indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Is er nog wel echt avontuur op Bali? Het is al zo uitgemolken.
Een beetje regen is goed voor de tuin..... One rain shower day keeps the gardner away....

Gewoon verkassen op naar Amed en daar in een hut!

Have fun

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 08-03-2012 21:35 monyet wrote:

Als je met zn tween 2,5 week in Lovina vast zit dan ga je elkaar wel de hersens inslaan op den duur denk ik. Dus die frustratie begrijp ik wel. Maar een beetje avontuur in je vakantie is zeer goed voor het reisgenot, alleen moet je het wel durven.

Valt mee hoor, ik ben soms wel 10 weken in Lovina.....niks mis mee

hati hati, pelan pelan

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hoi Senior....hoe gaat het met je gezondheid?? Gaat alles nog goed?

Fijn dat je nu op Bali ben...geniet er maar van regen of niet.....temperatuur is al heerlijk

dan die verrekte kou hier in Nederland..... Emoticon: Angry

senior
User
User icon of senior
spacer line

Kembang, niet daar op het moment, nog effe een paar weken wachten...Wel 2 weken terug even een uitstapje gemaakt naar Vietnam...for bussines...Grmbl, kostte mij een week vrij op eigen rekening, ook dat nog......Die werkgevers van tegenwoordig zijn ook niks meer, moet het nog steeds elk jaar doen met 4 maanden vakantie die er weer aan zit te komen....

Klaag niet over mijn gezondheid, zolang ik leef , leef ik.....

hati hati, pelan pelan

hubertp
User
spacer line

monyet daar ben ik het niet mee eens. het is maar net hoe reislustig je bent, andere mensen doen het liefste twee weken niks. dat is voor de een niks en voor de ander heerlijk. net zoals de 1 in een super toeristisch gedeelte wil zitten en de ander niet. dat is gewoon heel persoonlijk. wij hebben een rondreis gemaakt in Sri Lanka vonden we verschrikkelijk terwijl anderen het geweldig vonden

elsbeth
User
spacer line

Klopt Hubert, iedereen is verschillend. Daarom moet je zo uitkijken van wie je reistips overneemt. Ik houd zelf wel van avontuur en zal niet snel lang op n plek zitten. Maar ik ken genoeg mensen die dat helemaal niks vinden. Daarom altijd goed bedenken wat jij zelf wilt en niet te snel dingen van anderen overnemen. Klinkt als een open deur, maar owrdt regelmatig vergeten. Maar vermaak je je wel? Heb je al een snorkeltrip naar Menjangan Island gemaakt?

hubertp
User
spacer line

idd Elsbeth dat is gewoon heel persoonlijk.
we vermaken ons wel hoor wij wisselen af met doen en niks doen. Wij vinden dat heerlijk! we hebben nog geen snorkeltrip gemaakt. eigenlijk wilden we gaan duiken. We weten alleen niet waar? twijfelen tussen tulamben en menjangang. mss is snorkelen net zo leuk als duiken? is het de moeite waard? Wij zijn nl Egypte gewend. en na al wat duik/snorkelplekken te hebben gezien blijft dat toch het mooist

elsbeth
User
spacer line

Ik denk dat Menjangan zeker zo mooi is als Egypte, niet dat ik ooit in Egypte ben geweest. Maar ik kne wel wat mensen due beide hebben gedaan.
Ik heb nooit gedoken, maar vind snorkelen al geweldig. Ik heb 2 keer gesnorkeld bij Bunaken (Noord Sulawesi), en afgelopen zomer bij Menjangan Island.
Bunaken vind ik nog mooier, het water is nog helderder. Vissen vergelijkbaar.
Ik heb het toen geregeld bij Sea Rovers, de duikclub bij Addi Assri, hotel in Pemuteran.
Goede begeleiding die je de plekken aanwijst en met je mee zwemt. Niet goedkoop, wij waren meen ik 219,- kwijt, maar goed, we zijn ook met z'n zessen. Dik de moeite waard.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Wij waren half januari in Lovina, elke dag zonneschijn, terwijl het in het Zuiden van Bali op dit moment met bakken naar beneden kwam en talrijke overstromingen voor gevolg. Zo zie je maar, het weer is onvoorspelbaar.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,883 posts - 13,695 topics - 25,598 members - last post @ 13-11-2019 06:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,582,142 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com