indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

minimini
User
spacer line

Hallo lieve mensen,

Wij gaan in juni naar Indonesie,nu lust ik graag rozensiroop met veel ijs.
Wie kan mij zeggen hoe je dat in Indonesie noemt.

Groetjes Mini.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Zoet.

Maar serveren ze dat???? Volgens mij niet. Gewoon een fles kopen en in je hotel drinken....

Sirop rosa -rood en vol kleur- en smaakstoffen.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

In de Supermarkt kopen jambu dua /botanic square etc etc soms indomaret

mariam als ik me niet vergis ( bij de frisdranken /siropen )

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ja is mariam siroop (sirop rosa)

Nu ik verder denk hee ze beginnen het in Indonesie toch te snappen !!!

(bij de frisdranken en siropen)

Zo als de chips bij de koeken

Sigaretten vlak bii de snoep

En de zeep bij doorgaanse huishoudelijke artikelen Emoticon: Party! Emoticon: Clown Emoticon: Laugh out loud

En idd ze werken al meer met dat systeem Emoticon: Cooool

Met mijn helaas vroegtijdige rheuma hoef ik niet meer overal heen te sukkelen in de grote supermarkten

Toch is dat anders geweest Emoticon: Party!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Nou Harlys....op Bali inderdaad in warenhuis/supermarkt heb ik mij een beroerte gezocht naar bepaalde dingen....héél onlogisch neergezet, je moet "krom"
Balinees denken om voor het goede vak te staan.... Emoticon: Frustrated Emoticon: Laugh out loud

minimini
User
spacer line

Bedankt voor jullie antwoorden.Weten juliie dan misschien nog meer lekkere drankjes
zonder alcahol? Emoticon: Puh!

Groetjes Mini

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Kijk eens bij de afdeling siroop daar hebben ze ook melk achtige siropen (ook die rozen sirope)

Melon / licee van mariam is ook lekker wat ik vaak doe is ze met elkaar mengen

lekker veel ijs bestellen in je "hotel" en mixen maar.

koop liever geen van dit soort frisdranken aan de weg in eet tentjes (diaree) door dat zon

orange jus, (is ook zo met de fruitmixen die ze je aanbieden)

vol ijs, water, en suiker stoppen en dan wat (poeder orange) zijn ze voor 5 cent klaar Emoticon: I love it

En jij betaald de hoofdprijs

En je Kun er goed ziek van worden

koolzuurhoudend drinken kopen langs de weg verhoogt de pret van je vakantie

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 13-02-2012 18:54 harlys wrote:
Kijk eens bij de afdeling siroop daar hebben ze ook melk achtige siropen (ook die rozen sirope)

Melon / licee van mariam is ook lekker wat ik vaak doe is ze met elkaar mengen

lekker veel ijs bestellen in je "hotel" en mixen maar.

koop liever geen van dit soort frisdranken aan de weg in eet tentjes (diaree) door dat zon

orange jus, (is ook zo met de fruitmixen die ze je aanbieden)

vol ijs, (lsang stilstaand water / vies water etc ) water, en suiker stoppen en dan wat (poeder orange) zijn ze voor 5 cent klaar Emoticon: I love it

En jij betaald de hoofdprijs

En je Kun er goed ziek van worden

koolzuurhoudend drinken kopen langs de weg verhoogt de pret van je vakantie

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Kom net uit de indomaret grrr het is niet miriam Emoticon: Nooo maar marjan siroop Emoticon: Yes!

Dus nu ook nog aan een bril toe ben nog geen 50 Emoticon: Wink

wouter1492
User
spacer line

Op 13-02-2012 16:57 schreef minimini:

Bedankt voor jullie antwoorden.Weten juliie dan misschien nog meer lekkere drankjes
zonder alcahol? Emoticon: Puh!

Groetjes Mini

Zijn die er dan? Zonder alcohol? Emoticon: Stupid

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Die rozendrank vind ik het beste van het merk ABC, 'Rose Plus Susu', sirup Special Grade. Ik geloof voor 17 ribu in de super, hangt er van af waar. Ja lekker koud drinken... kan met melk, kan ook met gewoon water (vind ik zelf het lekkerst).
En elke dag in een warung Juice Jeruk, Papaya, Guava, of wat ook maar... voor 3-7 ribu (in die 'moderne' resto's vaaf 20 ribu vaak, maar bij die 'afzetters' moet je dan ook nog pajak, belasting betalen... en je krijgt het iets mooier aangekleed)... maar 'normaal' heb je vaak een groot glas PURE VITAMINEN bijna gratis!!! In NL onbetaalbaar en ook nog nep dan, hier ECHT en bijna gratis.

Your attitude determines your altitude

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Ja zonder alcohol ZIJN ze er, de lekkere drankjes haha...
Er zijn net bij een wetenschappelijk onderzoek 2000(!!!) studenten (in de UK?) volkomen bij de kuif gepikt! Ik heb t over de zgn. 'inteligensia' ( niet dus... nog dommer als het achterend van een varken, en dan wel 100%, want NIEMAND had t door, drie uur lang... dat er geen alcohol in hun bier zat. Slechts een enkeling antwoordde tijdens het feest dat het bier een ietwat aparte smaak had....
Daarna, toen dat bekend gemaakt werd, werd er een nieuw bewijs geleverd van het uitermate lage niveau van denken bij deze 'intelligensia'. NIEMAND wilde daarna namenlijk nog één glas bier drinken... het festival werd ook onmiddelijk beëindigd hahahahaha! Emoticon: Laugh out loud
Hoe dom kan je zijn en nog steeds ademen?

Corriene
User
spacer line

Dat is een triest verhaal, Keduadam.

Met alcohol is het bier en zonder alcohol willen ze niet.
Rozensiroop met yoghurt is ook heel lekker.
Gewone yoghurt of drink yoghurt, wil je iets echt apart, probeer het dan eens met
karnemelk even wennen , maar dan wil je niet meer anders.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

MMmm ijskoude karnemelk met ranja... dat ken ik, heerlijk! Dus met rozensiroop moet dat ook best scoren... Ga ik proberen, als ik volgende week weer voor drie weken (eigenlijk te lang) naar NL ga... want karnemelk hebben ze hier op Java niet!?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,633,019 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com