indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

On 10-03-2012 00:14 erwin wrote:
Inderdaad, ik heb nog nooit meegemaakt dat maatschappijen telefonisch contact opnemen om een wijziging te bevestigen. Knap!
Ik heb in het verleden al wel met SQ gevlogen, maar nog nooit naar IndonesiŽ. Ik moet zeggen dat wat de service aan boord betreft, ik Malaysian Airlines beter vind dan SQ.

Dat gebeurt mij regelmatig, Sriwijaya belt altijd keurig wanneer er weer een vertraging is. Emoticon: Smile

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Indoboy20
User
spacer line

Niemand die weet waar je op Dubai airport kunt paffen? Ik heb al flink gegoogled maar daar die berichten waren vaak van voor 2010. Ik weet niet hoe de situatie in 2012 is. Wel in terminal 3. Ik ga geen half uur naar terminal 1 lopen. Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-03-2012 21:19 Indoboy20 wrote:
Niemand die weet waar je op Dubai airport kunt paffen? Ik heb al flink gegoogled maar daar die berichten waren vaak van voor 2010. Ik weet niet hoe de situatie in 2012 is. Wel in terminal 3. Ik ga geen half uur naar terminal 1 lopen. Emoticon: Party!

9. Is smoking generally banned at Dubai International?
Smoking is only permitted outdoors due to local regulations. However, there are smoking rooms located in the departures area.

gevonden in de FAQ van de site van Dubai airport

http://www.dubaiairport.com/en(...)nter/Pages/home.aspx

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

senior
User
User icon of senior
spacer line

Vrijwel op elke luchthaven zijn smoking rooms. soms niet eens aangegeven met bordjes, maar wel te vinden.......noodoplossing is altijd nog het toilet Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

maam Diaan
User
spacer line

Hallo Indoboy 20,

in Dubai airport kan je roken in de Irish pub.(in de buurt tussen 100 en 200).
Wel iets te drinken nemen, zelfde prijs als in Nederland.
Rookhol ergens bij 120, maar daar hoef je geen sigaret op te steken, inademen is genoeg dan stik je al.
Diana

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 22-03-2012 01:19 senior wrote:
Vrijwel op elke luchthaven zijn smoking rooms. soms niet eens aangegeven met bordjes, maar wel te vinden.... ...noodoplossing is altijd nog het toilet Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

geintje zeker Emoticon: Devil

Gaat het rookalarm af denk ik. Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Indoboy20
User
spacer line

Ja gelukkig dat er plek is om te paffen! Ik ga het niet op het toilet proberen in de Verenigde Arabische emiraten.. Denk dat je dan heel wat meer problemen krijgt dan dat je dat in NL of in Indonesia zou doen. Skip that one Emoticon: Laugh out loud

Wat bedoel je eigenlijk met tussen 120 enzo, gate nummer? Terminal 3 heeft volgens de map alleen nummers boven de 200.. Ik denk dat je het over Terminal 1 hebt..

maam Diaan
User
spacer line

Ja inderdaad, gate nummers.
Vanaf Terminal 3 een minuut of 10 lopen., trap af en dan kom je er vanzelf.
Diana

bert99
User
spacer line

We zijn net terug van Bali en hebben met Singapore Airlines gevlogen.
( SA en Cathay Pacific Airllines vinden we de beste maatschappijen. )
Singapore Airlines heeft voldoende beenruimte en de verzorging is prettig.
Wachttijd in Singapore is ca 4 uur voordat je naar Denpasar kunt.
Terwijl de terugreis een beetje haasten is met de overstap in Singapore.
1 uurtje om van Terminal 2 naar 3 te komen.
By the way, het is nu zeer zonnig weer Emoticon: Bye bye !

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 28-03-2012 13:40 bert99 wrote:
Terwijl de terugreis een beetje haasten is met de overstap in Singapore.
1 uurtje om van Terminal 2 naar 3 te komen.
Dat ligt aan jezelf. SQ heeft in elk geval op de terugweg vier vluchten per dag om uit te kiezen waarmee je respectievelijk rond 12.00 uur, 15.30 uur, 21.00 uur en 22.30 uur aan kunt komen in Singapore.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,554,646 topic views - 232,847 posts - 13,679 topics - 22,706 members - last post @ 27-06-2019 05:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,925,278 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com