indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 05-02-2012 02:50 sapolidi wrote: Als twee vrachtwagens in Sumber Rejo op Java 16 mensen in een partytent doodrijden, dan haalt dit nieuws al de Nederlandse kranten.

In 1980 was er geen persvrijheid hier en bestond het Internet nog niet zodat berichtgeving buiten de officiële (zwaar gecensureerde) pers vrijwel onmogelijk was. Y-B heeft gewoon gelijk en SapoFuckingLidi lult weer uit zijn glanseikel. Niets nieuws onder de zon dus.

MAD

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 05-02-2012 03:30 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

In 1980 was er geen persvrijheid hier en bestond het Internet nog niet zodat berichtgeving buiten de officiële (zwaar gecensureerde) pers vrijwel onmogelijk was. Y-B heeft gewoon gelijk

Ah, dat lynchen was dus een eenmalig voorval uit 1980. Ging er bijna vanuit dat het de dagelijkse praktijk was. Ik had al zo’n voorgevoel dat de zaak weer overtrokken werd. Heel goed van jou dat je dit even vermeldt.

en SapoFuckingLidi lult weer uit zijn glanseikel. Niets nieuws onder de zon dus.

Deze scheldkanonnade valt me een beetje tegen Pupyes. Van iemand met zo’n hoge onderwijsopleiding en intellectuele bagage verwacht ik toch een scheldpartij op een hoger level. Ik vind dit niet echt het tokkie-niveau ontstijgen. Kom, je kunt beter knul. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou is dit nieuws item van 2 vrachtwagens in RI geen nieuws meer. Wel in Nederland. Niemand in RI staat er verbaasd vannte kijken, net as busje in ravijn. Leuk dat je je met Nederlandse ogen wenst te kijken. Als je geen flauw idee hebt, lijkt het me beter een reply te laten. Ik zou zeggen, kom rustig op vakantie. Maar niet proberen hier politiek correct te zijn op een onderwerp waar je geen flauw benul van hebt. Dit is niet de eerste keer en wekt kennelijk frustratie bij forummers. Tenminste aan de reaktie te zien. Bovendien zie ik heel selectief en juist op dit soort dingen los gaan in reply's. Dat maakt geen waardering los sapolidi.

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 05-02-2012 04:13 sapolidi wrote: Deze scheldkanonnade valt me een beetje tegen Pupyes. Van iemand met zo�n hoge onderwijsopleiding en intellectuele bagage verwacht ik toch een scheldpartij op een hoger level. Ik vind dit niet echt het tokkie-niveau ontstijgen. Kom, je kunt beter knul. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Muts dat je bent, anderen afstraffen omdat je zelf niet wezenlijk kunt bijdragen in een discussie. Emoticon: Laugh out loud

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maar goed, zoals Accid al zei; je kunt dus een motor huren zonder rijbewijs, maar de mogelijke problemen zijn ook voor jou als het fout gaat.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Goede raad is....gewoon nergens in rijden...láát je rijden de chauffeur krijgt alles op
zijn rekening óf hij rijdt met een noodgang weg....jij ben er hier niet verantwoordelijk voor, toch?? Emoticon: Eerie

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Nee Kembang; je bent er niet verantwoordelijk voor als je je laat rijden. En toch kreeg ik het advies om je ook dán uit de voeten te maken. Want als je rijk genoeg bent voor een taxi, ben je ook rijk genoeg voor een schadeloosstelling. Je bent immers blank! (Indo of niet) En de chauffeur kan het niet betalen!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 05-02-2012 13:40 ibusas wrote:
Nee Kembang; je bent er niet verantwoordelijk voor als je je laat rijden. En toch kreeg ik het advies om je ook d�n uit de voeten te maken. Want als je rijk genoeg bent voor een taxi, ben je ook rijk genoeg voor een schadeloosstelling. Je bent immers blank! (Indo of niet) En de chauffeur kan het niet betalen!
Laat het Sapolidi maar niet horen, dergelijk advies kan onmogelijk!

Uiteraard weten diegenen die in Indonesie zitten dat dit correct is, zelfs dan zul jij aangesproken worden en verantwoordelijk gehouden worden alshet even kan. In ieder geval zullen ze (=de tegenpartij en hun aanhang) hun uiterste best doen je pas te laten gaan als er flink wat geld betaald is.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 05-02-2012 13:55 Yerun wrote:

[quote removed]
Laat het Sapolidi maar niet horen, dergelijk advies kan onmogelijk!

Nee hoor, je mag hier adviezen geven zoveel als je wilt. Ik ben niet zo'n type die dan gefrustreerd raakt en vervolgens z'n toevlucht zoekt in gescheld. Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja, helaas, ook in een taxi Emoticon: Angry

Offtopic
Voor de goede orde was het niet Yerun die je glanseikel noemde Emoticon: Smile
Ik ook niet trouwens.Bovendien weet je zelf ook van geen ophouden. Toch? Emoticon: Clown

It's only kinky the first time.

SanderBali
User
spacer line

On 05-02-2012 01:39 sapolidi wrote:

[quote removed]

Nou kom je even met zwaar geschut aan Yerun. Drie ultieme kenners in één keer. Hier kan ik niet tegenop. ik geef dan ook meteen toe dat je inderdaad je gezond verstand gebruikt als je als een dief het hazepad kiest wanneer je iemand hebt doodgereden. Schuldig of niet, want dat onderscheid wordt niet meer gemaakt. Ik vind het zelfs zo belangrijk dat dit als reisadvies moet worden doorgegeven aan alle Tour Operators. Emoticon: Laugh out loud

Maar vertel jij nou eens hier dan waarom je iets van Indonesië zou afweten. Ik heb hier nog nooit wat mogen lezen van jou. Bv. hoevaak je in Indonesië geweest en wat jouw relatie met dat land is? Of zit je gewoon op elk forum zomaar wat te posten?

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ja, een nieuwe bowling ervaring. Met auto en Indonesiers op brommert/huurscooter.Net als wat de regering in RI aan het doen is per spoor,kadeng kadeng, hoooo, hoooo.

Alleen dan op de openbare weg. Spitsuur in Jakarta. Goed voor hoge scores.

Niet alleen de oplossing voor zwartrijden ! De aanpak voor het fileprobleem!
Emoticon: Laugh out loud

Ontopic? Ja, alleen gewoon posten. Bijvoorkeur op het politiek correcte spoor, om het topic in Indonesie te houden, het Indonesische spoor dan wel te verstaan. Met een brede interesse in de statistieken van YB. Emoticon: Party!

Where there is a will there will be relatives.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het fileprobleem wordt binnenkort opgelost,, als de brandstofprijzen verdubbeld worden. Ik bied mezelf alvast aan als carpool voor kantoordames. Emoticon: Puh!

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Nou dat moet geen probleem zijn, Avanza inruilen voor een flinke touring car.
Bussen vol meneer, bussen vol ! Emoticon: Party!

Where there is a will there will be relatives.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Yerun....hoezo alléén voor kantoordames??? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

De andere dames is daar iets mis mee, dan ?? Emoticon: Frustrated

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,405 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com