indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nee? Waarom triest? Wat is er triest aan! Er zijn genoeg mensen die zoiets wel waarderen, waarvan ik er ook 1 ben hoor. Verlagen? Tot wat? Omdat dit plaatje bij mij nou niet direkt iets prikkelt? kan dat voor velen wel zo zijn. daar is niks mee.

Hebben ze niks anders? Waarschijnlijk wel, maar daar ging het in dit plaatje niet om.

Voor mij is het linker plaatje 1 uit een achterljke cultuur. Gewoon barbaars.
Rechts? Idem. Behalve dat het plaatje pretendert dat ze meer vruchtbaar is.
Die linkse wil exact het zelfde alleen heeft de banaan aan een jojo.
Dat kun je niet zien,maar dat is de censuur van de Taliban.

Volgens mij Elsbeth ontgaat je het verschil tussen een banaan en vruchtbaar.

Het kan verkeren. Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Maargoed, Geert is kunstenaar en ziet het plaatje van om Ziel, en komt zo zijn reaktie geven. Emoticon: Clown

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 13-02-2012 12:33 schreef elsbeth:
Hehe, een paar maanden geleden vond je me nog vreselijk ouderwets toen ik over de diepe inkijkjes begon. Het is toch triest dat vrouwen zich hiertoe verlagen. Hebben ze nou echt helemaal niks anders dat hen een interessant wezen maakt?
Je bovenstaande plaatje illustreert eigenlijk precies wat ik al heel lang probeer te zeggen:
het rechterplaatje (denk de hoofdtooi even weg)ontstaat uit dezelfde druk als het linker plaatje, alleen van een andere kant. Veel mensen vinden de linker kant van armoede getuigen en de rechter kant van welvaart. Voor mij is ook het rechter plaatje een teken van geestelijke armoede en grenzeloze verveling.

Zoals deze dame haar optreden in de Pasar Malam van vorig jaar in Den Haag.
Prachtig om te zien en ze straalde als gewoon uit en wist de mannen om haar vinger te krijgen.
dat zegt meer over de mannen dan over die vrouw.

Ja dat heb ik , maar dat was na aanleiding van iets anders dan het uiterlijk.
Het is niet erg als men modern ben ingesteld, dat je eigen iets te veel aantrekkelijk uiterlijk laat zien, als je ook daarmee je zelf bent en niet net doen, iets meer te hebben dan anderen.
Vooral in openbare functies zoals de TV........ Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
User
spacer line

Hoi Oyibo, haha, je hebt gelijk, de strekking van het plaatje was mij echt volledig ontgaan. Kwam een beetje omdat Ziel (ja, het is allemaal ZIJN schuld) over Katja Schuurman begon.
Laten we de rest van de discussie maar stoppen, hoewel ik zeker ook mannen ken die zich er kapot aan ergeren dat iedere videoclip en veel reclames half blote vrouwen laten zien. En dat zijn echt niet allemaal mannen die op mannen vallen.
Maar goed, ieder zijn meug.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 13-02-2012 15:31 elsbeth wrote: .....hoewel ik zeker ook mannen ken die zich er kapot aan ergeren dat iedere videoclip en veel reclames half blote vrouwen laten zien.
(Even terugkoppelen aan RI........) Dan zal men hier niet zoveel mannen aantreffen die zich daaraan kapot ergeren (behalve dan enige conservatieve moslims). Dit is echt een land van uiterlijkheden. The "inside" is not important. Het gene dat telt, is de "buitenkant"; met vrijwel alles: van huizen, voertuigen, audio-apparatuur, computers tot en met de mens toe. Als het er van buiten maar mooi uitziet, dan is de ("kwaliteit" van de) binnenkant overbodig.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 13-02-2012 13:34 zieleffe wrote:

[quote removed]

Zoals deze dame haar optreden in de Pasar Malam van vorig jaar in Den Haag.
Prachtig om te zien en ze straalde als gewoon uit en wist de mannen om haar vinger te krijgen.
dat zegt meer over de mannen dan over die vrouw.

Click to see original image

Ja dat heb ik , maar dat was na aanleiding van iets anders dan het uiterlijk.
Het is niet erg als men modern ben ingesteld, dat je eigen iets te veel aantrekkelijk uiterlijk laat zien, als je ook daarmee je zelf bent en niet net doen, iets meer te hebben dan anderen.
Vooral in openbare functies zoals de TV........ Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Click to see original image

Valt me nu toch echt van je tegen ziel dit vulgaire smakeloos plaatje van een of andere dame op de pasar malam hier op het forum te vertonen

En dan zeggen dat ze de mannen om de vinger kreeg?

Welke mannen vond dit dan het top punt ? neen dat vorige vrouwtje met die witte poetsdoek geklemd tussen de benen om die hele mooie auto to poetsen das smaak ziel

Zon ding op de bune die daar de mannen een beetje op zit te geilen met een kort rokje en waarschijnlijk geheel niet kan zingen
en naar afloop alleen applause krijgt van haar eigen kerel en een of andere (viese man)

bah oom ziel Emoticon: Devil
ik vind het echt een smakeloze foto

En helaas je commentaar daar over ook

Dit zegt bijna alles over vrouwen zielleffe niet over mannen

Daar integen geef je wel heel goed weer hoe je de toekomst van geert met zijn toekomste 70 jarige ?? indonesische vrouwtje tegen moet ziet Emoticon: Wink

Daarvoor weer PETJE af voor oom ziel Emoticon: Party!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

elsbeth
User
spacer line

Op 13-02-2012 16:00 schreef Yogya-Bali:

[quote verwijderd]
(Even terugkoppelen aan RI........) Dan zal men hier niet zoveel mannen aantreffen die zich daaraan kapot ergeren (behalve dan enige conservatieve moslims). Dit is echt een land van uiterlijkheden. The "inside" is not important. Het gene dat telt, is de "buitenkant"; met vrijwel alles: van huizen, voertuigen, audio-apparatuur, computers tot en met de mens toe. Als het er van buiten maar mooi uitziet, dan is de ("kwaliteit" van de) binnenkant overbodig.

Ja, dat heb ik je al veel vaker horen/zien zeggen.
Toch vraag ik me af hoe een man als jij, die ik toch inschat als iemand met inhoud, zich dan zoveel jaren staande houdt in zo'n maatschappij. Geldt je commentaar alleen voor een zekere (boven) laag? Ook Malam kan ik moeilijk in zo'n maatschappij van louter uiterlijkheden/uiterlijke schijn plaatsen. Wat doet het me jezelf als je jarenlang in zo'n maatschappij leeft? Heb je het idee dat het je erg veranderd heeft? PP, ook voor jou die vraag, jij gaat ook niet alleen maar voor "keeping up appearances".
Misschien een discussie voor een ander topic..Sorry (vrienden van )Geert

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Yogya Bali bedoeld na mijn mening iets te zeggen van No Money No honey Emoticon: Party!

En Geen (School) opleiding blijf je in een land als indonesie aan het gas hangen Emoticon: Confused

Dat geld voor 80 % elsbeth

Of sla ik de plank mis Emoticon: Stupid

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 13-02-2012 16:49 elsbeth wrote: PP, ook voor jou die vraag, jij gaat ook niet alleen maar voor "keeping up appearances".

Ach Elsbeth, ik ben niet zo negatief over IndonesiŽ en zijn inwoners als Y-B. Maar ik heb er dan ook weinig mee te maken. Sinds vijftien jaar leef ik als kluizenaar, en bemoei ik me alleen maar met IndonesiŽrs/Javanen als het me uitkomt (familieverplichtingen daargelaten). Het komt er eigenlijk op neer dat ik me entertain met Chinezen (computers en geld) en studenten (computers, boeken en muziek), en af en toe naar een restaurant ga. En inderdaad, status doet me geen moer, tenminste zo lang ik mijn iDevices heb (die verder niemand ziet).

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 13-02-2012 16:49 elsbeth wrote: Sorry (vrienden van )Geert

Mwagh, die liggen toch al in een deuk.

MAD

barubagus
User
spacer line

Ja PP, als je praktisch alleen maar zit te computeren in RI, lijkt mij een verblijf elders ook o.k. Dat vraag ik me namelijk ook altijd af als ik na een paar weken daar zit.
Zo van.. wat doe ik hier tussen die stomme indo's. Alles moet je 2.3 x uitleggen voordat ze iets snappen...maar wel altijd geld willen hebben.
Laat ik mijn deuren verven, vol zakkertjes..vraagt die zak halverwege al zijn poen, omdat iemand ziek is in de familie. Vorige keer nog probeerde een z.g loodgieter metaal met pvc lijm te lijmen,...hij zou extra veel lijm gebruiken om de klus te klaren. Ik zei toen. al gebruik je een hele fabriek pvc lijm het helpt niet.
Ik blijf daar ook weken achter mijn pc hangen of reis maar door het land.
Maar ja ik ben er geboren ja..dus het blijft trekken.

On topic moet die tuan Geert ook even aan deze mentaliteit wennen v.d indo

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Barabagus, ik vind IndonesiŽrs niet per definitie stom - niet stommer dan Nederlanders bijvoorbeeld - en dat ik inderdaad sommige dingen vaker moet uitleggen komt omdat ze dingen anders benaderen dan wij, niet omdat ze stom zijn.

Ik zou met het grootste gemak elders kunnen wonen. Dat ik hier blijf, komt omdat ik me te barsten lach hier als ik dan toch m'n stulpje verlaat. Dat kan ik me van een ander land niet voorstellen.

MAD

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-02-2012 02:31 Pak Pupyes wrote:
Barabagus, ik vind IndonesiŽrs niet per definitie stom - niet stommer dan Nederlanders bijvoorbeeld - en dat ik inderdaad sommige dingen vaker moet uitleggen komt omdat ze dingen anders benaderen dan wij, niet omdat ze stom zijn.

Daar ben ik het mee eens, het is ook een kwestie van interesse en luisteren.
De tijd dat ik werkte op Batam hadden we het over het woeshjjjj effect.
Iets zeggen, gaat het rechteroor in en woeshjjjjj het rechteroor weer uit.

Om de vraag te beantwoorden van Elsbeth.
Ja uiterlijke schijn is hier heel belangrijk, daar zijn legio voorbeelden van, roestvrij stalen hek voor de deur, binnen een armoedige bende, de man krijgt wel het etiket rijk opgeplakt, ergens gaan zitten, autosleutels en dure telefoon op tafel leggen, hou je natuurlijk niet in je zak.
Die uiterlijke schijn geldt zeker niet alleen voor de bovenlaag Elsbeth.
Als ibu ooit op krediet een solex heeft aangeschaft voor de rest geen nageltjes van de armoe heeft om aan haar kont krabben, gaat niet met de solex de stad in voordat de solex is gewassen, stel je voor dat anderen denken dat dat ding oud is.

Met mij persoonlijk doet het niets, ik zie het en het gaat langs me heen.
Ik heb mij me hele leven niet opgehouden met uiterlijke schijn, ik zie geen reden dat nu wel te doen, ik ga er niet eens meer tegen in als ze hier mij het etiket rijk opplakken.
Komt nog bij, ik weet niet hoe bijvoorbeeld PP en YB daar over denken, maar dat geldt voor mij persoonlijk.
Als bleekgezicht zal je nooit als volwaardig lid van de gemeenschap worden opgenomen, ik heb hier geen vrienden, wel veel kennissen, fijne mensen en een beetje vrijdenkend(ik zoek ze nl zelf uit)
Dus ik leef hier min of meer mijn eigen leven zonder deel uit te maken van de gemeenschap en daat gaat me goed af.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ja zo is het ook kan me bij p.p en malam geheel aansluitend.

We hebben dan ook nog een voordeel wij hoeven geen dure mobiletje op tafel te liggen etc

Tevens loop ik er heel soms bij tjonge jonge ,

Omdat ik zelf soms ook graag wat mag klussen wat vaak mislukt of de verf overal op de kleren heb zitten en dat ze in nederland zouden zeggen wie is die zwerver?

Hier blijven ze vriendelijk lachen maken een praatje en ja sommigen kijken wel eens verbazend

Vaak zijn dat de rijken uit de buurt maar daar heb ik sch..t aan Emoticon: Party!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 13-02-2012 16:49 elsbeth wrote: Toch vraag ik me af hoe een man als jij, die ik toch inschat als iemand met inhoud, zich dan zoveel jaren staande houdt in zo'n maatschappij.
Elsbeth, een deel van het antwoord heb ik gisteren in een ander topic gegeven: Bali of toch Java?, nml.
Ik ben de afgelopen week weer eens door West-Java gereden, per auto en per trein, maar wat is dat gebied toch mooi......Op Java kan men weken ronddolen met de prachtigste natuur om zich heen......Ik woon er al 20 jaar maar verbaas me telkens weer opnieuw over de mooie plekken die ik tegenkom. En deze telkens terugkomende verrassingen houden me vast op dit eiland......
Speelt ook nog eens mee de vrije manier van werken hier, de vrijwel altijd aanwezige zon, mooie vrouwen, vriendelijke mensen (ook al is dat vaak met een bijbedoeling maar jezelf beliegen voor eigen genot mag toch ook) en even PP qouteren:
Dat ik hier blijf, komt omdat ik me te barsten lach hier als ik dan toch m'n stulpje verlaat.
Kom net thuis van mijn dochters ophalen van school, eerst een hoop ergernis maar daarna toch de lol ervan inzien want er gebeuren hier dagelijks dingen die een (westers) mens niet voor mogelijk houdt. Voordat ik dit las, vertelde ik net aan mijn dochter dat het leven op Java voor mij net Comedy Capers is (dat begreep ze niet volledig want dat is van voor haar tijd), de ene blooper na de ander......en dat zonder TV te kijken maar in levende lijve.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Y-B heeft bij mij iets losgemaakt waarin je de kwestie van mooie vrouwen of intelligente vrouwen even moet uitleggen.
Het lig genuanceerder en dan kom ik over domheid ter spraken.
Ik heb hier een exemplaar die na een periode in IndonesiŽ te zijn geweest, zij lijkt of ze steeds meer naar iets zoeken of grijpen, die de domheid stimuleert, dan zich moeite te doen, om zich te verbreden met meer kennis op doen van de dagelijkse nieuwsgaring en je op de hoogte houden van wat er in de wereld gebeurd.
Neen ze kijkt liever naar de Bold and the Beautiful en nog zo serie op TV al die gekke Amerikaanse TV series waar mijn haren rechtovereind komen staan.
Want dan stijgt mijn gemoedsrust ter plekke en laat ik het weten, wanneer ze dat wilt zien ik het al op neem en kijk wanneer het goed uitkomt, bij mijn afwezigheid.
De vrouwen zijn zo gek op die TV series dat merk je ook als je in IndonesiŽ ben, de TV aan en al die gekte opzoeken , wat een niveau van die dames zeg.
Kijk daar word je dom van om al die series te volgen.
Als je ziet dat er te veel meisjes zijn die een idool hebben, waarvan ik zou zeggen meid ga iets beters doen, je intelligentie er beter van word, dan zo'n idioot te volgen.
Dan is die mooie meid gauw een blok aan je been dan wanneer je er op gelijk niveau er mee kan praten en juist dat gene veraangenaamd dan zo exemplaar thuis hebben rond lopen die niet weten te vertellen over koetjes en kalfjes, maar in dagdromen die gevoelens opwekken, die in het echte leven niet bestaat..... Emoticon: Emoticon: Wink Emoticon: Nice
The Show Must Go On

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Zo ist oom ziel hal leee luja Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Want dan stijgt mijn gemoedsrust ter plekke en laat ik het weten, wanneer ze dat wilt zien ik het al op neem en kijk wanneer het goed uitkomt, bij mijn afwezigheid.

Om Ziel als ik het goed begrijp bepaalt U dus wat er wel en niet gekeken mag worden door Uw vriendin op het tijdstip van uitzending.
Beetje kort door de bocht hoor!

Heeft U ook favoriete programma's waar U naar kijkt en die zij niet wil zien?
Worden die dan ook opgenomen zodat U kijk kijken op het moment dat Uw vriendin niet thuis is?

Of het dom is om naar soaps te kijken ? Ik weet het niet maar als het haar ontspanning brengt waarom zit het U dan zo dwars?

Ze gaat ook met U dansen omdat het Uw hobby is, misschien vinden sommige mensen dansen ook wel dom, je leert er in ieder geval niet mee wat er in de wereld te koop is.

Ik denk dat we nu zwaar OFF topic zijn maar het moest me even van het hart.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-02-2012 12:22 4yoke4 wrote:

[quote removed]

Om Ziel als ik het goed begrijp bepaalt U dus wat er wel en niet gekeken mag worden door Uw vriendin op het tijdstip van uitzending.
Beetje kort door de bocht hoor!

Heeft U ook favoriete programma's waar U naar kijkt en die zij niet wil zien?
Worden die dan ook opgenomen zodat U kunt kijken op het moment dat Uw vriendin niet thuis is?

Of het dom is om naar soaps te kijken ? Ik weet het niet maar als het haar ontspanning brengt waarom zit het U dan zo dwars?

Ze gaat ook met U dansen omdat het Uw hobby is, misschien vinden sommige mensen dansen ook wel dom, je leert er in ieder geval niet mee wat er in de wereld te koop is.

Ik denk dat we nu zwaar OFF topic zijn maar het moest me even van het hart.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 14-02-2012 12:23 4yoke4 wrote:

[quote removed]

Ik ook effe oftopic is het nu wel of niet zo dat hij die betaald BEPAALD in Indonesie

Eigenlijk net zo iets van wat 4Yoke4 begint te begrijpen?? van om ziel over die tv etc ?

En hoe ziet onze fijne vriend Geert daT ? straks als hij een vrouwtje (ind) krijgt ?

Is geert er op uit omdat hij weet dat hij een indonische vrouwtje kan domineren met geld ?

Fijne Vrienden van geert vinden jullie jullie geliefde allesie Geert dominant?

graag hier ook wat info over

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Yoke dat moeten we even serieus afhandelen.
Ik neem mijn favoriete programma's ook op en kijk wanneer het mij uitkom.
Maar 's morgens als je op staat en ze zit al vroeg naar die Bold te kijken, dat deed ze nooit, zins ze weer naar IndonesiŽ is geweest, dan zie je gewoon hoe ze handel in die trans.
Kijk wanneer er ergens op de wereld iets sta te gebeuren en dat is voor mij 's morgens de TV aan en het nieuws te volgen.
Ik kijk alleen nieuws maar dan wel zo, (ik neem het ook op) dat ik het zo door kan schakelen naar iets wat mijn interesse lig.
Zo kan ik al die reclame boodschappen omzeilen.
Nu het dansen Yoke dat doe ik voor haar zij vind dat geweldig en toevallig heb ik er geen hekel aan.

Maar al dat troep uit die series van uit Amerika over gewaaid dat zie je ook op de Indonesische TV dat is gif voor een normaal denkend mens, want als er geen problemen zijn dan maakt men problemen is die series.
Nederland is dat aan het na-apen met die Gooise vrouwen en nog andere series, die ze nu op het beeldbuis gooien.
Ik walg van dat gedoe, met die vooral vrouwen en de mannen die mee doen zijn nog erger dan de watjes in een bepaalde Homokolonie
Wat ik soms van opvang, want meestal zit ik met de rug toe gekeerd op mijn computer iets te doen nog 1000 negatieven digitaliseren en hier dit in de gaten houden, zoals jij dat ook doe.
Ja ja zo leer je de mens kennen als ze zoiets op reageren dan voelen ze zich aangesproken.
DAT vind ik een goed niveau hebben.
Dat doen niet veel Indonesische vrouwen mee praten, met iets waar ze geen verstand van hebben.
Want dat hebben ze niet, geen interesse in politiek en wat er in de wereld gebeurd....... Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Harlys,

Eigenlijk net zo iets van wat 4Yoke4 begint te begrijpen?? van om ziel over die tv etc ?

Om Ziel en ik begrijpen elkaar al jaren maar dat betekent niet dat we het altijd met elkaar eens zijn.

Om Ziel,
E zijn ergere series op de TV als de BB, als het slechts een enkel uurtje is dat Uw vriendin daar naar kijkt dan zou ik me daar maar niet aan ergeren.
Iedereen houd er niet van om elke dag al het leed op de wereld voorgeschoteld te krijgen.
Hier wordt ook altijd naar het nieuws gekeken maar wij beiden hebben ook onze eigen interesses en daar moet ruimte voor zijn in een goede relatie.

Goh, ik dacht toch gelezen te hebben dat Uw vriendin het dansen van U in NL heeft geleerd en dat ze het langzamerhand leuk is gaan vinden. Dat is iets wat jullie gezamenlijk doen en dat is haar ook aangeleerd, misschien moet U eens meer gaan opletten waar haar interesses liggen.
Het leven is geven en nemen en soms moet je iets meer geven dan nemen of anders om.

Het leven is een pijp kaneel,elk zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Het gaat hier bijna altijd over mannen die een indonesische of indische vrouw of vriendin hebben. Eigenlijk hoor je hier geen tot weinig vrouwen die een Indonesische of Indische man hebben klagen over domheid.

Fijne dag verder en wie weet heeft Geert (wat's in a name) intussen al een exotische schone gevonden op een ander forum.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-02-2012 14:05 4yoke4 wrote:

Het gaat hier bijna altijd over mannen die een indonesische of indische vrouw of vriendin hebben. Eigenlijk hoor je hier geen tot weinig vrouwen die een Indonesische of Indische man hebben klagen over domheid..

Klopt helemaal Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Maar ja, laat maar Yoke.
Een ieder krijgt terug wat hij/zij uitdraagt zullen we maar denken.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kom op Malam je kan het gevoel van Yoke die een Indische man heeft niet vertolken.
Dat is te persoonlijk en dat dragen wij niet uit.
Mijn gelijk haal ik uit de manier waarop geleefd word en de manier waarop de roddels door de dames worden verteld.
Het gaat mij niet om wat ze bij mijn weten schrijven op Facebook, want daar ben ik eens een keer een weekje op geweest, nou dan lees je toch wie wat doet en dan halen ze alles wat christus dit en dat met ze doet.
Die speelt dan ook een belangrijke rol in hun leven.
Neen het niveau is niet de mijne en het kan anders.
Gelukkig zit ze onder de mensen waarop ze goed is geaccepteerd, als we aan het dansen zijn en daar word je gevormd tot mens, niet op die gekte van Facebook.
Dat ze geaccepteerd word is haar verdienste dat ze goed der eigen aanpast, is bewonderenswaardig, zodat ze gewoon is en mee kan doen op haar manier van doen.
Je zelf zijn is dan het beste wat je der uit haal.
En dan ben je trots, zo kan het ook.......
Ons geertje laat niets meer van zich horen die zijn afgehaakt, terwijl hij van mijn leeftijd is, kan hij nog veel leren, om te zien of je geholpen ben, met een schoonheid te leven, of met iemand die het niveau aan kan, een gesprekspartner heb.
Dat laatste zal hem een worst wezen denk ik dan, want lekker verzorgt worden, is wat hij en zijn fam of diegene die deze date heeft geplaatst voor hem tracht te zoeken.
Ik ga mijn eten klaar maken groeten van een husban................... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink Emoticon: Shut up!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-02-2012 14:52 Malam wrote:

[quote removed]

Klopt helemaal Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Maar ja, laat maar Yoke.
Een ieder krijgt terug wat hij/zij uitdraagt zullen we maar denken.

Jouw pop weet wat voor vlees ze in de kuip heeft. Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,520 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,614,917 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com