indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jornt
User
spacer line

Kan mijn vriendin ook mij Visum bij de ambassade in Den Haag ophalen? Ik kan i.v.m. mijn werk namelijk niet doordeweeks. Als zij mijn paspoort en aanvraagformulier meeneemt, is dat dan voldoende?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

maam Diaan
User
spacer line

hallo Jornt,
je moet zelf naar de ambassade met de aanvraag.
Ophalen kan iedereen voor je doen, je moet dan wel het betaalbewijs aan degene meegeven
die het op gaat halen voor je.
Diana

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Je moet het persoonlijk aanvragen en vergeet niet dat je een correct afgedrukt aanvraagformulier hebt anders moet dat eerst geregeld worden
Evt kun je dat aanvraagformulier in de buurt Zoutmanstraat 43a bij een reisburo
laten drukken voor je (kosten 7.50) Na 10.00 uur

Ophalen kan je vriendin wel doen als ze het betalingsbewijs maar heeft.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

robbert
User
spacer line

Hoi,
Hoe komen de reageerders hierop, het is absoluut niet nodig om zelf te komen voor de aanvraag, noch voor het ophalen ! Je moet uiteraard wel de juiste formulieren bij je hebben!
Rob

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

robbert heeft gelijk hoef je zelf niet te doen mag ieder ander doen anders zou Pelita Visum Service geen werk hebben.
De juiste pasfoto meenemen staat ook ergens gemeld....................... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,372 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,595,061 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com