indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
spacer line

DE ONOMKEERBARE INVLOED VAN INTERNET
Invloed van de Internet Hayp heeft een steeds meer invloed op je leven gekregen.
Zelfs mijn vriendin die de laatste tijd, het geleerd heeft, om de computer te gebruiken.
Nu dagelijks achter of voor de Laptop zit te chatten met wie dan ook.
Ze zit veel op Facebook waar ze haar zus tegen kom.
De ergernis was dan ook dat de Laptop op een gegeven moment vast liep en na elke keer op nieuw op moest starten dat geklaag beu was en de gehele computer geformatteerd had.
Het gevolg was dat je niet zo maar de boel op gang had gebracht, het heeft mij heel wat gekost aan tijd om die laptop weer te laten draaien.
Met veel proberen en een zwartbeeld met een knipperde streepje moest ik het zien te repareren.
Maar door elke keer knoppen gebruiken kwam ik in de Bios terecht ja dat is voor mij dan ook akwadabarar daar durfde ik niets in te doen.
Ik had een start CD maar die werkte ook niet want die stond als tweedes in de Bios als opstart geprogrammeerd.
Tot ik F9 indrukte en kreeg enkele opdrachten die ik aan klikte en zo kwam de computer weer op gang en na gekeken te hebben was alles er uit en konden we alles opnieuw aan software er in zetten.
Dus zoals het nieuws gisteren op journaals er over hadden dat er veel tijd en geld kost voor de gebreken van een computer kwam bij ons werkelijk voor , heeft bijna zeker ¾ dag deling gekost om alles weer te laten draaien, zoals het hoort.

Of je het nu ‘web 2.0‘, ‘web 3.0′, de ‘nieuwe digitale wereld’ of gewoon ‘internet’ noemt: de invloed die het heeft op onze samenleving en de verwevenheid ermee wordt steeds groter. Ik zie het bij mijzelf, mensen om mij heen, maar het blijkt ook uit wetenschappelijk onderzoek. Tijd voor een inhoudelijke beschouwing als goed begin van het nieuwe jaar!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Ja internet doet veel. Als ik terug kijk wat ik vroeger met mijn tijd deed en nu dan is dat erg veranderd... Minder bewegen en meer internetten. Het is voor mij geen ergernis. Dat je laptop wel eens de geest kan geven is normaal. Gemiddeld gaat zo'n ding 3 tot 5 jaar mee.

Gelukkig kan je op www.tweakers.net de voordeligste vinden bij pricewatch kijk maar eens Emoticon: Party!

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

spacer line  

Zonder Internet was ik nooit als hotelier begonnen op een lokatie als Amed, Bali.

Voor mij wegen de voordelen van Internet zwaarder mee dan de nadelen (minder bewegen). Dan gaan we gewoon wat vaker sporten in de week Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 15-03-2012 02:03 Amed East Bali wrote: Dan gaan we gewoon wat vaker sporten in de week

En ook 's nachts - in het donker natuurlijk - kun je sporten.

MAD

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 14-03-2012 22:18 bule gembel wrote:
Ja internet doet veel. Als ik terug kijk wat ik vroeger met mijn tijd deed en nu dan is dat erg veranderd... Minder bewegen en meer internetten. Het is voor mij geen ergernis. Dat je laptop wel eens de geest kan geven is normaal. Gemiddeld gaat zo'n ding 3 tot 5 jaar mee.

Gelukkig kan je op www.tweakers.net de voordeligste vinden bij pricewatch kijk maar eens Emoticon: Party!
Maar om dan mijn dooie laptop te vervangen met een in Nederland besteld exemplaar om deze vervolgens te laten overkomen lijkt me geen goed idee. Dat kost teveel en duurt te lang.

Mijn huidige Acer Aspire is van vorig jaar, hier gekocht voor dik 300 euro. Vorige maand hield de letter G er mee op, hup, naar de mal, nieuw keyboard er in voor 40 euro en gaan met die banaan. Kostte me twee uur om naar de winkel te rijden, keyboard te laten vervangen en weer terug te rijden.

En die laptop, daar internet ik op. Ergernissen? Iedere dag weer, maar zoals AEB al zei, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

spacer line  

On 15-03-2012 02:24 Jeroen wrote:

[quote removed]
Ergernissen? Iedere dag weer, maar zoals AEB al zei, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.

AEB schreef dat de voordelen van het Internet zwaarder wegen dan de nadelen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 15-03-2012 02:34 Amed East Bali wrote:

[quote removed]

AEB schreef dat de voordelen van het Internet zwaarder wegen dan de nadelen.
Emoticon: Red face dat is inderdaad andersom. Eventjes aanpassen.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Nul ergernissen. Slechts grote vreugde.

MAD

spacer line  

Je link zegt dit PP : We are busy updating the store for you and will be back shortly ....
Emoticon: Very funny .

Ben het helemaal met je eens. Ik heb jarenlang zelf mijn pc's in elkaar gezet, niets was te gek, alles kon ik ermee doen en uitvreten. Sinds 4 jaar heb ik nu een iMac staan, dat was erg wennen, ik dacht immers te moeilijk. Sinds ik dat ding heb, heb ik al 3 keer mijn OS geupdate en nog nooit foutmeldingen gehad. Ik merk de laatste tijd dat hij ietsje vaker een strandbal geeft, maar de zandloper uit mijn WIndows tijd staat nog in mijn geheugen gebrand.

Ze zeggen niet voor niets : Met Windows werk je en een Apple werkt voor je.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 15-03-2012 05:21 Macan Belanda wrote: Met Windows werk je en een Apple werkt voor je.

En het mooiste is nog wel dat zelfs Windows beter werkt op een Mac. Ik wilde daar eerst niet aan, maar heb door omstandigheden gedwongen een week of twee geleden de trialversie van Parallels geïnstalleerd met Windows XP, en je weet niet wat je ziet.

PP (Mac sinds 1987)

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 15-03-2012 05:21 Macan Belanda wrote: strandbal

RAM bijkopen? Heb onlangs 8 GB bijgekocht voor Rp 100rb per GB. Inclusief thuis monteren (en excl. dat honderdje fooi). Heb nu 12 GB. Dat maakt alles wat gemakkelijker. Aan de minkant: de HDD van mijn Mac mini heeft het gisteren vermoedelijk begeven. Moet ik nog naar kijken, maar natuurlijk dagen niets te doen en als het dan leuk wordt moet ik arbeiden. Nou ja, leuk, als het de HDD is dan is er geen vervanger meer voor. Ook niet gek na 7 jaar. Ik overweeg een SSD te kopen als (externe) opstartdisk, maar of dat de moeite waard is?

MAD

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Helaas kun je in deze tijd niets meer zonder internet en mobiele telefoon,althans je bent dan beperkt in je doen en laten.Alles gaat steeds meer via het internet en dus zitten we met zijn allen steeds meer achter het scherm.Toch is het soms wel eens lekker om je telefoon te laten voor wat hij is en zo de straat op te gaan,dan ervaar je de rust die je vroeger had,gewoon effe geen gezeur aan je hoofd en genieten van het leven zelf. Emoticon: Shiny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Bejaarde vrouw heeft snelste internet ter wereld

De 75-jarige Sigbritt Löthberg uit Karlstad in Zweden is de gelukkige bezitster van de snelste internetverbinding ter wereld. Zij raast met een duizelingwekkende snelheid van 40 gigabit per seconde over het net.
Met deze snelheid kan ze bijvoorbeeld een High Definition DVD-film in twee seconden downloaden. Of 1500 HD tv-kanalen tegelijk kijken.

Sigbritt dankt deze snelle verbinding aan haar zoon Peter Löthberg. Hij is een bekende internetexpert in Zweden. Löthberg experimenteert met nieuwe technieken van data-overdracht via bestaande verbindingen.

De jaloersmakende snelheid wordt vooralsnog niet ten volle benut door de krasse bejaarde: zij gebruikt de computer vooral om op haar gemakje digitale kranten online te lezen.

Ad 15/3
Pffffff mag ik een beetje jaloers zijn op deze jongedame.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,187,037 topic views - 240,137 posts - 13,729 topics - 33,219 members - last post @ 22-09-2020 08:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,858,312 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com