indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoe is het er dan eigelijk?
Je hoort verhalen van een enkele regenbui tm een flinke overstroming.
De temparatuur is gedurende het hele seizoen ongeveer het zelfde.
Maar ik wil toch graag weten of ik mijn opblaas boot moet meenemen.
hahahahah.
Het is namelijk al bijna zover 14 feb gaan wij voor 23 Dgn voor de 2e keer naar Bali.

groetjes Peter en Amanda

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Die overstromingen zijn 1500 kilometer naar het westen, in Jakarta was dat een aantal dagen geleden. Het weer op Bali zal vast goed zijn, rond de jaarwisseling had ik af en toe een bui.

spacer line  

Van die overstroming wist ik wel, het gaat er bij mij alleen om de hoeveelheid neerslag.
Een aantal jaren geleden ben ik op de Dominicaanse Rep. geweest en daar kon het flink regen.
Je was dan ook tot op je onderbroek toe nat.
Het regende daar een uurtje en daarna zag je de damp gewoon van de stenen af komen en was alles binnen no time weer droog.

groeten Peter

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Datzelfde beeld kun je in IndonesiŰ ook verwachten. 'Helaas' heb ik zo'n bui ook 1 maal ervaren afgelopen januari, maar toen was ik ook echt doorweekt inderdaad. Emoticon: Very funny

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Wij willen in maart naar Bali. Wie kan ons nu zonder omwegen vertellen wat voor een weer het zo ongeveer is in de maand Maart..

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jeroen,
Extra item op je website: weather section. Een verhaaltje met een grafiekje met hierin de neerslag en temperatuur per maand voor de verschillende delen van Indonesia moet volstaan... Emoticon: Wink
Wat linkjes voor actueel weer:
http://weather.yahoo.com/regional/IDXX.html
http://www.wunderground.com/global/ID.html

Begin de details te vergeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 01-02-2005 22:20 Albert H wrote:
Wij willen in maart naar Bali. Wie kan ons nu zonder omwegen vertellen wat voor een weer het zo ongeveer is in de maand Maart..

zo'n 30 graden, licht bewolkt en kans op een bui.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 02-02-2005 09:11 JohanN wrote:
Jeroen,
Extra item op je website: weather section. Een verhaaltje met een grafiekje met hierin de neerslag en temperatuur per maand voor de verschillende delen van Indonesia moet volstaan... Emoticon: Wink
Wat linkjes voor actueel weer:
http://weather.yahoo.com/regional/IDXX.html
http://www.wunderground.com/global/ID.html

Och, je moest eens weten waar ik mee bezig ben achter de schermen. Nog even geduld a.j.b. Emoticon: Shiny

Chris
User
User icon of Chris
spacer line

Via 'weeronline.nl' kan je bij de reisplanner van bijna elke plaats op de wereld een en dus ook Indonesie een overzichtje samenstellen van de historische waarden van de afgelopen 8 jaar.
Kan je zelf bepalen welke periode het beste is om met vakantie te gaan.

http://www.weeronline.nl/Aziee.htm

chris

spacer line  

Dag peter en amanda'

Nou ga er maar vanuit dat je goed weer hebt!! ik ben pas terug van 7 weken en heb tussen kerst en nieuw wat bui-tjes gehad, maar zoals bekend slaat het weer om bij nieuwjaarsdag..dat was ook te merken! heb van 1 jan tot 26 jan 1 volle dag regen gehad en voor de rest overgoten met zon alleen maar zon...snikkie heet en 2 maal per dag de planten moeten sproeien Emoticon: Puh! dat zegt genoeg.

Doch valt feb nog zeer zeker onder het regenseizoen! hoe later in feb des te minder kans....verder weet ik zeker dat je je eigen er niet druk over hoeft te maken! ik ken genoeg maanden in feb die alleen maar uit zon bestonden...en dat je verlangt naar een heerlijke bui!

En als ik hierzo naar buiten kijk in nl...dan gaat het lachen echt wel
over ....Toch.

Have Fun'

M-Solo.

Live life to the max.......

spacer line  

Bedankt iedereen,
Ik ga het over 9 dagen zelf bekijken.
En hoe dan ook we gaan genieten daar.
Dat wordt vast smullen daar!

groeten Peter

spacer line  

Dag Amanda en peter'

Het zal zeker smullen worden....Maar vergeet je zonne-milk niet Emoticon: Bye bye
want je heb geen ergin wat je te wachten staat.
Doe vast de korte broek in je reis-tas Emoticon: Nice , en begin alvast te smeren als het toestel de landing inzet Emoticon: Shiny

M-Solo.

Live life to the max.......

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,424,102 topic views - 228,686 posts - 13,635 topics - 19,559 members - last post @ 16-10-2018 04:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,668,630 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com