indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

We are looking for( Indonesian) live bands

Only English-language music !

Who want to play in Harly's Cafe and resto in Bogor

Proposel ? Emoticon: Party!

Then send mail to : RoosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

harlys.pub-party.com/t19-live-(...)d-to-play-at-harly-s

De tijd gaat snel.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Ik ken een zangeres die heel aardig de Engelse taal meester is (voor Sundanese best zeldzaam), met prachtstem. Adele bijvoorbeeld kan ze heel aardig zingen, en andere populaire songs - ook dangdut enz. Ze heeft een bewogen leven achter de rug nog niet zo lang geleden en zoekt nu inkomen (wil dus en krijgt dus nu minder financieele aanmoediging van deze bule), en is hard aan het oefenen elke avond. Door haar Engelse taal wordt ze w.s. de rechterhand van haar baas, hoorde ik van haar vandaag! Heel goed en bemoedigend nieuws voor haar! Als jullie deze Desie, met band een kans willen geven, ben ik jullie dankbaar! Ik zal vragen of ze (of haar manager) contact met jullie opneemt, okay?! En ik zie mss een gelegenheid om eindelijk Bogor, twee uur rijden, eens te bezoeken, en dat Emoticon: Yes! enige echte Cafť van jullie... ; )

Your attitude determines your altitude

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

De link die jullie geven is trouwens vrijwel onleesbaar op mijn iPad2. Moet mss Emoticon: Frustrated een iPad3 hiervoor kopen, met zeer hoge resolutie lukt dat beter.

Of, eh, maak misschien iets minder 'creatieve' kleuren. Dat lichtcyaanblauw op lichtcoolgrey is echt een ramp. Bijv. gewoon zwart op wit, zal bijna 100% schelen?

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Op 20-03-2012 14:31 schreef Keduadam:
De link die jullie geven is trouwens vrijwel onleesbaar op mijn iPad2. Moet mss Emoticon: Frustrated een iPad3 hiervoor kopen, met zeer hoge resolutie lukt dat beter.

Of, eh, maak misschien iets minder creatieve kleuren. Dat lichtcyaanblauw op lichtcoolgrey is echt een ramp. Bijv. gewoon zwart op wit, zal bijna 100% schelen?

Stuur maar een mail zag dat ipad2 niet jut van het is hoor, veel klachten kijk maar es op het internet over die dingen Emoticon: Cooool

De tijd gaat snel.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 20-03-2012 14:31 Keduadam wrote: De link die jullie geven is trouwens vrijwel onleesbaar op mijn iPad2.

Die site van Harly's is onmogelijk slecht in elke browser, in elk OS, en op alle hardware.

Dat gezegd zijnde, als het verschil tussen de iPad 2 en de new iPad net zo groot is als tussen de iPhone/iPod touch 3 en idem 4, dan moeten we naar de winkel hollen. Als dat ding ooit naar IndonesiŽ komt tenminste. De eerste drie dagen zijn er in een paar landen `slechts' drie miljoen van verkocht, en de schattingen wijzen in de richting van 60 miljoen voor heel 2012. Totaal concurrentieloos. En dan wordt het ding maar wat warmer.

MAD

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 22-03-2012 01:47 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

Die site van Harly's is onmogelijk slecht in elke browser, in elk OS, en op alle hardware.

Dat gezegd zijnde, als het verschil tussen de iPad 2 en de new iPad net zo groot is als tussen de iPhone/iPod touch 3 en idem 4, dan moeten we naar de winkel hollen. Als dat ding ooit naar IndonesiŽ komt tenminste. De eerste drie dagen zijn er in een paar landen `slechts' drie miljoen van verkocht, en de schattingen wijzen in de richting van 60 miljoen voor heel 2012. Totaal concurrentieloos. En dan wordt het ding maar wat warmer.

harlys.pub-party.com has a global rank of #3,975,476 which puts itself among the top 10 million most popular websites worldwide. harlys.pub-party.com rank has increased 373% over the last 3 months. It reaches roughly 3,570 users and delivers about 7,920 pageviews each month. Its estimated monthly revenue is $111.00. We estimate the value and worth of harlys.pub-party.com to be around $1,350.50. The domain harlys.pub-party.com uses a Commercial suffix and its server(s) are located in United States with the IP number 67.228.47.109. harlys.pub-party.com is not listed on Dmoz.

De tijd gaat snel.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-03-2012 02:57 harlys wrote: harlys.pub-party.com has a global rank of #3,975,476

Klopt:

Maar dat wil nog niet zeggen dat je site niet schietlelijk is. En onoverzichtelijk, hoewel dat cyaan kennelijk weg is. Je hebt dus klaarblijkelijk de (terechte) kritiek van Keduadam ter harte genomen, en dat valt te waarderen.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-03-2012 03:29 Pak Pupyes wrote: Klopt

Hoewel, dat lijkt de ranking te zijn van alle (gratis) sites van pub-party.com:

Snapt iemand dat beter dan ik? Yerun?

MAD

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Waarom gratis ? of betaald

Ranking is ranking en ik sta echt niet slecht, tevens ik heb niks veranderd blauw zal blauw zijn, Dat lichtcyaanblauw op lichtcoolgrey, als ik dat wil!

Raad heb ik dus niet ter harte genomen !

deze site heb ik ook gechekt

En we hebben betaalde sites

Die rankingingen kloppen echt wel

tja ik zie op deze site ook liever de kleuren anders maar wie ben ik Emoticon: Cooool

Ik vind het voor Harlys een kleine site goed genoeg, maar voor sommige mensen zal het helemaal niks zijn NO Problem Emoticon: I love it

Ik heb hem zonder een cent te betalen aardig onder de aandacht gebracht of niet? Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

De tijd gaat snel.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

klopt vergat ik kijk hier eens pak zijn 2 sites vind je hier van beter?
ptjakarta.seaworldboard.com/

Wil de sites wel een domein naam geven hoor kost 15 dollar zie eigenlijk het nut er niet van in daar ik ze gebruik om te linken!

Trouwens ik haal wel de google add etc er af (daar voor betaal ik wel Emoticon: Cry )

De tijd gaat snel.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Heb er es overnagedacht vind je dit beter het kan inderdaad zo zijn dat je het op handfoons moeilijk kan lezen !

Kijk ik copieer de link en plaats hem bv op mijn facebook met bijna 3000 vrienden

En meer sites !

zie ....harlys.pub-party.com/t39-cold-(...)ogor-jl-dadali-10#43

De tijd gaat snel.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Harlys, ik vind beide sites niet mooi. Maar ik vind deze site (Indahnesia) ook niet echt mooi. Dat kan een kwestie van smaak zijn. Maar Keduadams terechte klacht was over de leesbaarheid op de iPad. Met name dat giftige blauw. Dat lijkt nu weg te zijn, al ontken je dat. De onderstaande foto is de foto die je doorlinkt naar Facebook, een screenshot van de iPad (de `originele,' ik kan geen nieuwe betalen):

Omdat die foto's nogal groot uitvallen plaats ik de andere foto's hier niet in volle grorie maar kun je hier klikken voor een screenshot van je homepage. Op de iPad kun je natuurlijk inzoomen. En dat gifblauw waar Keduadam het over had, ontbreekt gelukkig.

Ik ging eerst naar je Seaworld-site, maar daar kreeg ik ineens een mobiele versie: klik hier. Het vervelende was dat ik op de iPad niet op de `classic version' kon komen. Of het duurde gewoon te lang naar m'n zin.

Enfin, misschien heb je er wat aan.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-03-2012 04:18 harlys wrote: het kan inderdaad zo zijn dat je het op handfoons moeilijk kan lezen !

Op een smartphone is het onmogelijk te lezen. Het oppervlak van de iPad is een keer of zes zo groot als van de iPhone. Klikken op een link kun je ook schudden. Dat is zelfs bij de Indahnesia-site op de iPad pas met enige trefzekerheid mogelijk als je hebt ingezoomd. Ken je nagaan...

MAD

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Ik had het zelf over de link die Harley's Cafe gaf hierboven, niet over de site...

De link gaf een vrijwel onleesbare tekst te zien - idd pak Pupyes de RGB kleuren waarden op het scherm ontworpen zijn natuurlijk behoorlijk onafhankelijk van hard- en software), en als (typo)grafisch ontwerper ben ik echt niet te kritisch op letterkeuzes en wel of niet functioneel) kleurgebruik door de miljoenen 'creatieven' (althans dat vinden ze allemaal van zichzelf) alleen al in Nederland.

En niet iedere leek weet dat cyaangroen bijvoorbeeld de moeilijkste kleur is tbv schermresolutie (72" Dpi), maar ook tbv printers (meer Dpi, zeg maar vanaf 144" Emoticon: Wink of offset drukwerk (300" Dpi of meer).

Deze gewraakte tekst ging aardig die kant op van lichtcyaan(groen), wat helemaal geen probleem hoeft te zijn, maar t hangt af van meerdere variabelen, zoals tekstgrootte en ondergrond! Die ondergrond spoorde dus absoluut niet met de kleur en grootte vd tekst en op mobieltjes moet dat helemaal een onleesbare ramp GEWEEST zijn!
GEWEEST, want ik zie dat de tekst nu zwart is, ipv bijna wittigcyaan voorheen, en de ondergrond nu, ipv lichtgrijs, nu lichtblauw is! Dat is bijna 100% beter; Emoticon: Party! een verstandige keuze!

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-03-2012 09:13 Keduadam wrote: Dat is bijna 100% beter

100% beter dan heel slecht is nog niet veel soeps, maar er is vooruitgang te bespeuren. Dat ik de site spuuglelijk vind, is nog tot daaraantoe. Net als de site van Jeroen is de site van Harlys nauwelijks mobiel te bekijken. Da's niet zo slim omdat het mobiel internetten enorm in populariteit stijgt, en binnenkort het `gewoon' internetten overstijgt.

Ik kan websites bouwen. Iedereen kan websites bouwen tegenwoordig want er zijn genoeg programma's die dat automatiek doen. Maar daarmee ben je nog geen ontwerper. Het is niet alleen een kwestie van code. Sterker nog, ik zie liever een grafisch ontwerper een site bouwen dan een codefanaat.

Mooi dus dat jij die resoluties snapt, weet ik tenminste waar ik m'n vragen daarover kwijt kan. En als je me nou ook even wilt uitleggen hoe ik bereken hoeveel groter het scherm van een iPad (9,7" Emoticon: Wink is dan dat van een een iPhone (3,5" Emoticon: Wink dan ben ik blij. Dat moet heel gemakkelijk zijn, maar ik kan geen formule ontdekken. De verhouding lengte:breedte blijft gelijk, en dan verwacht ik een kwadraat, maar zo simpel is het geloof ik ook niet.

MAD

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Haha nee sorry Pak dat betreft hardware, en dat is nou weer iets 'voor de account(afdeling)' en techneuten zeiden we op het ontwerpbureau. "Die daar beneden" (met driedelige kostuums die onze - vaak niet te doorgronden ontwerpen - moesten verkopen en uitleggen aan de klant!). "Wij" (ontwerpers, artdirecteuren, copywriters en illustratoren) waren de jongens van "boven", de trap op (waar de klant niet mocht komen Emoticon: Laugh out loud ) als gestoorde afdeling, maar elke dag wel erg leuk, dat wel weer.

Ik heb Academie van Beeld. Kunsten gedaan trouwens, omdat ik niets wist en niets kon.
Ook daarom heb ik 20 jaar geleden al voor Apple gekozen. Het werkt, en verder weet ik niet veel Emoticon: Talk to the hand

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Test mislukt Emoticon: Laugh out loud
U gaat niet door af onvangt geen 200 Euro, de grote deskundige blijft waar ie was en kan rustig doorgaan zessen gooien Emoticon: Yes!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Nu ik weet het niet meer kan nergens mijn aandacht op vestigen want ik zit met een spuuglelijke site,
Denk daar veel over na Emoticon: Yes!
en nu Emoticon: Confused

De tijd gaat snel.

spacer line  

Het gaat om je zaak en niet je site... Toch zou ik het zelf anders doen. Meer foto video visueel maken dat is wat de klant of bezoeker wil beleven. Je moet laten zien wat Harlys is en het online laten beleven door de bezoeker van je website..

Ik ben het eens met de positief bedoelde kritiek boven. Wellicht kan keduadam je een voorstel doen of hier even iets online gooien? Twee uurtjes werk en hij heeft echt al iets moois denk ik met zo veel ervaring...

Dit is een voorbeeld van weinig schrijven en veel zeggen en ook nog lekker eten:
http://www.hoteldegoudfazant.nl/. Duidelijker kan niet toch?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 23-03-2012 19:48 bule gembel wrote:
Het gaat om je zaak en niet je site... Toch zou ik het zelf anders doen. Meer foto video visueel maken dat is wat de klant of bezoeker wil beleven. Je moet laten zien wat Harlys is en het online laten beleven door de bezoeker van je website..

Ik ben het eens met de positief bedoelde kritiek boven. Wellicht kan keduadam je een voorstel doen of hier even iets online gooien? Twee uurtjes werk en hij heeft echt al iets moois denk ik met zo veel ervaring...

Dit is een voorbeeld van weinig schrijven en veel zeggen en ook nog lekker eten:
http://www.hoteldegoudfazant.nl/. Duidelijker kan niet toch?

Och och nu ben bezig geweest mijn site Harly's Cafe en resto te verbeteren !!

De kleuren teksten heb ik weggehaald en wat denk je er nu van bule gembel !! Emoticon: Cooool

harlys.pub-party.com/t78-two-y(...)isitors-clik-here#83

De tijd gaat snel.

spacer line  

Beste Harlys,

De link is zeer triest, dieptriest... Sorry maar dat is een eerlijk antwoord en natuurlijk mijn mening... Ik ga een voorbeeld voor je zoeken wat beter is....

Dit is al beter.... http://heerenveen.deswetser.nl/
http://www.littlebuddhaamsterdam.com/

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

tja bloqs kan ik niks mee heb ik zat !!

kijk nog es bule
harlys.pub-party.com/

Maar goed ga een site ontwerpen maar gaat tijd kosten !!

Iemand nog advies over gemakelijk een website bouwen ?

De tijd gaat snel.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-03-2012 06:25 bule gembel wrote:
Beste Harlys,

De link is zeer triest, dieptriest... Sorry maar dat is een eerlijk antwoord en natuurlijk mijn mening... Ik ga een voorbeeld voor je zoeken wat beter is....

Dit is al beter.... http://heerenveen.deswetser.nl/
http://www.littlebuddhaamsterdam.com/

Trouwens bule Gembel je kan wat voor website hebben wat je wil gaat er toch om wat je plaatst

nu aan ip's uit indonesie etc (Geen bots) naar deze topic geplaats te hebben :
Two years Harly's Existence in Bogor Photos With Pasah Unug and Julia Perez and Visitors (Clik Here) 1 admin 125 visitors Today at 10:26 (na 10 min het te hebben geplaatst !)

De tijd gaat snel.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 24-03-2012 06:50 harlys wrote: Iemand nog advies over gemakelijk een website bouwen ?

Een inlander inschakelen. Mijn nerd bouwt een site en onderhoudt hem voor 1-3jt. Zo iemand moet jij ook kunnen vinden.

MAD

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-03-2012 09:10 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

Een inlander inschakelen. Mijn nerd bouwt een site en onderhoudt hem voor 1-3jt. Zo iemand moet jij ook kunnen vinden.

Nee hoor het hoeft niet een andere site ,

Maar hartstikke bedankt allemaal voor de informatie ik heb mijn forum verbeterd en hier en daar geinformeerd en laten chekken, over leesbaarheid op de mobiel.

De site is nu mobiel vriendelijk en light versie.

ik kreeg al complimeneten !!

Het is eigenlijk ook wel van belang dat mijn site goed leesbaar is!

Dit door dat we ook vaak benaderd worden ( via de Harly's forum / website site en of hotmail )

Waar men een goed koop Hotel kan boeken, en over de binnenlandse vluchten,

waar men autos kan huren voor de omgeving met of zonder chaffeurs.

Plus leuke plaatsen

Ik orienteer me daar nu ook meer op en ga dat ook promoten !

Natuurlijk gaat informatie over Harly's Cafe voorop Emoticon: Cooool

En voor advies en informatie hotels etc reken ik niks !

De tijd gaat snel.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,883 posts - 13,715 topics - 29,350 members - last post @ 29-03-2020 08:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,568,294 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com