indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Driver
User
spacer line

hallo iedereen ik ga naar sanur voor de eerste keer . Ik verblijf in hotel paradise Plaza.
Waar kan ik lekker eten wat zijn de prijzen ?
Waar kan ik ,mooie vrouwen vinden ?
Wat moet ik zeker bezoeken en hoe ?
Ik ga naar daar op 19 april en blijf tot 7 mei
Hoe ga ik naar kuta en is dat de moeite waard , is er een bus of hoe ga je erheen ?

kuncitan
User
spacer line

Zie mijn reactie in de topic Sanur.......Kuta achterna?

http://forum.indahnesia.com/to(...)ur_kuta_achterna.php

Driver
User
spacer line

hey kuncitan

De ene zegt dat het in sanur zo goed begint de draaien het nachtleven als in kuta is dat nu of niet ik kan nog omboeken ????

Zijn er nu mooie vrouwkes die je kan leren kennen in Sanur of niet en waar ????

Wat moet ik per dag nu rekenen aan drank en eten plus minus he !!!!!!!

Als ik die bus neem ben ik dan nog ver weg van het uitgangssleven en tot hoelaat rijd die

Dank bij voorbaat

koming
User
User icon of koming
spacer line

Driver,

Waar je op dit forum ook even naar zou moeten informeren is de prijs van die mooie vrouwkes. Emoticon: Bye bye
Persoonlijk vond ik het nachtleven in Sanur nog wat tegenvallend in vergelijking met Kuta.

Groet,

Koming

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hallo Driver.
Wij hebben bijna 4 weken in Sanur een heerlijke vakantie gehad.
Sanur wordt meestal bezocht voor mensen van 50+ en ouder, ook veel gezinnen met jonge kinderen, omdat het daar vrij rustig is.
Allereerst ...hoe oud ben je? Ga je alleen, of met vrienden c,q, groep? Dan is Kuta een aanrader omdat dr de meeste jongelui komen, straat c.q. nachtvlinders zijn daar volop, dat bedoelde jij toch?? Pas op k in Kuta zijn berovingen hl normaal.... Wat wil je op Bali zien, Bali is wat bezienswaardigheden authentiek....ik zal een lijstje hieronder plaatsen en met een taxi kan je door hl Bali rijden, maar rst een goede afspraak maken wat betreft het geld. 400.000 Rph. is goed voor een dagje rijden.!!
Hieronder zal ik een lijst zetten die een goede vriend voor mij heeft gemaakt.

Vl plezier en Succes ermee.

kuncitan
User
spacer line

Op 17-02-2012 12:17 schreef Driver:
hey kuncitan

De ene zegt dat het in sanur zo goed begint de draaien het nachtleven als in kuta is dat nu of niet ik kan nog omboeken ????

Zijn er nu mooie vrouwkes die je kan leren kennen in Sanur of niet en waar ????

Wat moet ik per dag nu rekenen aan drank en eten plus minus he !!!!!!!

Als ik die bus neem ben ik dan nog ver weg van het uitgangssleven en tot hoelaat rijd die

Dank bij voorbaat

Als het je in de eerste plaats om het nachtleven en de vrouwtjes gaat dan kan je beter in Kuta verblijven. Zoek dan een logeergelegenheid in de buurt van de kust want daar zijn de meeste uitgaansgelegenheden gevestigd. Wees wel voorzichtig en doe het veilig. In o.a.Bali nemen de gevallen van HIV en Aids schrikbarend toe. Alcoholiese drank is door de hoge belastingen in zijn algemeenheid duurder dan in NL.
Concentratie van cafe's zijn in de buurt van de kust en dus niet op loopafstand van de bushalte Sentral Parkir; het is wel te belopen als je een beetje sportief bent aangelegd. De laatste bus uit Kuta - vertrek vanuit Nusa Dua - naar Sanur gaat om ca. 21.00 uur dus je zult aangewezen zijn op een taxi voor je terugreis naar Sanur.

Driver
User
spacer line

Hey kuncitan

Eerst al bedankt voor de lijst die je gestuurd heb tof .Dan ik reis alleen nu en ben achteraan in de 40. Het niet hoofdzakelijk om de vrouwkes maar zou wel graag een leuke dame willen leren kennen waarmee ik mijn vakantie dan kan doorbrengen en misschien wel meer indien het goed klikt. iemand van tss de 28 en 35j .
Ik ben geen grote alcohol drinker af en toe een biertjes lust ik wel maar sterke drank drink ik bijna nooit meestal koffie , the , cola light , fruitsap
Wat kost een pilsje daar dan ??? of een cola????
Kijk als ik eens goed uit de bol wil gaan zal ik indien er echt niets te doen is naar kuta gaan maar dat interesseert me niet om elke dag te doen.
En ja ik zeg niet nee tegen goede sex maar dan moet ze er wel heel goed uitzien maar het liefst zou ik een langdurige relatie vinden

Driver
User
spacer line

Trouwens eind september kom ik terug naar bali maar dan komt een vriend mee

Driver
User
spacer line

bedoel je alleen kuta of is daar ook kuta legian bij
kuncitan

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Driver.....Ik heb jou die lijst gestuurd en Niet kuncitan......
Alcohol vind ik daar schandalig duur...wijn is net zo duur als in Nederland, Bintangbier is naar verhouding goedkoop. Hetzelfde geldt het voor eten...n waarschuwing ga NIET vanuit karretjes langs weg eten, en kijkt goed uit naar restaurants waar meer mensen eten, restaurants met inlandse volk of een enkeling moet je zeer zeker vermijden!!! Wat betreft de vrouwtjes kan ik je "misschien" helpen, neemt maar contact met mij op via Jeroen!! Maar....vergeet niet dat de vrouwtjes je grg willen hebben omdat je een Belanda ( Blanke) ben vanwege je centen......en dat ze dan voor de rest van hun leven het goed hebben, snap je?? Wat sex betreft...vrij veilig Emoticon: Shut up! , dat snap je natuurlijk wel toch?? Ik hoor het wel.....
Gr.Kembang Emoticon: Bye bye

Driver
User
spacer line

sorry kembang
Hartelijk bedankt voor die lijst !!!!

Mag ik je vragen wie jeroen is ?????En hoe kun je me helpen woon je daar ????
Wat raad je nu aan moet ik omboeken naar kuta of legian kuta of is sanur nu ook goed ?
Ik weet het echt niet meer !!!!! En sex natuurlijk safe ben niet levensmoe !!!!!!
Indien je wenst kan ik je mijn tel sturen of email
Groetjes

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Jeroen is n van de moderators van deze site.....
Driver....hou je van een drukke stad??? Dan moet je in Kuta zijn....
Sanur is rustig en je kan gerust lke dag naar Kuta rijden, maar zrgt dat je een vaste prijs handhaaft, ik betaal voor ons tweetjes hooguit 40.000 Rph, trapt er niet in als de taxi-chauffeurs hoge bedragen vragen en wimpel dan gewoon af....Als je even geen zin meer hebt in dat drukke gedoe dan is Sanur heerlijk om bij te komen, Sanur vind ik rg gezellig, maar nogmaals het is en blijft wat JIJ in je vakantie wil gaan doen....
Als jij graag meer wilt weten kan jij je mail-adres geven....of heb je je mailadres gekoppeld aan je naam? Dan hoef ik alleen maar op je gebruikersnaam te drukken dan zie ik je gegevens ook......ik hoor het wel....
Gr. Kembang Emoticon: Smile

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hoi Driver.
Ik zag dat je geen mailadres hebt gegeven.....hier het mail-adres van Jeroen, hopende dat hij het snel doorgeeft naar mij toe... of anders aan Oyibo vragen ....

jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com

Gr.Kembang

Driver
User
spacer line

Driver
User
spacer line

kembang vanwaar ben je ??? En hoe ga je me helpen als je niet daar woont ????
ik heb je net mijn email toegestuurd oke
Groetjes

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

IK heb je een mail toe gestuurd.......

Driver
User
spacer line

ik ook

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

On 17-02-2012 19:50 Kembang wrote:

IK heb je een mail toe gestuurd.......

Waarom krijg ik geen e-mail van jouw? Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Bokito...ik zit nog steeds te wachten wanneer Jeroen jouw e-mail naar mij stuurt....

Hoelang denkt je dat het nog duurt.... Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Beste Max,

Ik heb zojuist je email-adres doorgestuurd aan Kembang.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van der Linde
----------------------------------

Het is verstuurd op 6-2-2012.
Kijk nog eens goed in je inbox.
Groetjes Max

Shalom

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Jeroen....maar je heb het naar mijn OUDE mail-adres gestuurd.....logisch dat

ik niets heb ontvangen......

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,733 posts - 13,675 topics - 22,506 members - last post @ 18-06-2019 06:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,584,105 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com