indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ErnstGala
User
spacer line

In augustus ben ik een dag of 5 in Singapore, daarna wil ik door naar Medan, liefst per vliegtuig. Heeft iemand enige tips want ik begrijp dat AirAsia niet vanaf Singapore naar Medan vliegt? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Lion Air vliegt wel op Medan.

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maar wel met een overstap, maar je kunt in ieder geval vliegen.

Ho Lee Fuk

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Een kniesoor die daar op let. Oftewel: dat had ik niet gezien.

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Als je moet kiezen voor AirAsia, dan vlieg je eerst naar Jakarta en dan door naar Medan, maar dan wel los boeken, want AirAsia doet niet aan transit op deze routes. Vertragingen zijn dan voor eigen rekening.

Ho Lee Fuk

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Value air of Jetstar heeft vluchten Singapore - Medan en andersom, ben alleen totaal niet te spreken daarover dus zou het je niet aanraden.

Anderhalf jaar geleden was het de bedoeling om met deze maatschappij na onze Sumatra trip naar Singapore te vliegen voor een paar dagen luxe. 's Ochtends om 6 uur op het vliegveld al daar, wordt ons doodleuk verteld dat de vlucht gecancelled is en onze tickets omgeboekt zijn naar 7 uur 's avonds de volgende dag!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, Dat zijn verhalen zoals ik ze van AirAsia ook af en toe eens hoor. Reden genoeg om ze te mijden als de pest, want passagiersrechten in Indonesie zijn dan zo slecht nog niet!

Ho Lee Fuk

TinusM
User
spacer line

Silkair (www.silkair.com) vliegt dagelijks van Singapore naar Medan.
Je kunt ook een ferry nemen vanaf Batam, niet vanaf Singapore, omdat er geen Visa on Arrival mogelijkheden zijn, maar kijk op http://wikitravel.org/en/Medan en je weet alles.

Can't stop laughing out loud!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Huh, Medan geen VoA? Volgens mij is dat nooit zo geweest.
Medan's Polonia International Airport and Belawan sea port are both visa-free and visa-on-arrival points.
haal ik bovendien van de site van je link af.

Vanaf Batam kun je inderdaad meerdere keren per dag rechtstreeks naar Medan.

Ho Lee Fuk

TinusM
User
spacer line

Sorry, helemaal gelijk. Dat ging over de ferry naar Pekanbaru.
Silkair vliegt tweemaal per dag op Medan, kost wel wat natuurlijk. De ferry zal goedkoper zijn, maar of dat allemaal zo veilig is ... Wel avontuurlijker, kotsende mensen en zo ...
Ik zou zo'n vliegtuig nemen.

Can't stop laughing out loud!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ferry is leuk voor als je tijd hebt en sterke benen hebt en tegen kotsende mensen kunt inderdaad. Vliegen is gewoon handiger, sneller, zakelijker dus.

Ho Lee Fuk

spacer line  

Hoe lang is het varen met de Ferry?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,767,749 topic views - 238,113 posts - 13,715 topics - 29,461 members - last post @ 01-04-2020 19:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,737,795 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com