indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Canadese weblog neemt hilarische en ergelijke gewoonten van Nederlanders op de korrel.

Hoezo is het gek om op een verjaardag iedreen te feliciteren? En wat is er mis met mannen in rode broeken? Veel. Want terwijl Nederlanders dit de normaalste zaak van de wereld vinden, verbazen buitenlanders zich enorm over de gewooonten in onze lage landen. De Canadese Colleen Geske (32), woonachtig in amsterdam schrijft er een veel gelezen weblog over. www.stuffdutchpeoplelike.com

Tracteren wanneer je jarig bent? Welnee, je wordt getracteerd.
Neuspeuteren in het openbaar? Dat doe je toch niet.

In Canada vloek je over edele delen en poep, maar in Nederland wensen we elkaar vooral ziektes toe. Emoticon: Laugh out loud

Nederlanders hebben zelfspot de Amerikanen en Canadezen helemaal niet.

Volwassenen die hagelslag eten en melkdrinken? Dat is toch kindereten.

Oftewel een site waar je soms of vaak dubbel ligt van het lezen.

Nou waar wacht je nog op ...............

www.stuffdutchpeoplelike.com

What? Show up out of the blue? Without an appointment? Dat kan niet!!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

hahah leuke site! en heel herkenbaar Emoticon: Smile

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

Jaren geleden is daar al een boek (of serie van boekjes) over verschenen, genaamd "Undutchables". Daar werden de Hollanders ook onder een vergrootglas gelegd.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Heel geinig inderdaad, wat het met Indonesie te maken heeft weet ik niet, over het neuspeuteren gesproken? heel zuid oost azie zit er en publiek een dagelijkse bezigheid van te maken. Waarschijnlijk in de 16e eeuw geintroduceerd door de intellectuelen van de VOC.

Where there is a will there will be relatives.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Misschien verplaatsen naar omong omong?????????
Je neus leeg baggeren en melk drinken, tja klopt ik laat mijn pinknagel er extra lang voor Emoticon: Laugh out loud
Melk drinken? tja één glas per dag dat doet het, goed voor de botten.
Als ik zie dat Indonesische mannen de enkele baardharen die ze hebben uit zitten te rukken als ze in de file staan dan denk ik ook wel is zoiets als Emoticon: Confused
Of als ibu na het dineren in de auto de hele overgebleven zooi zo uit de auto tieft dat ik het haast in me ponem krijg en de slierten bami aan de tank van mijn solex hangen dan denk ik ook wel eens van Emoticon: Confused
Hmmmmmm beter verplaatsen naar omong omong, kunnen we een discussie beginnen wat asocialer is Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vergeet nog iets,de linkerhand is om je edele delen te wassen na de kleine of de grote boodschap, de kleine boodschap is natuurlijk de edele delen.
De grote boodschap heeft niets met edel te maken, dan heb je niets meer of minder als stront aan je linker klauw, nix erg, lekker fris voor den poepert, maar dan moet je op zijn minst erna je klavieren wassen toch?????????
Kijk maar in een restaurant waar er in de kamar mandi een mandibak en gayung aanwezig is en een fonteintje met zeep net effe buiten het schijthok.
Negen van de tien personeelsleden rent het mandihok uit en rechtstreeks naar de keuken Emoticon: Yes!
Geef mij maar een broodje kaas lieverd, mosterd meneer? Nee ik heb al voldoende typhusbacillen.
Moet ik nog effe verder gaan? Ik heb er nog wel een paar.
Beter deze topic verplaatsen naar Omong omong, het gaat toch nergens over, beter één bulkje onder mijn pinknagel als 10 miljoen typhusbacillen in mijn vreten.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Bulkje? Ken je dat? Als je met je pink, je neus in gaat, en je trekt zo'n hork eruit? En het kietelt als je die eruit haalt? En als tie eruit is zie je ook dat er onderaan een belletje aanhangt? En je je dan afraagt wat je ermee gaat doen? En je kijkt naar links en ziet je vrouw ingespannen tv kijken, terwijl je op dat moment met dezelfde pink en je duim een 0 maakt en vakkundig op haar wang richt, afschiet en doel raakt, waarna haar hand naar haar wang gaat, ze dan kijkt wat het is, boos naar je kijkt en uitslaakt AAAA GATSIE !!!!!
Emoticon: Nice

Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het neuspeuter ongeluk
Een vrouw rijdt voor een rood stoplicht op tegen de auto die voor haar staat. Het is geen harde klap, maar wel een heus aanrijdinkje.
Ze stapt uit en loopt naar de aangereden auto. De bestuurder ligt over zijn stuur heen, en er zit allemaal bloed op zijn gezicht. Dat is vreemd, want zo hard was de aanrijding nou ook weer niet.

Wat blijkt. De man zat in zijn neus te peuteren. Toen de vrouw tegen hem opbotste, schoot zijn vinger in zijn neus.

Waar of niet waar?
Zo staat het verhaal te lezen in de bundel 'De wraak van de kangoeroe' van publicist Peter Burger. Feit? Fictie? Dat wordt niet vermeld. Getuigen?

Heerlijk gesprek ik moet nog eten............. Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Neuspeuteren is gezond

In je neus peuteren, en het verkregen resultaat netjes opeten is een van de beste manieren om gezond te blijven, zo beweert een Oostenijkse dokter.
http://www.neuspeuter.nl/neuspeuteren-is-gezond/

Misschien een idee voor de Padang restaurants om peutermateriaal te verzamelen en lekker pittig te kruiden en te gorengen Emoticon: Yummie!

spacer line  

ik denk dat dat al gebeurd alleen weet je het zelf niet als je het eet Emoticon: Smile
We zullen die bule wel eens krijgen altijd met zijn gezeur hehehehe

In Nederland vonden ze bij een Shoarmazaak ook al eens een knoflook sausje met een aantal sporen van Egyptisch en marokaans zaad.....

Tsja wat zouden ze er in RI wel niet in kunnen stoppen eh eh?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

kraai
User
spacer line

bah, wat een onsmakelijk onderwerp. Ik zie er geen humor in. Neuspeuteren is een onbewuste handeling om verstopte neus weer open te maken. Tegenwoordig hebben we daar papieren zakdoekjes voor of toiletpapier.

Dit onderwerp slaat helemaal nergens op, nix anders te verzinnen?

Liever over Kejawen, dan praat je over iets.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 30-11-2012 00:33 kraai wrote:
bah, wat een onsmakelijk onderwerp. Ik zie er geen humor in. Neuspeuteren is een onbewuste handeling om verstopte neus weer open te maken. Tegenwoordig hebben we daar papieren zakdoekjes voor of toiletpapier.

Dit onderwerp slaat helemaal nergens op, nix anders te verzinnen?

Liever over Kejawen, dan praat je over iets.

Aangezien u een nieuwkomer op dit forum bent, verbaas ik mij er over dat u dan direct een topic als dit uitkiest om iets neer te pennen....ipv iets te vragen/ neer te pennen over Indonesie Emoticon: Devil Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

fatima
User
spacer line

Doe mij maar een pondje of zo ( net paling glijdt zo lekker weg ) Emoticon: Shiny

Let it be

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

fatima
User
spacer line

Het leven is ook een pijp kaneel , je zuigt eraan en krijgt al dan niet je deel Emoticon: Shiny

Let it be

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,255,690 topic views - 233,127 posts - 13,680 topics - 23,078 members - last post @ 21-07-2019 16:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,950,456 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com