indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Ik heb Rotterdam verlaten om in Jakarta ge gaan trouwen eind april met mijn vriendin. Momenteel zit ik in een gasthuis nabij Terogong / RS Fatmawati met zwembad. Ik probeer hier dagelijks 500m te zwemmen.

Zij heeft 2 banen: ballet lerares en art director. Voorheen werkte ik als civiel techn. Cad tekenaar en nu ga ik haar assisteren met Adobe op een mac.

In Rotterdam haalde ik diverse scifi en fantasie, anime films/tv series binnen via een payserver en bekeek ze op mijn AC Ryan HD Mini. Ik heb vroeger aan vechtsport gedaan en wellicht daarom vind ik Naruto Shippuuden zo leuk.

Naast zwemmen wil ik ook gaan joggen nabij het stadium. Ik heb een motor- en autorijbewijs, maar met de verkeerschaos hier heb ik geen behoefte om er een internationaal rijbewijs van te maken.

Ik gamede ook online met name WoW, maar doordat ik nu in een +6 uur tijdzone woont, kan ik niet meer met m'n oude buddy's gamen. En voor een Australasian server moet ik alles opnieuw kopen (Europese versie is niet over te zetten op een USA server). Misschien ga ik later SWTOR of GW2 wel spelen via een Pc emulator Parallel Desktops.

Dus wat voor vrienden zoek ik? Als je goed overweg kan met een Mac zou dat een plus zijn. Of je bent goed op de hoogte met internet en de mogelijkheden om hier niet te duur dezelfde tv series e.d. binnen te kunnen halen. Misschien hou je ook van online games. Of wil je gewoon met je Indonesische vrouw een dubbel date uit eten.

Btw ik ben 48 jr maar ik voel me net zo jong als mijn 36 jr vriendin.

Tot horens, Frank

wouter1492
User
spacer line

Hallo Frank,
Wel ik ben geen gamer maar meer iemand die met de handjes werkt. Al meer dan 45 jaar timmer ik (welliswaar niet aan de weg) en maak ik meubels. daarnaast druk bezig met het maken van brood en aanverwante artikelen en allerlei drankjes. Maar..... ik pak ook graag de fiets en ga daarmee de kampongs in. Geloof me of niet maar dat is echt leuk en zie je het echte Indonesie! Mocht je je eens een dagje vervelen dan ben je van harte welkom! Breng je vriendin gerust mee. Kunnen wij fietsen en de vrouwen lekker kleppen!

Groetjes,

Wouter en Eva
Jl. Raya Hankam 18b
Jatiwarna Bekasi
021 84996541
0812 1066 730
email: wouter1492Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

Hey frank,
Wij zijn helemaal Mac minded en mag wel zeggen dat ik er aardig wat van af weet, maar dat is ook niet zo moeilijk met de Mac. Doe veel aan Adobe Illustrator en redelijk photoshop. Zoals wouter, is mijn hobby ook koken en eten.
Internet werkt behoorlijk goed. Sitra wimax. Downen via nieuwsgroepen is hier standaard taal. Hele serie Breaking Bad, software, muziek etc. download ca. 250-400 kb/sec. Is hier veel, in Nl niks. En t leuke, de limiet op de site werkt toch niet(50gb).
Ben een "ouwe" vechtsporter, maar hang nu veel aan de sigaret. Zwemmen doe ik met kids of als ik neig te verdrinken...Mail me maar naar jakarta.snacksRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com. Kunnen we een keer afspreken en kun je kroketten proberen als je daar van houdt tenminste.

Heldere ziende

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Bedankt allebei voor jullie reactie en ik heb jullie terug gemaild vandaag. Ik ben inmiddels getrouwd en nu is het wat rustiger geworden in mijn leven.

Willow
User
spacer line

He Frank waar in Rotterdam heb je gewoont?ikzelf kom uit Hoogvliet maar woon nu 1 jaar in Bekasi samen met mijn vrouw en kleine..

Gr Will

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Willow, sorry voor de late reactie maar ik moet mijn vrouw ook de nodige aandacht geven en zij mij natuurlijk ;-)

Ik kom oorspronkelijk uit Helwijk/Willemstad (W-Br), verhuist naar Terneuzen/Axel (Z-Vl) voor werk, weer terug naar Helwijk, verhuist naar R'dam Crooswijk (Z-H) voor werk, nogmaals naar R'dam Alexander en nu in Jakarta Seletan.

wouter1492
User
spacer line

Hallo Willow,

Mocht je na verloop van tijd ongelooflijke trek krijgen in lekkere Nederlandse broodjes, brood, worstebrood, sausijsenbroodjes, appelflappen en ga zo maar door, kom dan gerust eens aan om het een en ander te proeven.
Bekasi is maar een (flinke) steenworp verwijderd van Pondok Gede!

Groetjes,

Wouter en Eva
eva69Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.co.id

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Ik heb inmiddels bij Wouter, Willow en gezin ontmoet. Wel een berg vliegen hoor Wouter! De ginger ale en wijn smaakte prima evenals de worstenbroodjes en de hutspot.

Voor wie dit verder leest ik kan nog steeds nieuwe vriendschappen gebruiken...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

FrankR, ik hoorde inderdaad van Wouter dat je langs was geweest en Willow had ontmoet. Zit je nog steeds in de buurt van Fatmawati? Of heb je inmiddels al een andere plek gevonden? Vanuit Wouter is het niet al te ver weg, vanuit mij hier in Lippo Cikarang aanzienlijk verder, al is het op een rustig moment via de tol wel te doen.

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Yerun = Jeroen?

Ik zit nog steeds in op dezelfde plek tot we een huis vinden en er een financiering voor kunnen krijgen. Bij de facebook vrienden van Wouter en Willow vind je mij wel...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja ik ben Jeroen, Yerun is de Indonesische spelling zeg maar.

Direct een koophuis ja? Gewaagd hoor.. hoewel gewaagd, het is wel fijn een eigen plek te hebben in dit land, al valt het niet mee wat te vinden wat naar mijn smaak en kwaliteit is. Helaas.

Ik zit eigenlijk niet meer op facebook, maar dat komt wel goed hoor.

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Het was gezellig samen met jou en Dick op bij BBQ van Wouter. Had jij ook zo'n zwaar gevoel na het vlees, de klappertaart en het ijs? Ik kwam minstens een kilo bij...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

ja, dat was een behoorlijke lading zo op 1 avond. Maar het was wel genieten. BBQ eind november.. Daar kunnen ze in Nederland jaloers op zijn!

spacer line  

Zeg dat wel Yerun...harstikke jaloers...hier in Maastricht is het grijs en grauw...um te jenken bbrrrrrrr Emoticon: Cry

Alaaf

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Zeg dat wel Yerun...harstikke jaloers...hier in Maastricht is het grijs en grauw...um te jenken bbrrrrrrr

Bie mie sjeint de zon in Malberg

Shalom

jstar
User
spacer line

Ze zijn nu de keuken aan het installeren. Dan kunnen jullie eens langskomen voor winterkost (bijv. snert) tijdens deze donkere dagen voor kerst.

Pff, gelukkig koelt de regen wat af.

Willow
User
spacer line

On 27-11-2012 06:45 Yerun wrote:
ja, dat was een behoorlijke lading zo op 1 avond. Maar het was wel genieten. BBQ eind november.. Daar kunnen ze in Nederland jaloers op zijn!

Hehe ja we hadden er ook graag bij willen zijn en nog wat forumleden te ontmoeten,maar helaas volgende keer beter Emoticon: Cry

En wat dacht je,straks weer in korte broek oud en nieuw vieren,lov it Emoticon: Yummie!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Willow, ja jammer dat het niet gelukt is, maar we doen binnenkort wel een herkansing. De BBQ wordt nog te weinig gebruikt naar mijn zin. Emoticon: Nice

Willow
User
spacer line

BBQ..Wat BBQ.. Emoticon: Shiny hehe.
Komt wel goed Jeroen..misschien iets voor het einde van het jaar.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat is al bijna, dat is het enge. De tijd vliegt. Rond oud en nieuw zit ik wellicht in Midden Java, maar daarna (of ervoor) kan ik wel een keertje langskomen als je wil. Heb nu wat meer tijd om eens een middagje langs te komen als je zelf ook tijd hebt.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik maak voortaan gebruik van de tolpoort bij Delta Mas trouwens, dat scheelt me 30-60 minuten in de rij staan bij Cikarang Barat nu ik binnendoor kan. Dus ben in feite in een zucht en een scheet bij Grand Wisata.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Twee weken te laat Emoticon: Angry

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 07-12-2012 07:17 Malam wrote:
Twee weken te laat Emoticon: Angry
Emoticon: Very funny welkom in Indonesie! Alles op z'n tijd hier he.. dat weet je! En over een paar weken gaat ook de tolpoort tussen Cikarang Barat en Delta Mas open, nog eens 12-15 minuten tijdsbesparing.

renem
User
spacer line

Ik woon inJakarta pusat ben 48 maar voel me nog jong.
Ik zou welleens een andere Nederlander willen ontmoeten
Om af en toe een kop koffie te drinken en over ditjes en datjes te praten. Wie dat ook wil mag mij emailen op rw2500Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

wouter1492
User
spacer line

Op 02-03-2013 03:44 schreef renem:
Ik woon inJakarta pusat ben 48 maar voel me nog jong.
Ik zou welleens een andere Nederlander willen ontmoeten
Om af en toe een kop koffie te drinken en over ditjes en datjes te praten. Wie dat ook wil mag mij emailen op rw2500Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Hallo Renem, mijn naam is Wouter, ik heb je onlangs gemaild. Koffie staat klaar! Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,985 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com