indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja bedankt Pierre; ik had die al gebruikt, in Instellingen dat vinkje aan, dan kan je de phone horizontaal brengen en dan heb je iets groter toetsenbord op je scherm.
Maar dan nog, moet ik heel goed kijken wat ik doe.
Als je soms de jeugd ziet mee omgaan, met twee handen vast houden,met je twee duimen de toetsenbord bewerken.
Neen dat lukt mij niet trouwens, zo intensief gebruik ik hem nog niet.
Ik weet dat er veel mee gedaan kan worden, ik denk dat ik nog niet 1/3 van gebruik.
Heb nu pas app gebruikt om wat gegevens op te slaan en mijn twee e-mails adressen, kan ik er op ontvangen.
Maps en gps heb ik er ook op zitten, maar gebruik ze niet.
Omdat ik niet via de telefoon internet, maar via draadloos systeem, bij mij thuis en bij anderen die draadloos hebben.
Ik gebruik liever de grote computer dan zie ik het beter en werkt sneller.............. Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,911 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com