indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

YB: zal eens kijken of dat vanavond lukt, want het is vrijdagavond, en dan moet er gestapt worden natuurlijk. Al zal het hier redelijk beperkt blijven, maar dat is niet erg... ik kwam namelijk voor de rust, en dat is er nog altijd NIET van gekomen. Zoveel dingen te zien en doen hier... kom zeker nog wel eens terug om de buur-eilanden te bezoeken.. dat staat al vast.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En oh, ik zit gewoon in hartje Ambon in Swiss Belhotel voor dik een half miljoen per nacht. Geen gezeur, veilig en handig. 500 meter lopen naar het strand, goedkoop eten, een biertje en een praatje. Verder is alles met de chauffeur en auto te doen. Duurder als op Java, maar ik kwam hier voor een relax-vakantie, geen doe-vakantie. Dat is voor de volgende keer.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nah, daarom die Sibu-sibu dus. Is een ontmoetingsplaats voor locals en allochtone Nederlanders (Nederlandse Molukkers dus).
Swiss Bell heb ik ook gelogeerd in oktober. Oke, maar heb er alleen maar 1 avond vertoeft.......en toen weer op pad. Ga effe lekker toeren op het eiland. Je kan ook motor huren.

Gusans
User
spacer line

Kan jij mij ook vertellen als er Nederlanders in RI zijn die een reisbureau hebben dus meer dan alleen tickets verkopen? Ik probeer dit even te inventariseren voor een vriend die een reisbureau in Jakarta heeft. Hij komt graag in contact met deze mensen.

Hallo wij zijn xxxxx Mijn man is de eigenaar ik als Nederlandse help hem in zijn activiteiten! Geef je vriend in Jakarta gerust ons mailadres daar staan ook overige contactgegevens op.

MODERATOR BREAK

Hallo, ik ben een moderator, volgens goed gebruik, of een forumdeelnemer met meer als 100 postings, of even in overleg met de sitebeheerder voor reclame. De rest zien we als spam.

Placed by oyibo @ 20-04-2012 15:58

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,584,192 topic views - 231,690 posts - 13,666 topics - 21,346 members - last post @ 21-04-2019 22:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

116,929,266 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com