indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Nu ik kan je vrachtwagens bieden met chaffeurs

Ook op het gebied van electriciteit transformatoren
Wij kunnen het Verplaatsen en Installeren op de plek van bestemming (elk type)

Alle soorten Transport

moet u spoedig of binnen kort iets laden

We kunnen snel helpen door heel indonesie !

mail naar : roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

Leuk om te lezen dat je zo ondernemend bent Harlys!
Er zit volgens mij veel vuur in die oude kereta api!

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Tja wie weet begint er een nederlander aan een woon / Villa project op bali?

Of word ie gestrikt daar voor ? of het projekt nu wel of niet afkomt Emoticon: Cooool

Ik heb echt vracht wagens voor in de verhuur 60 stuks ! Over heel indonesie rijden we

We kunnen van alles transporteren en nu dan eens op tijd en volgens contract regels uitgevoerd !

En we doen al een projekt (cement rijden/ hout laten leveren/ stenen )

Nu men kan contact daar voor ( per mail ) met me opnemen !

ptjakarta.seaworldboard.com/t5(...)indonesia-click-here

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

ik zie op je site dat je een import/export vergunning hebt. Wat mag je importeren/exporteren? Heb namelijk wel belangstelling om een kuub Nederlandse producten te verschepen vanuit Nederland. Dat moet toch goedkoper kunnen dan via de post, die houdbare producten dan. Er is in Jakarta alleen al meer dan voldoende vraag om deze kuub producten weg te krijgen onder kennissen... zonder verkoop in winkels nog.

Ho Lee Fuk

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ja netjes he met die vergunning Emoticon: Party! koste ons wel het een en ander maar ik heb ze idd

Wat mag ik niet imp of exp eigenlijk zo een beetje alles

Kom met een proposel en ik zie of het haal baar is en wat het kost.

Das vrij blijvend hoor !

Sidney
User
spacer line

Hallo Harlys,

Ik ben nieuw op deze site. Ik las zo'n beetje deze forum en zag zodoende dat je een imp/exp vergunning hebt. Misschien een beetje brutaal van mij, maar toch zou ik je willen vragen wat je zoal doet daarmee. En eigenlijk bedoel ik of je in staat bent om mij te helpen wat barang barang (spulletjes) uit Indonesie te importeren naar Nederland.
Ik heb zo'n 10 jaar geleden meubels geexporteerd uit Indonesie naar Belgie en Duitsland maar dat ging via de klanten waar wij voor werkten.
Ik zou graag wat voor mijzelf willen doen als byside van mijn werk . Kan jij mij helpen om de boel hier te laten inklaren ?
Ik hoor het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Sidney

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Dat kan maar mail me even dan.

spacer line  

Beste Harlys,

Inmiddels al enige tijd getrouwd met mijn indonesische man en woonachtig in Indonesie. Wil inmiddles graag wat spullen vanuit Nederland oververhuizen naar Indonesie. Wat kun jij hierin voor me betekenen?

Met vriendelijke groet,
Charlotte

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Er is net een container onderweg naar nederland

Ik weet niet wat er naar Indonesie terug komt van deze eigenaar kun je me in iedergeval

mailen?

wat je ongeveer hier heen wil hebben !

Ik kan dan informeren
Emoticon: Yes!

silvio
User
spacer line

hallo harlys, heb wel belangstelling vooral als het om elektriciteit gaat, heb je wat info over bijvoorbeeld zonnepanelen of iets , anders wat goed werkt, ivm met het opzetten van internetcafe, omdat de elektriciteit soms laat afweten in indonesie wil ik toch een goede stroomvoorziening.

alvast bedankt
silvio

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,354 posts - 13,704 topics - 27,706 members - last post @ 29-01-2020 19:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,928,705 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com