indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jepun
User
spacer line

Hallo allemaal,

ik lees al jaren mee op dit forum, maar heb me nu net pas geregistreerd. Wij gaan over een paar maanden weer naar Bali en hebben daar een telefoon nodig. Nu begrijp ik dat je lokale kaarten kunt kopen (gsm hebben we), maar weet iemand of die ook op de luchthaven verkrijgbaar zijn? En welke kunnen we het beste kopen?

Groet

wimkadek
User
spacer line

ben juist weer terug van bali heb reeds 4 jaar kaart van sepati maar is niet zo goed meer
nu kaart van kartu as 10000 rp voor kaart en 10000 belkredit kunt langer bellen dan met sepati
ook voor naar buitenland te bellen 01017land +zone+nr de nullen weglaten op de luchthaven geen kaarten maar net buiten genoeg schops

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Koop geen simkaart op of rond de luchthaven. Je betaalt er veel te veel.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

printil
User
spacer line

Ik heb afgelopen keer een tel.kaart van Simpati gehad en daarvoor een van Kartu As. Ze liggen wat bij elkaar. Doe het gewoon in winkeltjes langs de straat. (niet op het vliegveld idd. net als die wisselkantoortjes niet doen, pinnen wel bij automaat)

Maar ik vind een Ind. tel.kaart superhandig en het is veel goedkoper. Heb er speciaal ook een simlockvrije mobiel voor. Niet allen het bellen daar is goedkoper maar zelfs naar Nederland bellen is er goedkoper mee.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Zie dat men weer wat verward bezig is op het forum Emoticon: Confused

2 keer bijna het zelfde onder werp Emoticon: Confused

of ik zie dingen die er niet zijn Emoticon: Worship

Maar goed komt ie nog een keer

bijna over al verkrijg baar

Wil je online op facebook ? etc etc en hier het forum

aha (van esia) werkt overal neem een pakkert van dinams 600kbps
kosten 110 000 rhp per maand

of fantastis 200.000 per maand 3.1 mbps (sneller dan de internet tokos via speedy en dat op een modem)

kan ook per dag / week pulsars gekocht worden

Ik heb het nu een tijdje in de puncak maar moet eerlijk zeggen top

www.aha.co.id/login/default.as(...)2fchangepackage.aspx

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 02-03-2012 21:05 harlys wrote: of ik zie dingen die er niet zijn

Precies.

MAD

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 03-03-2012 00:50 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

Precies.

Nu Ja zal wel dan maar maar gelukkig heb jij dat dan niet en kan me een beetje helpen pax heb je een modem in de telefoon dan werkt het goed met aha
na ik begreep uit de info van aha, zie link die ik bij voegde voorheen en werkt op elk eiland !
prepaid kaart
Started 1 week ago by Jepun Last post 6 hours ago by Pak Pupyes
Reactions: 5
G&A Prepaid SIM kaart,bruikbaar op Sumatra, Java en Bali???
Started 7 days ago by KeesenReina Last post 10 hours ago by harlys
Reactions: 3

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,436 posts - 13,700 topics - 26,269 members - last post @ 09-12-2019 08:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,557,961 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com