indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, the island of the Gods > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

anomw
User
spacer line

A couple month ago I read on a forum (I forgot the website), asking about internet connection in Bali.

I just register and try a software to boost internet connection. I think it's good enough to share with people live in bali. Well, we know bali have no fast and CHEAP internet connection yet.

This is a Dial-up modem, ADSL, ISDN, CDMA and GPRS accelerator.

I've setup a free domain so it's easier to access.
http://internet-booster.active.ws

Sorry guys, this is not an advertisement, deep in my heart just to help people who need faster internet connection Emoticon: Cooool

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Als ik die pagina bezoek en ik wil me registreren (eens even neuzen) dan zie ik dat ik tot drie keer toe op een ander domein kom. Voor mij is de kous dan af, dit vind ik te fraudegevoelig.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Jeroen,
Graag een beetje nader uitleg, ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij zo'n booster.
Ik heb nu de beschikking over een Wireless-Lan met 16Kbs wat natuurlijk erg traag is en vaak behelpen.
Zo'n pakket kost al IDR330.000 per maand wat in verhouding met NL natuurlijk erg duur is.
Een pakket van 64Kbs kost al IDR1.1 miljoen per maand.
Ik denk dat er in Bali wel meer liefhebbers zijn om de snelheid op te voeren zonder al te hoge kosten.
Om een beetje grote bestanden te downloaden gebruik ik tot alle tevredenheid het programma LeechGet en laat de PC dan 's nachts doordraaien.
Een website uploaden is nachtwerk, overdag is de upload helemaal een drama.
Buiten dat is het leven hier prima!!!
Groetjes,
Jan

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Op midden Java in Jepara zelfde liedje omdat die verdoemde internet cafes alle snelheid opslurpen.

Tevens is er maar 1 provider waar wij zitten. Ik weet niet of draadloos sneller is dan met draadje.

Tevens zal je kunnen proberen met een snellere modem dan degene die wordt geadviseerd. De modem past zich aan aan de maximum haalbare snelheid. Veel zal het niet uitmaken, maar als je toch in de nachtelijke uurtjes werkt wanneer het rustig is?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Albert,
Voor Wireless-Lan heb je geen modem nodig, een kleine antenne is alles, in Bali is dat erg in opkomst en het werkt naar tevredenheid maar traag.
Afgelopen zondag had ik een technische fout in mijn voordeel, de snelheid was verbluffend.
Ik ben verder erg benieuwd naar internet met een sateliet, naar de prijzen en verdere details.
In Bali kom je dat echt niet aan de weet, degene die dat gebruiken hebben commerciele aktiviteiten zoalls een internetcafe en zullen begrijpelijk dat echt niet openlijk schrijven hoe het werkt en zo.
Jan

Amadeus
User
spacer line

Supersnelle internet verbinding is er in yogyakarta (via internet cafe), echt bijna net zo snel als in nederland.

groetjes Amadeus

fredje
User
spacer line

Hoi,

Weet iemand of er in Bali Hyatt op de kamers een internetverbinding is, of GPRS op Bali?

Ik hoor van jullie,

Fred.

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

t kost lima rbrp...en t is vast een trial met wat spy/adware..
als we t toch over snelheid hebben zou ik deze suggereren:
de tcp/ip optimizer van speedguide
tweakt de rwin en mtu...
en vereist geen installatie
ook voor dialup
http://www.speedguide.net/downloads.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,141 posts - 13,703 topics - 27,449 members - last post @ 23-01-2020 03:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,592,491 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com