indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

wouter1492
User
spacer line

Als het water u in de mond begint te lopen ga door naar:
http://s1268.photobucket.com/a(...)vinmarpol/?start=all

en neem een kijkje in EVA'S keuken voor het complete asortiment brood, broodjes, cakes en pastry's.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

*kwijl* Emoticon: Worship

spacer line  

Hahaha,

Zie laatste foto van die hyperlink!

Overigens credit naar Eva. Wow, dat assortiment..

Heldere ziende

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Snap het niet zoek een fototje uit bij die photobucket

mail hem naar voornemanbakkerijRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

En haal je bestelling een of 2 dagen later op !

of laat het bezorgen?

Hij is een brood en pastry bakker geweest in nederland en doet het nu in jakarta Emoticon: Party!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

Begrijp ik het goed Harly?
Je zoekt een foto uit die photobucket van iemand anders en dan stuur jij die naar een ander om te maken?
Als je dat bedoelt vindt ik dit niet zo netjes. Ook niet om dat dan op een zodanige manier in iemanda anders topic te beschrijven.
Kan ook zijn dat ik t fout begrijp, dan hoor ik dat graag.

Heldere ziende

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 16-04-2012 14:57 jakarta-snacks wrote:
Begrijp ik het goed Harly?
Je zoekt een foto uit die photobucket van iemand anders en dan stuur jij die naar een ander om te maken?
Als je dat bedoelt vindt ik dit niet zo netjes. Ook niet om dat dan op een zodanige manier in iemanda anders topic te beschrijven.
Kan ook zijn dat ik t fout begrijp, dan hoor ik dat graag.

O nee bekijk het maar ik stuur niks naar iemand ,

Druk zat.

Ik bedoel te zeggen als je iets zo lekker vind (photobucket) en je zit je zelf te verheerlijken vraag de bakker in jakarta kun je dit voor me maken !

Of als jij het kan?

Gaat mij verder nergens om maar ik promote voorneman idd wel een beetje zou ik voor jouw ook doen indien je dat wil !

Daar we nederlanders in het buitenland trachten te over leven en we weten allemaal dat de wind vaak uit alle hoeken op een dag kan komen

Vandaar dat ik zij snap het niet Emoticon: Nooo

Maar goed heb ook de topic niet gevolg

Maar gaat er toch om o wat heerlijk kijk hier eens Emoticon: Confused

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dit onderwerp gaat over de broodproducten gemaakt door de vrouw van Wouter, die dit topic opende. Het lijkt me niet gepast om steeds maar reclame te blijven maken voor Voorneman. Ik haal mijn brood bij Wouter omdat het dichtbij is, eenvoudig te bereiken is en bovendien zeer lekker is. Zo lekker, dat ik niet eens een ander hoef te proberen. Emoticon: I love it

spacer line  

Of ik brood kan maken? Nou...als je van stenen houdt..
Elkaar promoten is super tof, zou ik ook doen als ik goeie producten van iemand heb, maar niet op een topicje van een ander die hetzelfde wil slijten.
Zal je zo niet bedoeld hebben, toch? Dus alles cool en allemaal doorgaan met die prachtige Hollandse mentaliteit: handelsgeest! Prachtig om te zien, overal ter wereld de 'Ollanders.

Heldere ziende

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

[quote] On 17-04-2012 05:44 Jeroen wrote:
Dit onderwerp gaat over de broodproducten gemaakt door de vrouw van Wouter, die dit topic opende. Het lijkt me niet gepast om steeds maar reclame te blijven maken voor Voorneman. Ik haal mijn brood bij Wouter omdat het dichtbij is, eenvoudig te bereiken is en bovendien zeer lekker is. Zo lekker, dat ik niet eens een ander hoef te proberen. Emoticon: I love it [/quot

Sorry dat ik een andere nederlander die iets tracht te open en of van de grond wil stampen om zo zijn eten en drinken en het leven in jakarta te kunnen bekostigen promote.

Mij hoor je niet meer over ....

zal ook niet meer reageren of hem noemen in welk topic dan ook Emoticon: Shut up!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 17-04-2012 06:52 jakarta-snacks wrote:
Of ik brood kan maken? Nou...als je van stenen houdt..
Elkaar promoten is super tof, zou ik ook doen als ik goeie producten van iemand heb, maar niet op een topicje van een ander die hetzelfde wil slijten.
Zal je zo niet bedoeld hebben, toch? Dus alles cool en allemaal doorgaan met die prachtige Hollandse mentaliteit: handelsgeest! Prachtig om te zien, overal ter wereld de 'Ollanders.

Nee heb ik echt niet zo bedoeld Emoticon: Bye bye

spacer line  

Beste mensen ik dacht dat we geen reclame mochten maken hier? Het onderwerp over brood leek mij algemeen over heerlijk Nederlandsch brood. Aardig toch van Harlys dat hij blij is met zijn eigen huisbakker Voorneman? Ook Harlys heeft behoorlijk wat kritiek gehad over recalme die hij maakte voor zijn eigen parochie en nu lijkt het wel alsof iedereen dit opeens mag doen. Zelfs mensen die hier net een paar weekjes rondhangen maken enorme recalme voor snacks. Er worden zelfs hele onderwerpen overr spliterwten geschreven. Import, export hahah geweldig. Toch volg ik het allemaal met een lach.

Het zou goed zijn meer Nederlandse bakkers te krijgen in RI. Zo kan de brood kwaliteit behoorlijk verbeteren. Als ik die Rotiboy alleen al ruik en zie ga ik al over mijn nek.

Ik weet nu dat er al twee adressen zijn waar ik terrecht kan voor brood. Over smaak valt niet te twisten. En zeker niet over goede kenis(sen) die je ook nodig hebt om succesvol te zijn. Het helpt dus wel als je brood bakt voor een moderator. Meneer Harlys dat zou jij ook moeten gaan doen. Wellicht schrijft Yerun dan ook heel positief over jouw brood.

Oh ja Yerun, Verandering van spijze doet eten...

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

spacer line  

Op 17-04-2012 20:03 schreef bule gembel:
Zelfs mensen die hier net een paar weekjes rondhangen maken enorme recalme voor snacks. Er worden zelfs hele onderwerpen overr spliterwten geschreven. Import, export hahah geweldig. Toch volg ik het allemaal met een lach.

Het zou goed zijn meer Nederlandse bakkers te krijgen in RI. Zo kan de brood kwaliteit behoorlijk verbeteren. Als ik die Rotiboy alleen al ruik en zie ga ik al over mijn nek.

Ik weet nu dat er al twee adressen zijn waar ik terrecht kan voor brood. Over smaak valt niet te twisten. En zeker niet over goede kenis(sen) die je ook nodig hebt om succesvol te zijn. Het helpt dus wel als je brood bakt voor een moderator. Meneer Harlys dat zou jij ook moeten gaan doen. Wellicht schrijft Yerun dan ook heel positief over jouw brood.

Oh ja Yerun, Verandering van spijze doet eten...

BG,
1) t.a.v. De snacks doel je op mij. Staat er ergens dat ik eerst een senior moet worden of zo? Die enorme reclame valt reuze mee. Ik deel mede en doe het voor mijn lol. De rest volgt uit ontopic reacties. Ontopic, beste BG.
2) spliterwten, ja leuk he? In de omong sectie, net als de omong over je boot en de omong tussen jou en corriene.
3) "import / export..haha geweldig" snap ik niet helemaal. Doel je op een tassie erwten meenemen? of doel je op jouw uiteenzetting t.a.v. import van snacks, waarop ik aangaf dat het een kansloos verhaal was. Dat was idd wel geweldig ja.
4) de rotiboy? Kan je niet helemaal volgen. Vertel eens, wie is die rotiboy en waarom ga je over je nek als je hem ruikt? Praten helpt. Informatie delen ook, maar dan graag ietsje minder vaag;
5) een ding heb je goed geleerd en geldt wereldwijd: kennis is macht, maar kennissen is machtiger.
6) ik heb absoluut niets tegen Harlys, integendeel zelfs. Hij heeft me geholpen met een lekkere mayonaise keuze. Begreep alleen dat voorgaande niet. Als ik in
Bogor ben, ga ik graag een keer eten daar.

Een ding snap ik niet helemaal: jouw uiteenzetting riekt naar kritiek en zelfs hier en daar wat venijn. Snap ik niet/helemaal niet nodig. Ik zie ook je verhalen tussen corriene en jou in omong, maar heb daar geen enkel probleem mee. Hoor je mij niet over zeuren.
Wat wel ergelijk was, was je doorzettingsvermogen in offtopic praat, maar is opgelost. Dusss BG, vertel, wat zit je precies dwars? Doe maar in omong, anders wordt dit ook weer een offtopic verhaal in dit topic.
Ontopic: ik vind de broodjes van Wouter heerlijk, want daar ging t over volgens mij. Leuke foto's van de diverse producten en het water loopt me in de mond als ik t zie.
Nou, als er zo diverse NL'ers zijn die elk hun eigen 'ding' hebben, dan is dat toch helemaal goed?
Cheers Emoticon: Wink

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ook even een kijkje genomen in Eva's keuken Emoticon: Yummie!
Een bekende Romeinse uitspraak "Geef het volk brood en spelen"
Nou Eva/Wouter, ik heb de foto's bekeken dat spelen mogen ze van mij achterwege laten Emoticon: Yes!
Jampie dat ik zo ver weg zit Emoticon: Cry zal het dus met de deegballen van Sari roti moeten doen Emoticon: Angry
Maar als Yerun weer eens deze kant op komt, mijn boodschappenlijstje ligt al klaar Emoticon: Laugh out loud

wouter1492
User
spacer line

Op 18-04-2012 02:49 schreef Malam:
Ook even een kijkje genomen in Evas keuken Emoticon: Yummie!
Een bekende Romeinse uitspraak "Geef het volk brood en spelen"
Nou Eva/Wouter, ik heb de fotos bekeken dat spelen mogen ze van mij achterwege laten Emoticon: Yes!
Jampie dat ik zo ver weg zit Emoticon: Cry zal het dus met de deegballen van Sari roti moeten doen Emoticon: Angry
Maar als Yerun weer eens deze kant op komt, mijn boodschappenlijstje ligt al klaar Emoticon: Laugh out loud

Das tenminste een eerlijke en positieve reactie Malam! Bedankt en mocht je ooit in Jakarta komen dan ben je van harte welkom!! Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.BG; Harlys maakt reclame voor de een in een topic, jakarta-snacks maakt reclame in een ander topic en wouter maakt reclame in weer een ander topic. Allemaal prima, maar je gaat niet kanibaliseren. Niet netjes.

Verder hoort je klacht thuis in het klachtentopic. Graag daar verder, want ik laat topics niet meer offtopic trekken door gezeik over wat ik steeds maar weer fout zou doen. Echt niet.

spacer line  

Op 18-04-2012 02:49 schreef Malam:
"Geef het volk brood en spelen"

Prachtige uitspraak inderdaad en waarheid als een bus.

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het word eens tijd dat er ook in IndonesiŰ een keuringsdienst voor waren komt.
Want er word wat gerotzooid daar, je wil het niet weten...... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

dat hebben ze al jaaren, alleen zijn ze onderbezet dus kunnen ze niet alles controleren, laat staan de wet handhaven.

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Handhaven? Hier? Kansloos.
Onderbezetting, desinteresse, corruptie, vul maar aan.
Ik wil wel in een keurinsdienst zitten, maar alleen als ik zelf mag bepalen waar en wat ik ga keuren.. Emoticon: Puh! . Aziatische michelin, zeg maar.

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou ik kwam bij een familielid van mijn vriendin.
Die bakte speciale koekjes kue bij hem thuis.
En die verkocht hij door naar die lieden die op de kaki lima staan te verkopen.
Niemand kijkt er naar om dus er word wat aan gerotzooid daar.

Maar troost je ook hier zijn ze bezig, (zag het gisteren op TV) sprinkhanen, maaien en weet ik veel gedierte, in sommige koeken doen, zonder dat je weet wat ze er in stoppen en wat je eet.
Neen ik ben huiverig voor dat geen je hoort en ziet en wat ze langzaamaan achter komen wat er in etenswaren gesjoemeld word.
De Haagse hopjes worden nu ook gemaakt in ItaliŰ, niet meer in Nederland, wie weet wat ze daar nu in stoppen.
Door het enthousiasme van mensen, word er niet goed gekeken en gehandeld, daar komt vele fouten van en het dilemma is hoe meer regels hoe meer er uitgeweken word naar die landen, waar ze maar aan kunnen rotzooien.
Hoop dat ze de containers goed controleren op namaak......................... Emoticon: Nice Emoticon: Puh! Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-04-2012 04:05 wouter1492 wrote:

[quote removed]

Das tenminste een eerlijke en positieve reactie Malam! Bedankt en mocht je ooit in Jakarta komen dan ben je van harte welkom!! Emoticon: Shiny

Zeg wouter alles op foto bucket kan ik dat bestellen?

Zitten namelijk dingen bij die ik zelfs in nederland niet kon vinden dus dit is mijn buiten kans Emoticon: Party!

spacer line  

Nou, gelukkig heb ik de productie bij Wouter mogen aanschouwen. Spic & span. Ben zelf ongeveer allergisch voor bacterien en smerigheid (kan mn hart ophalen dus hier in indo Emoticon: Laugh out loud ).
Zag een kerel een keer van zijn warung lopen, loopt naar beneden in de goot en gaat zitten...hoezaliktnetjeszeggen...druk deficeren. Tot de enkels in t water. Uitgedeficeerd? Eff afspoelen, uit demgoot kruipen en de volgende klanten weer helpen. Sajoer pakke, snijden etc.
Rob -waar is t datumstickertje- Geus valt ter plekke dood neer hier. Dat lachen op t fotootje is zo verdwenen hoor. Emoticon: Yes!

Heldere ziende

wouter1492
User
spacer line

Op 18-04-2012 12:14 schreef harlys:

[quote verwijderd]

Zeg wouter alles op foto bucket kan ik dat bestellen?

Zitten namelijk dingen bij die ik zelfs in nederland niet kon vinden dus dit is mijn buiten kans Emoticon: Party!

Hallo Harly's, alles wat op de foto bucket staat kun je bestellen (op de laatste foto na! Emoticon: Wink . En.. ook nog andere dingen waar ik niet over uit kan wijden maar die, zeker voor jou, vreselijk interesant zijn!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ok ik neem daar over nog een keer contact over op en bestuur deze topic eerst even want eerlijk gezegt weet ik alleen de 3 laatste bladzijden van deze topic ! Emoticon: Blush

Corriene
User
spacer line

Op 18-04-2012 13:31 schreef jakarta-snacks:
Nou, gelukkig heb ik de productie bij Wouter mogen aanschouwen. Spic & span. Ben zelf ongeveer allergisch voor bacterien en smerigheid (kan mn hart ophalen dus hier in indo Emoticon: Laugh out loud ).
Zag een kerel een keer van zijn warung lopen, loopt naar beneden in de goot en gaat zitten...hoezaliktnetjeszeggen...druk deficeren. Tot de enkels in t water. Uitgedeficeerd? Eff afspoelen, uit demgoot kruipen en de volgende klanten weer helpen. Sajoer pakke, snijden etc.
Rob -waar is t datumstickertje- Geus valt ter plekke dood neer hier. Dat lachen op t fotootje is zo verdwenen hoor. Emoticon: Yes!

Eet smakelijk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,332 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com