indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kaki tiga
User
spacer line

Budha to Budha sieraden worden op Bali gemaakt. Weet iemand waar deze locatie (vermoedelijk in de buurt van Seminyak) is?

groet,
Arend

rama
User
User icon of rama
spacer line

Arend,

Het preciese adres weet ik niet.
Maar als je aan een chauffeur vraagt je naar "DEWA SILVER"te brengen dan zal hij je daar naar toe brengen.
Het is in de buurt van het plaatsje Canggu.
Neem wel wat foto's mee van armbanden die je wilt hebben. Deze worden vervolgens precies nagemaakt.
Ik heb er al verschillende malen iets van Buddah to Buddah gekocht en ben hier reuze tevreden over.
De winkel ligt in een onooglijk paadje wat je echt moet weten.
De mensen die er werken zijn echte vakmannen en erg vriendelijk
De prijzen zijn afhankelijk van de zilverprijs op het moment, maar zijn voor onze begrippen erg goedkoop
Voor een goede armband ( B to B) betaal je bij ons 500 euro. Daar betaalde ik 100 euro.

Succes
Rama

www.ramahomestay.com

kaki tiga
User
spacer line

Hallo Rama,

Bedankt voor de informatie.

met vriendelijke groet,
Arend

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,806 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 13:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,303,057 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com