dag erna was ik als een van de eerste aanwezig, nummertje gepakt dat was 7701, komt de dame van loket C om 09:45, dus drie kwartier te laat, uiteraard was ik de eerste, alle papieren in orde en ik moest nieuw nummer pakken voor een ander loket, dat was 7038 en now serving 7011, dus 27 wachtende voor mij!
Het was bijna middag toen ik aan de beurt was geweest, het paspoort met het visum kon de dag erna om 14:00 afgehaald worden, zoals gewoonlijk was ik weer keurig op tijd, diezelfde dame die de dag eerder 45 minuten te laat was gaf de paspoorten uit, ze kwam nu slechts 35 minuten te laat en wilde toen slechts met moeite mijn bewijs (ticket) dat ik IndonesiŽ kan verlaten terug geven.
De kosten voor de vervoer waren pittig, er is een taksi nodig, het dichtsbijzijnde Station LRT is bij Ampang Park (supermarkt), een flinke wandeling.
De taksi kostte van mijn hotel naar de ambassade MYR 15, bij de ambassade vroegen ze het dubbele!
Formulier kan je downloaden op www.kbrikualalumpur.org/web/in(...)le&id=104&Itemid=148

Ik ga volgende keer weer naar Penang in MaleisiŽ, perfecte en erg vriendelijke service, kosten vervoer met de bus per keer MYR 1 en ook daags er na klaar.

Succes,
Jan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nou, dat is dan ook rap minder geworden met de service.. Hoewel rap.. in twee jaar tijd dan... want toen was het nog gewoon 'in de ochtend brengen, in de namiddag halen'. Al was het de laatste keren wel onvriendelijker als eerder.

Lopen is inderdaad een stukje. Taxi is drie keer niets verleken met die in Jakarta en heb ik vrijwel altijd weten te vermijden in Kuala Lumpur.

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Tijden kunnen veranderen Yerun?????
Ik denk dat Jan hier geen lulverhaal op zal hangen Emoticon: Wink

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

malam; nee dat wil ik ook absoluut niet insenueren of zo. Twee jaar is een mensenleven in dit land, en de service was goed, dus kan het alleen maar slechter worden? Jammer, was voor mij altijd een leuk weekje weg uit Indonesie, want ik maakte er een mini-vakantie van, zo'n visum-run.

Ho Lee Fuk

helen
User
spacer line

Weet iemand de kosten van een visum voor een half jaar en heb je een sponsor nodig in Indonesie.
Gr Helen

simpati
User
spacer line

De kosten voor een visum voor een half jaar zijn MYR 170, over de rest van jouw vraag zijn meer dan voldoende antwoorden gegeven op dit forum.
Probeer eens met google het volgende in te geven forum.indahnesia.com social budaya

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,338 posts - 13,717 topics - 29,628 members - last post @ 07-04-2020 05:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,976,406 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com