indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Corriene
User
spacer line

Op 19-04-2012 04:38 schreef wouter1492:

[quote verwijderd]

Zou je ze echt kunnen eten Corriene? Ik ga hem terug vragen van mijn buurvrouw Emoticon: Yes! en stop hem in een blender. bedankt.

Doe er een haar bij , hem en haar mmmm drinken maar.

Gekheid op een sate- stik , het is echt lekker en met mango ed goed te mixen. Emoticon: Yes!

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 18-04-2012 23:10 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

Geeft het volk brood en spelen(vermaak).

SA, Helemaal mee eens. Brood en spelen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Corriene
User
spacer line

Op 19-04-2012 17:49 schreef BintangJan:

[quote verwijderd]

SA, Helemaal mee eens. Brood en spelen.

Is dat dan erotisch of exotisch Emoticon: Worship

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik neem aan dat het exotisch is.....?? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het lijkt op een onrijpe 'jambu air' in een vormpje geperst/gegroeid? Meer kan ik er niet van maken, ja ik zie wel dat het een bepaalde vorm heeft, maar zo groeien ze niet aan bomen, dan zouden mannen vrijwel overbodig zijn. Emoticon: Puh!

spacer line  

Beste Yerun,

Het gaat bij een vrouw toch om meer dan alleen de vorm? Als dat zo is heeft je vrouw aan een mooi besneden banaan voldoende. Ik hoop dat niet voor je. het gaat volgens mij om twee dingen in het leven om de fluit en de duit ( dit kan je ook vertalen in het Bahasa Indonesia )

Het is wel mooi dat zulke unieke stukje fruit als hierboven getoond op onze aarde zijn. Emoticon: Smile

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 22-04-2012 15:24 Yerun wrote:
zo groeien ze niet aan bomen, dan zouden mannen vrijwel overbodig zijn. Emoticon: Puh!

Toch hangt er af en toe wel iets waarvan je denkt....

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud ....leuk hoor Emoticon: Party!

En BG je hebt hélemaal gelijk.....een besneden banaan Emoticon: Laugh out loud hoe kom je erop Emoticon: Laugh out loud

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-04-2012 15:35 bule gembel wrote:
Beste Yerun,

Het gaat bij een vrouw toch om meer dan alleen de vorm? Als dat zo is heeft je vrouw aan een mooi besneden banaan voldoende. Ik hoop dat niet voor je. het gaat volgens mij om twee dingen in het leven om de fluit en de duit ( dit kan je ook vertalen in het Bahasa Indonesia )

Het is wel mooi dat zulke unieke stukje fruit als hierboven getoond op onze aarde zijn. Emoticon: Smile
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.BG; voor de grote nood zou dit een uitkomst zijn. Waar het meer om gaat is duit trouwens, die fluit nemen ze er dan graag op de koop toe bij. Emoticon: Puh!

wouter1492
User
spacer line

Op 22-04-2012 16:12 schreef dangdude03:

[quote verwijderd]

Toch hangt er af en toe wel iets waarvan je denkt....

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Tja Dangdude dat lijkt me wel een paardelullenboom te zijn!! Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,161 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com