indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Hidayah
User
User icon of Hidayah
spacer line

Hi, had even een vraag.
Ik wilde graag spullen (kleren) importeren vanuit Indonesie (Jakarta/Surabaya).
De spullen wegen rond de 15 20 kilo. Hoe kan ik dat het beste doen en wat zijn de beste opties (dmv scheeps/luchtvracht)? Weet iemand ook toevallig de kosten ervan?

Terima kasih banyak.

Groet

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Tenzij de spullen erg veel waarde hebben lijkt zeevracht de enige oplossing. Toevallig onlangs nagevraagd op Kantor Pos: ongeveer Rp 800.000 voor 20 kilo. Vreemd genoeg kon ik zeevracht niet meer internettig vinden, EMS wel: http://ems.posindonesia.co.id/tarifems.html Tamelijk onbetaalbaar dus. Zeevracht naar NL duurt 2-3 maanden en gaat vreemd genoeg tot op heden altijd goed.

MAD

accid
User
User icon of accid
spacer line

Is het eenmalig?

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De import van tekstiel is onderhevig aan Europese beperkingen, dus zou ik het geen import noemen, maar opsturen. Via de post in Indonesie kun je paketten eenvoudig laten versturen via de normale post (aangetekend). Dat gaf Pak Pupyes al aan.

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Overigens, als het niet voor eigen gebruik is, denk er nog maar eens goed over na. De meeste producten komen namelijk uit Aziatische landen en zelf op kleine schaal concurreren is dus vrijwel onmogelijk.

Ho Lee Fuk

Hidayah
User
User icon of Hidayah
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Pak Pupyes, oh RP 800.000 voor 20 kilo is wel redelijk goedkoop. Ik had laatst nog nagevraagd voor levering via Tikindo logistics, 300.000 per kilo Emoticon: Nooo Bedankt voor het zeggen!
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. accid, dat hangt ervan af of de spullen goed worden verkocht, waarschijnlijk zullen we ze meerdere malen inkopen.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Yerun, ja ik denk eraan om ze per post te laten versturen. Nee deze producten zijn hier in NL en omstreken niet verkrijgbaar. Er is hier ook veel vraag naar. Ben er wel zeker van dat er hier een markt voor is Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,817 posts - 13,723 topics - 32,188 members - last post @ 13-07-2020 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,152,383 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com