indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Beste Allemaal,

Ik zoek met spoed iemand met een Nederlands rekeningnummer die voor 50.000 rp XL internet pulsa wilt kopen.
Ik heb het mobiele telefoonnummer zodat bij elke toko in indonesie dit geregeld kan worden ;-)
Het geld wordt natuurlijk vooraf direct door mij per telebankieren overgemaakt.

Of weet iemand een internettoko zodat ik dit vanuit NL kan regelen?

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Je kan het heel makkelijk zelf vanuit elk willekeurig land opwaarderen met www.prepaidunion...
Doe ik zelf ook en betaal direct met Ideal.

Echt heel eenvoudig!
Emoticon: Party!

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Dank je wel Emoticon: Very funny
Ik ga het gelijk proberen.

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Het is gelukt. En alles ook nog in het Nederlands Emoticon: Smile

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Geweldig toch dat je een ander kan helpen?? Emoticon: Yes!

Leuk en hardstikke goed van jou Ibusas Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.toedeloe...fijn dat het gelukt is...

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Kembang...daar is het forum toch voor!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Tuuurlijk, ihhhhhhh, verkoop je een tegoed van 4.50 Eurie hier. Emoticon: Confused
Natuurlijk geef je dat niet aan een Indonesir die iets voor je gedaan heeft.
Sorry hoor, gatverdamme, niet alleen voor de verkoper maar ook voor de koper.
Nederlanders die onder elkaar 4,50 Euro pulsa gaan verkopen in Indonesi, mag ik effe misselijk worden?

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Huh Malam???
Ik denk dat je het niet goed begrijpt.
Ik ga regelmatig naar Indonesi en wil graag mijn eigen nummer houden, zodat ik nog steeds op dat nummer bereikbaar ben voor mijn vrienden aldaar. Het tegeod verloopt na een bepaalde datum en dan kan ik het zelf van hieruit (Nederland, dus)opwaarderen, zodat de datum wordt verlengd. En wat weggeven betreft: maak je daar maar niet druk over - ik geef mr dan genoeg....30 kilo kleren bijvoorbeeld!

Ook toedeloe wilde haar eigen tegoed opwaarderen....en niet verkopen!

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Malam?

Opwaarderen dus van willekeurig welk prepaid mobielnummer in willekeurig welk land vanuit willekeurig welk land kan dus makkelijk via prepaidunion. Voor jezelf of als kadootje voor een ander....

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ya bu, ik weet precies wat de bedoeling is, ik gebruik al 8 jaar mijn nummer van Mentari Emoticon: Smile dus niet denken dat ik niet weet waar we het over hebben Emoticon: Bye bye

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Okee, en nu weet toedeloe dus ook dat ze het vanuit Nederland kan opwaarderen.
Ze zocht iemand in Indo die het XL nummer dr voor haar wilde verlengen en zou die 50.000 rp netjes vergoeden.

Geniet nog van je erwtensoep!

barubagus
User
spacer line

Goed idee, zeg. Ik laat het nu altijd door familie doen, maar hoef ze op deze manier niet meer lastig te vallen .Hoe zit het me een vaste telefoon aansluiting?? Die laat ik nu ook door familie betalen.
Weet iemand een manier dat je het van hieruit kan doen???

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb de laatste keer gewoon een paar vouchers meegenomen met een lange houdbaarheidsdatum... Dat nummer kun je ook weer aan iemand doorgeven. Pulsa naar iemand sturen vanuit je eigen beltegoed kan ook nog.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

toedeloe...fijn dat het gelukt is...

Kembang...daar is het forum toch voor!

Ibusas.....vk worden de nieuwkomers en/ of anderen meestal "hatelijk" ontvangen door forumleden.....Daarom mijn compliment naar jou toe, snap je? Emoticon: Party! Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,276,535 topic views - 232,714 posts - 13,675 topics - 22,498 members - last post @ 17-06-2019 06:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,549,824 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com