indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Holidayman
User
spacer line

Wie heeft een tip om gemakkelijk aan een visum te komen voor indonesie? ik denk er aan om zelf naar de ambassade te gaan in Den haag. Wat is handig en wat is wijsheid. En nog even een tip voor de boekers onder ons. D-Reizen is erg goedkoop met het verstrekken van een ticket naar indonesie. en het bellen naar indonesie kan helaas niet meer voor 1 cent (ik heb wat afgebeld) maar is inmiddels 3 cent via 0900-0135. en we bellen nog steeds wat af. trouwens hier is nog een goedkoop adres voor een ticket... kijk eens op www.devagroup.nl. voor 720 euro heb je dan al een ticket rechtstreeks naar semarang.

Groetjes van de hollidayman.

spacer line  

Hey dit is niet naar mobiel neem ik aan ? ik bel me ook rot... haha

ephie
User
spacer line

als je zelf naar de ambassade dat moet je voorbereid zijn ,,,, het is wachten en wachten en wachten
het beste is om via reisburo te regelen die kost ongeveer 60 euri vooral als je onder de rivier woont, schil je veel aan trein of benzine geld......
tot nu toe bel ik gewoon gratis via mijn baas..hahahaha, sorry

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

0900 0135 is voor naar zowel mobiel als naar vast voor 3 cent (zo lang het duurt).

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

goedkoop ticket? Singapore Airlines heeft goedkoper, 600 euro (ex tax) naar Jakarta. Ik kon mijn wens boeken, ware het niet dat ik net 5 dagen terug ben.. Emoticon: Puh!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

august
User
User icon of august
spacer line

Holidayman,
Via dezelfde Devagroup kun je je visum ook laten verzorgen. Zij doen dit voor Ä 15 excl. verzendkosten.

Tonny
User
spacer line

Leuk goedkope tickets die 'n maand geldig zijn. Maar als je 6 maanden wil blijven betaal je al snel veel meer geld voor 'n ticket.
Iemand 'n idee?

balangan
User
spacer line

Royal Brunei!
Ticket 3 maanden geldig
Amsterdam-Bali Ä 764,00

Balibagus
User
spacer line

goedkope tickets.
Ik ben met Malaysia Airlines gevlogen.Ik betaalde voor een 6 mnd. ticket maar 1000 euro's maar...............zorg dat je geen overgewicht hebt.....dat kost je 52,- p.kg. Ik had 5 kg. meer dus......260,- e. dus toch nog een duur ticket.Volgende keer vlieg ik met Singapore airlines die zijn de beste.
Groetjes ,
Lou/Balibagus.
kijk op mijn site:http://groups.msn.com/balinusadaricinta
of info :0062-81338435350

Balibagus
User
spacer line

over het visum:
Laat het a.u.b. via een reisbureau doen,ik (als Maastrichtenaar ) spaarde me ong.150,- e. en..........als ik zelf was gegaan had ik misschien mijn temperament laten meespelen,wat misschien een plaats op de ''zwarte lijst'' opleveren zou en ik niet meer Indonesia in zou mogen.Want als het de mensen daar beliefd zeggen ze eenvoudig dat je maar een andere keer moet terug komen.Hier zijn de Indonesische mensen zo lief en aardig maar het ambasade personeel (zowel in Den Haag ,als in Jakarta)is zo wat van onplezierig,bot,onmenselijk dat ik me afvraag of de Indonesische regering wel weet hoe de mensen die hun land willen bezoeken worden behandeld.Ik ben dan ook sterk van plan om een persoonlijke brief aan president Susilo te sturen,en om deze dan ook in de Jakarta Post te laten publiceren.(de meest gelezen Indonesische krant).
Dus vrienden van Indonesie/Bali laat het reisbureau al dit regelen,het is maar 20,- duurder maar zoals ik reeds zei ,voor mij 150,- + een hoop ergernis minder.
Sealamat,Lou/Balibagus.
photolou22Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

robbert
User
spacer line

Hi Iedereen,
Ik blijf mij maar verbazen over de negatieve ervaringen die men vertelt als men het over de Ind. Ambassade in Den Haag heeft.
Drie dagen geleden om 09.15 het visumkantoor v.d. ambassade ingestapt, 4 mensen voor mij hiervan 1 met allerlei vragen die nauwelijks wat met het visum te maken hadden, kreeg keurig antwoord v.h. ambassade personeel, een ander moest dezelfde dag het visum hebben en deed uiterst onaangenaam toen men zei dat hij dan wel even moest wachten, de ambassademevrouw bleef zelf beleefd ! Was zelf binnen 3minuten klaar en kan onze Sosbudjes over een aantal dagen ophalen. Een ervaring die ik overigens al vele jaren heb. Kortom, als je de zaakjes goed voor elkaar hebt dan wordt je prima geholpen ! Parkeren achter de Surinaamse Ambassade, lukt ook altijd.
Have fun - Rob

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,352 posts - 13,704 topics - 27,696 members - last post @ 29-01-2020 15:53 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,149 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com