indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 21-02-2012 02:52 simpati wrote:
spruitjes
Op het Dieng Pleateu groeien ze, maar of ze smaken weet ik niet want ik vind het werkelijk niet om te eten die dingen. Ik laat ze dan ook graag staan voor jou. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

ik heb net Brie en stokbrood gekocht. Miste het niet, maar zag het liggen en dacht.. hee, lekkere combo voor vanavond bij de film!

Ho Lee Fuk

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Verkeersregels en handhaving daarvan?

Where there is a will there will be relatives.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 21-02-2012 09:24 Anorak wrote:
Verkeersregels en handhaving daarvan?
dat is niet echt een gemis als ik eerlijk ben? En bovendien kan ik af en toe eens lekker schreeuwen als er weer eens iemand in de weg staat Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 21-02-2012 02:55 Yerun wrote:

[quote removed]
Op het Dieng Pleateu groeien ze, maar of ze smaken weet ik niet want ik vind het werkelijk niet om te eten die dingen. Ik laat ze dan ook graag staan voor jou. Emoticon: Wink

Is maar n antwoord mogelijk culinair barbaar.
Goedverdoemme als Pop spruitjes klaar maakt, beetje pedis vreet ik me de schompes Emoticon: Laugh out loud

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Enge man ! Spruitjes ! Emoticon: Angry

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 21-02-2012 13:10 Malam wrote:

[quote removed]

Is maar ��n antwoord mogelijk culinair barbaar.
Goedverdoemme als Pop spruitjes klaar maakt, beetje pedis vreet ik me de schompes Emoticon: Laugh out loud
Nou, dan weet ik het goed gemaakt, zodra ik langs kom dan moeten er maar spruitjes op tafel gezet worden. Zoals je weet eet ik alles wat me voorgezet wordt, uit beleefdheid, maar ook omdat ik zeker wil proberen.

En oh, die smerig lekkere stukken vlees uit jouw keuken mis ik ook, mag dat?

Ho Lee Fuk

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja, has dalam, we vergeten niet de stamppot zuurkool de laatste keer Emoticon: Yummie!
Poppies eigengemaakte, dat is al meer als een jaar terug !

It's only kinky the first time.

spacer line  

Ik mis werkelijk niks,het land niet en het eten ook niet. Emoticon: Party! Emoticon: Worship

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Sneeuw, sneeuwpop, sneeuwballen gooien, schaatsen, en erwtensoep na Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja de has dalam, ik trek er altijd een paar dagen voor uit om een goede te zoeken, soms is het in eens bingo, soms moet ik 3 dagen wachten, maar er ligt altijd een voorraadje panklaar in de freezer Emoticon: Yes!
Overigens kan mijn (v)echtgenote een weergaloze lekkere erwtensoep maken, alle ingredinten zijn hier verkrijgbaar, (rund) maar zo maakt ze het in Nederland ook.
Alleen spliterwten zijn hier niet te koop, we hadden het thuis ingeslagen om mee te nemen, zijn we het verdorrie vergeten Emoticon: Angry

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

spliterwten zoals deze?

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Lijkt er zeer scherp op, heb Pop met een haar deskundige oog laten kijken, ze weet het niet precies, maaaaaaaaaaaaar ze wil het graag proberen, duuuuuuuus niet geschoten is altijd mis Emoticon: Wink

zieleffe
User
spacer line

Houd er rekening mee dat je vrouw niet ongesteld is want dan word die soep gegarandeerd zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrr bbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrr.
In ons ook al een keer overkomen in Bandung.
Die vrouwen ook invloed hebben ze altijd..................... Emoticon: Worship Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-02-2012 05:11 Malam wrote:
Lijkt er zeer scherp op, heb Pop met een haar deskundige oog laten kijken, ze weet het niet precies, maaaaaaaaaaaaar ze wil het graag proberen, duuuuuuuus niet geschoten is altijd mis Emoticon: Wink
Dan zal ik eens een poging doen om aan nieuwe voorraad te komen zodat ik deze eens per 'express' (mijzelf) naar Sukabumi kan brengen. Even geduld dus, want als ik ze met de post op stuur kan ik er niet van proeven, en dan zou ik mezelf in mijn vingers snijden, dat mag duidelijk zijn.

Ho Lee Fuk

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Vaak het gemis van ..b.v mes , lepel ,en vork . Emoticon: Blush

Deze zijn niet vaak voorradig in de restaurants buiten de groete steden van China.
Dus het is vaak ,,Op een houtje bijten ,, Emoticon: Smile ( chopsticks )

Met vr.gr.... zaijian
Luo Ni
Qingdao / Shandong /China

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 22-02-2012 11:45 Yerun wrote:

[quote removed]
Dan zal ik eens een poging doen om aan nieuwe voorraad te komen zodat ik deze eens per 'express' (mijzelf) naar Sukabumi kan brengen. Even geduld dus, want als ik ze met de post op stuur kan ik er niet van proeven, en dan zou ik mezelf in mijn vingers snijden, dat mag duidelijk zijn.

Nee dat is niet duidelijk, je bent een paardenlul (vroeger zonder N). Je gaat als een raket 2 kilo van die ellende opsturen, betaling via Ideal, misschien mag je dan mee profiteren, ik verwacht het eind volgende week in huis.
Adres gaat komen, niet hier dus, doe ik discreet, heb geen zin in rooie panners die in heel Indonesi adressen zoeken om goedkoopies uit te zijn Emoticon: Bye bye
Dat geldt niet voor jou Emoticon: Laugh out loud
Laat de mini moderator maar aan oma over als je je holle mik zit vol te douwen met een erwtensoep van de ho Emoticon: Yummie! ogste kwaliteit Emoticon: Wink

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Opsturen? Ja, en dadelijk als er 9 erwtjes kwijt zijn MIJ kwaad aankijken zeker.

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 22-02-2012 12:56 Yerun wrote:
Opsturen? Ja, en dadelijk als er 9 erwtjes kwijt zijn MIJ kwaad aankijken zeker.

Al is er een kilo pleiten.
Met n kilo kan Pop nog steeds twee keer een bak snert maken waar de gemiddelde Idioot uit Nederland die niet vaak in Ned. komt een spontaan orgasme van krijgt Emoticon: Laugh out loud

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Malam, ik neem aan dat je in de war bent met het fenomeen "nat poepie"daarna?
Dat is geen orgasme Malam. Het spettert, dat dan weer wel. En met enige druk kun je daarna wel een nat "poppie" hebben. Dat oogst echter niet dezelfde waardering natuurlijk als een orgasme uit PP' s Dikke Vandalen. Emoticon: Shiny

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Tjeeeetje...wr gaan we het over hebben?? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

harlys
User
spacer line

Hij die zijn vrouw iets zegt ! Emoticon: Cooool
Staat daar vroeg of laat voor terecht Emoticon: Stupid

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Okay, ik begin splitewrten toch te missen nu. Niet aanwezig hier in Lippo Cikarang, dus heb ik ze ooit in Jakarta gezien. Wordt een gezellig dagje winkelen zondag, want moet ook wat andere exotische producten halen. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Gewoon online bestellen in Surabaya. Hoef je de deur niet uit (is mijn motto).

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maaarrr.. ik denk dat jij me nu oleh-oleh aan probeert te smeren, dus geen grondstof voor erwtensoep, maar al van die gezouden en gefrituurde erwtjes. Ook lekker, maar niet voor in de erwtensoep vrees ik.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,409,298 topic views - 239,776 posts - 13,723 topics - 32,141 members - last post @ 10-07-2020 14:30 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,027,371 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com