indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Malam,

Ik heb de indruk dat Harlys niet in de gaten heeft dat ie op deze site zit. Dit is toch geen reclame voor zijn bedrijf??? Schandalig.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 20:15 zieleffe wrote:
Harly denk aan je café je moet niet alles letterlijk nemen.
Je was echt niet duidelijk en Malam heeft zijn hart gelucht je moet hem kennen zo bedoeld hij het ook niet.
Het is eens zo dat je even na moet denken en even laten zakken, en je ziet het licht aan het einde van de tunnel. Emoticon: Shiny

Click to see original image

Zal zo zijn en ook anderen ja zo van ik stop de koffer vol want ...

kom op ziel ze gaan nu uit de kast halen wat ze nooit .. doen

en denk je dat wij staan te wachten op een paar zeikerts uit nederland die het leven geven ...

en maar door doneren ken ze een paar zokken en daar een half jaar over lullen

zo zijn nederlanders

Kom op indos die idd weinig hebben en weinig mening hebben en weinig ....

kan uren door gaan waarom ze zo zijn maar altijd beter dan malam Emoticon: Puh!

Die komt es effe wee rom de hoek dat ik lig te kotsen dat zonder drank Emoticon: Yes!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 24-01-2012 20:00 4yoke4 wrote:
Harly's hoe haal je het in je hoofd om zo'n stelling hier te plaatsen.
Wij slepen elk jaar koffers vol prima kinderkleding en speelgoed naar Indonesia en met ons vele andere Nederlanders.
Op deze manier, door zo'n zin te plaatsen, komt er niets in HARLY's terecht!

Dacht even wat leuk, tot ik zag dat er later kwam te staan Nederlanders geven liever niks.

Ben met stomheid geslagen !

Pak em beet

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Harlys.
Ga slapen.
Stil nu!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ik zou zeggen neem er nog maar eentje in die kroeg, dan lul je beter....

hati hati, pelan pelan

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 20:26 BintangJan wrote:
Malam,

Ik heb de indruk dat Harlys niet in de gaten heeft dat ie op deze site zit. Dit is toch geen reclame voor zijn bedrijf??? Schandalig.

Och och morgen komt er niemand meer in harlys?

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Heerlijk vind ik het dit is echt een nederlands forum whaaaaaaaaaaaaaaaaa welterusten Ik hou van nederland Emoticon: Party!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 20:30 senior wrote:

En dan werkt ie beter?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Als inzameling van kinderkleertjes echt een doel heeft om arme sloebers te helpen ok.
Als het is om zijn eigen toko te promoten en op de kaart te zetten, ok.
Niks mis mee.
Jan jij kan dat niet oordelen, ook ik kan dat niet oordelen.
Tja ik zit er niet zo ver vandaan.
Laten we maar is kijken wat waar is en niet waar is Emoticon: Wink

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 24-01-2012 20:30 schreef senior:

Het is weer eens een knuppel in het hoenderhok. Maar ik blijf bij mijn uitspraak. Als op dit soort postings niet wordt ingegrepen dan is het voor mij afgelopen. Ik ben niet bepalend voor dit forum. Dat zijn de mensen die informatie willen en fatsoenlijk behandeld willen worden. Dat fatsoen is momenteel ver, heel ver te zoeken.
Maar, wanneer de drank is in de man is de wijsheid in de kan. Amen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 20:42 Malam wrote:
Als inzameling van kinderkleertjes echt een doel heeft om arme sloebers te helpen ok.
Als het is om zijn eigen toko te promoten en op de kaart te zetten, ok.
Niks mis mee.
Jan jij kan dat niet oordelen, ook ik kan dat niet oordelen.
Tja ik zit er niet zo ver vandaan.
Laten we maar is kijken wat waar is en niet waar is Emoticon: Wink

Laat ik duidelijk zijn Harly's promoten ja leuk

maar kijk op facebook (Harlys dinamic)

We krijgen Pasha Ungu en vele andere bekende indos op bezoek en dan gaan we op zitten wachten op jouw?

Harlys blijft een nederlandse kroeg

Ik vroeg iets op dit forum en dan zegt bule dat ie effe maten en met de fam wil over leggen ?? en hoe erg is het? godverd.. strerft hier van de stakkers maar meneer weet het niet retor....het forum wakker houden ??

Dan kom jij aan waaien Malam omdat je gas kan geven

Daar buiten om voelt een of andere nederlander ja uiteraad goed bedoeld zo van schiet me in het verkeerde keel gat want ik doe doet " heel " denk ik heel nederland Koffer vol kleren .. ( nationaal gevoelens)

Nu laat maar we redden ons wel weer en straks maar efkes langs waaien en vertellen hoe mooi de natuur in indonesie wel is Emoticon: Angry

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 24-01-2012 21:01 schreef harlys:

[quote verwijderd]

Laat ik duidelijk zijn Harlys promoten ja leuk

maar kijk op facebook (Harlys dinamic)

We krijgen Pasha Ungu en vele andere bekende indos op bezoek en dan gaan we op zitten wachten op jouw?

Harlys blijft een nederlandse kroeg

Ik vroeg iets op dit forum en dan zegt bule dat ie effe maten en met de fam wil over leggen ?? en hoe erg is het? godverd.. strerft hier van de stakkers maar meneer weet het niet retor....het forum wakker houden ??

Dan kom jij aan waaien Malam omdat je gas kan geven

Daar buiten om voelt een of andere nederlander ja uiteraad goed bedoeld zo van schiet me in het verkeerde keel gat want ik doe doet " heel " denk ik heel nederland Koffer vol kleren .. ( nationaal gevoelens)

Nu laat maar we redden ons wel weer en straks maar efkes langs waaien en vertellen hoe mooi de natuur in indonesie wel is Emoticon: Angry

Ik zie Malam al aankomen op zijn Solex. Gas, gas, gas.....

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 20:50 BintangJan wrote:

[quote removed]

Het is weer eens een knuppel in het hoenderhok. Maar ik blijf bij mijn uitspraak. Als op dit soort postings niet wordt ingegrepen dan is het voor mij afgelopen. Ik ben niet bepalend voor dit forum. Dat zijn de mensen die informatie willen en fatsoenlijk behandeld willen worden. Dat fatsoen is momenteel ver, heel ver te zoeken.
Maar, wanneer de drank is in de man is de wijsheid in de kan. Amen.

Kroeg, link, drank maar ik drink niet, Ja heb een kroeg ! maar na jouw commentaar ? slaat op niks
ook al heb ik nu even een mening verschil met malam of gembel
maar jij je doet of de wereld vergaat jan Emoticon: Cry

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 21:04 BintangJan wrote:

[quote removed]

Ik zie Malam al aankomen op zijn Solex. Gas, gas, gas.....

Jan ik hoorde dat ie niet meer durft op zijn solex Emoticon: Shiny

SanderBali
User
spacer line

Mensen, neem die Harlys nier serieus, of beter reageer niet op zijn berichten. Ik ken hem (toevallig). Het is een hele grote oplichter van de Nederlandse staat ( ja dus ook iedereen die hier post en belasting afdraagt). Meer zeg ik niet en wilde dit ook eigelijk helemaal niet zeggen hier maar nu ik die belachelijke reactie van hem ziet kan ik niet anders.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Laten we ons beperken tot hetgeen waarom het begon. De wereld vergaat niet. Het meningsverschil tussen jou en Malam en BG moet je dan niet hier op dit forum uitvechten. Andere forumleden storen zich aan jouw uitlatingen en die reageren, net zoals ik dat doe.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Harlys,
Ik lees e.e.a. nog even terug. De manier waarop BG reageert is dezelfde zoals hij op alle postings reageert. Antwoord geven en gelijk vragen stellen. Heel geraffineerd. Tijdens mijn studie noemden we dat psychologische oorlogsvoering. Ofwel mensen manipuleren om reacties uit te lokken en jezelf altijd op de achtergrond te stellen. De heilige onschuld spelen.
Maar dat vergoed niet jouw reacties. Ik heb de indruk dat jullie (Malam, Harlys, Jeroen, Oyibo, BG en wie vergeet ik????) zeer goed kennen. Niet alleen op dit forum, maar ook van gezicht e.d. Dat maakt het wat makkelijker om te dollen, maar dat zet andere forumleden behoorlijk op het verkeerde been en daarom vliegen we elkaar waarschijnlijk iedere keer weer in de haren. Punt.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

RI slaapt nu.
Selamat tidur.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 21:09 SanderBali wrote:
Mensen, neem die Harlys nier serieus, of beter reageer niet op zijn berichten. Ik ken hem (toevallig). Het is een hele grote oplichter van de Nederlandse staat ( ja dus ook iedereen die hier post en belasting afdraagt). Meer zeg ik niet en wilde dit ook eigelijk helemaal niet zeggen hier maar nu ik die belachelijke reactie van hem ziet kan ik niet anders.

Ben je nu echt zo zielig bali ?

je beticht mij van?

jij hebt in heel je zielige leven nog geen poot aan de grond gezet en weet wat van indonesie

en anderen?

je kent niet eens de grond legger van harlys want mijn naam is jouw echt niet bekend

en over iklan op dit forum?

we zijn niet afhankelijk van nederlanders er komen hoog uit 4 per jaar

maar verek die zeggen na een praat je
Emoticon: Yes! top kroeg gezellig en u draait er niet om heen met u mening en in het leven

Nu als ik van jullie commentaren en dat laag bij de grond van mislukte sander bali moet hebben

Willen de Heren die mij commentaar gaven ( oude wijven) (bovenstaanden) aub ergens anders dan in harlys langs komen

Dan koop ik morgen wel voor 1000 euro kleding voor de kinderkes
En bewaar 1000 euro voor menir bali

Als ie ooit es in Bogor komt hij heeft al eens eerder op dit forum harley davidson mensen beschuldigt uit de losse pols Emoticon: Cooool

Als laatste Harlys is gewoon een goed en echt leuk cafe waar mensen die ons kennen vol lof over spreken

En trouwens als het nu slechte of goede reclame is voorlopig door reactie en tegen reactie

Zijn we vertegen woordig op dit forum dus.... Harlys Cafe Bogor

Volop trachtend te over leven in Indonesie ongeacht losse floders van en kerel als Sandloos bali??

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Harlys,
Ik neem aan dat je met "Heren die commentaar gaven" het ook op mij gemunt hebt. Het commentaar is/was naar mijn bescheiden mening zeer terecht. Maar dat staat los van het gegeven dat jouw etablissement een topkroeg is. Dat is jou gegund en daar mag je ook trots op zijn. Het heeft echter alles te maken met de wijze waarop je reageerde op jouw babykleding verzoek. Ik ga er nog steeds vanuit dat je BG kent en daarom zo fanatiek reageerde.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 21:57 BintangJan wrote:
Harlys,
Ik neem aan dat je met "Heren die commentaar gaven" het ook op mij gemunt hebt. Het commentaar is/was naar mijn bescheiden mening zeer terecht. Maar dat staat los van het gegeven dat jouw etablissement een topkroeg is. Dat is jou gegund en daar mag je ook trots op zijn. Het heeft echter alles te maken met de wijze waarop je reageerde op jouw babykleding verzoek. Ik ga er nog steeds vanuit dat je BG kent en daarom zo fanatiek reageerde.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 22:03 harlys wrote:

[quote removed]

Als je mij verteld wat je het Beste kan gebruiken voor kleine kinderen dan zorg ik dat er iets bij je gebracht wordt. Ik neem aan dat je dit aan de minder bedeelden geeft bij jouw in de regio? Hoe slecht gaat het bij somige mensen in jouw regio of buurt?

Wil je mij even je nummer mailen zodat schoonpa of ma contact met je op kan nemen voor de bezorging?

van Bg

Dit zit me niet lekker zoek maar uit wat je er bij denkt jan
Vandaar dat ik maar liever niet meer op onze toekomstige zaken man (hier is weer een echtpaar die.. ) Emoticon: Blush
Reageer

Emoticon: Bye bye

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 24-01-2012 21:09 SanderBali wrote:

Kan wel anders sander vraag es of er iemand es onbetaald iets aan je zielig genot wil doen
je nika is al duur genoeg En over oplichting gesproken ? Gek je word er smorgens mee Emoticon: Very funny wakker en ligt naast je Emoticon: Bye bye

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ik blijf zeggen dat je meer weet dan je melden wilt. Dat wekt verwarring bij forumleden. Als de zaken te gevoelig liggen plaats dat dan niet hier op het forum. Zaken uitzoeken is wellicht makkelijk, maar als je de relaties niet weet kan dat heel moeilijk zijn. Wie het echtpaar is weet ik niet.........Is voor mij een raadsel.
De knuppel is de vraag over maatvoering. Ik weet ook wel dat het niks uitmaakt welke maten babykleertjes je mee neemt. Past het niet dan past het toch. Die ervaring hebben wij. Maar het hoenderhok ben jij. Kennelijk laat jij je verleiden tot een heftige reactie. Maar als je zelf zegt dat je een discussie voert met Malam en BG dan mag ik toch wel zeggen dat ik en met mij meerdere forumleden zeggen dat ik/we het niet meer begrijpen en dat dit soort zaken op dit forum NIET kunnen/kennen.

spacer line  

On 24-01-2012 18:31 harlys wrote:

[quote removed]

OCH DIT IS EEN VERKEERDE PLAATSING NEDERLANDERS GEVEN LIEVER NIKS Emoticon: Yawn

Leg me jouw opmerking eens uit? Wat ben jij vreemd zeg. Ik wil je helpen en ik krijg dit antwoord van je? Stront wie heeft je gescheten! Laat maar ik dacht dat je een goed mens was, toch vergist? Ik vraag heel normaal wat je nodig hebt! Je had beter kunnen antwoorden Rompertjes, sokken, dekens, mutsen etc ipv dat K antwoord van je.
De vraag is normaal. Jouw antwoord is aso

Of had je teveel gezopen?

Ik ben dr wel klaar mee

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,352 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,525 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com