indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

On 12-05-2012 08:06 bule gembel wrote:
. Ik en begin juni op Bali en ga daar samen met een bevriende partner een aantal mensen warm maken voor ons idee. Wellicht kunnen we een verbinding leggen en elkaar in de toekomst versterken.

Boleh ikut nguping ngga ?
Ben benieuwd , mss kan je als je terugkomt e.e.a aan mij vertellen ?
Voorlopig kan ik geen extra investering hoe klein dan ook niet meer doen.
Wie weet in de toekomst ?

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Beste oom Sid,

Zodra alles in kannen en kruiken is ga ik u als 1 van de eerste vertellen wat we gaan doen..
We maken u graag deelgenoot. U hoeft geen geld te investeren dat is het mooie.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

spacer line  

Tenkyoe tenkyoe.

Zo zie je maar ,hoewel de kans klein is kan lid worden van een forum (mee ouwehoeren) ook voordelen geven . Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 14-03-2012 09:36 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Ik heb ergens gelezen (Indon.Bron= weet niet waar ) dat de gezagsverhouding (Man-vrouw) een andere gevolgen kan geven bij een PT .
Wie kan hier uitsluitsel geven ? Bij deze specifieke geval/vraag van vraagster.
Dat bepaal je geheel zelf. Er wordt bij het opmaken van de akte alleen gekeken naar het aantal aandelen dat iemand krijgt toegewezen. Dat je later via een RUPS (rapat umum pemegang saham) besluit dat iemand meer of minder macht krijgt dan zijn aandelen waard zijn, dan mag dat natuurlijk. Zolang het maar in een akte perubahan vastgelegd wordt en dit ook gemeld wordt bij het ministerie Hukum dan HAM door middel van een 'Penerimaan Pemberitahuan Perubahan Data Perseroan'.

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Ter overname aangeboden:
PMA geldig voor import- export met huis en grond

Bali-style

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,046 posts - 13,697 topics - 25,815 members - last post @ 21-11-2019 10:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,922,139 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com