indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
RensW
User
spacer line

Beste IndonesiŽ kenners,

Volgende maand gaan wij met twee personen op vakantie naar IndonesiŽ. De eerste week hebben wij het verblijf ed. geregeld op Bali. De terugvlucht vertrekt vanuit Jakarta. Wij willen in 13 dagen van Bali naar Jakarta. Op dit moment heb ik de volgende route in gedachten: Seminyak - Ijen - Bromo - Madiun - Jepara - Jogyakarta - Bandung - Jakarta.

Van Seminyak willen wij met een privť chauffeur naar Jogyakarta. Kan iemand mij een indicatie geven van de kosten? Moeten wij dit van tevoren reserveren of kan dit ter plaatse? Tips betreft Hotels zijn uiteraard ook welkom.

Jogyakarta - Bandung gaan wij met de trein afleggen. Uit eerdere berichten heb ik begrepen dat dit ter plekke te organiseren valt.

Uiteindelijk willen wij 2 Š 3 dagen in Jakarta doorbrengen. Kan iemand een hotel aanraden in Jakarta?

Iedereen die mij verder kan helpen alvast mijn dank hiervoor. Ik kijk uit naar jullie reacties!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dubbel topic. Graag verder in deze:
http://forum.indahnesia.com/to(...)r_bali_-_jakarta.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

87,903,473 topic views - 240,748 posts - 13,734 topics - 34,204 members - last post @ 15-01-2021 19:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,181,738 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com