indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Holidayman
User
spacer line

Heeft er iemand trouwens nog leuke ideeen voor dingen te bezichtigen in indonesie? ik ga er in het voorjaar voor 3 weken heen. mijn idee is de eerste week java, de 2e week bali (als iemand me ongeveer de prijs van een ticket van semarang naar bali kan geven ben ik zeer blij) en de derde week weet ik nog niet. dus tips altijd welkom.

Alweer de groetjes van de holidayman

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zoek je leuke plaatsen? In Bali
* Negara
* Candi Dasa
* Kerebokan
* Palasari
* Tuka
* Jimbaran
Dat zijn er maar een paar van Zuid naar West richting oost.
Selamat Jalan---Goede reis.
Umberto

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Holidayman,
Als je echt dingen wil zien is het beter om 2 weken Java te bezoeken en een week Bali.
Semerang is niet direct een plaats met goede aansluitende vluchten naar Bali, het is via Jakarta of Surabaya, wel is het mogelijk om met de trein verder te gaan naar Surabaya en daar een vlucht naar Denpasar te nemen, of zelfs met trein-bus naar Bali.
Dingen in Java die de moete waard zijn, Bogor, Taman Mini Indonesia Indah, Bandung, Yogyakarta, Bromo.
Yogyakarta alleen is al 5 dagen waard!!
Bali heeft echt niet zoveel bezienswaardigheden buiten de vele tempels en de ceremonies.
Succes,
Jan

arnoud
User
spacer line

hi,ubud in bali,is ook een leuk stadje,kom ik elk jaar.en redelyk centraal punt,zoek wat mooie dingen op,die je wilt bezoeken,ga de straat op,zoek een niet opdringerig mannetje,en maak een deal,ze brengen je overal naartoe.en bali is niet zo groot,dus keuze zat.en ubud zelf,vele kunst winkeltjes,restaurants,.....ik geniet daar altyd weer,oke,doeg,arnoud.[zutphen]

E.Vliet
User
spacer line

Beste Holidayman,

Vliegen vanuit Semarang naar Bali is niet aan te raden. Beter is het om eerst naar Yogyakarta te reizen (met een touringcar Ramayana slechts 15.000 rph), om vervolgens een rechtstreekse vlucht van Yogyakarta naar Denpasar te nemen. Veel meer keuze dan vanuit Semarang. Bovendien vlieg je via Surabaya. Merpati is inmiddels gestopt met vliegen vanuit Semarang naar Bali (via Surabaya).
Prijzen voor een enkeltje Semarang via Surabaya naar Bali liggen rond de 400.000 Rph. Vanuit Yogya ook rond deze prijs maar dan een rechtstreekse vlucht. Vanuit Yogya zijn er erg veel maatschapijen die vluchten verzorgen naar Bali. Concurrentie is hoog en prijzen zakken daardoor sterk.

Erwin

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,628 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,976,807 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com