indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Zopas een artikel gelezen (vertaald) en het zou heel slecht gaan met de nieuwe vlieghaven in Lombok. De gebouwen zouden verschillende lekken vertonen en in slechte staat zijn.
En dit pas 3 maanden nadat het vliegveld open is...
us.finance.detik.com/read/2011(...)r-ntb?991101mainnews

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het moet zo goedkoop mogelijk, zo snel mogelijk en wat al nog niet meer. Wachten op problemen, want van die 8 miljoen euro omgerekend moet je zoveel procent afschrijven voor de bazen van diverse aannemers, lokale en regionale ambtenaren krijgen nog eens een percentage. Dan houd je al niet veel over om mee te beginnen.

Ik moest trouwens hartelijk lachen om de reacties eronder.. altijd maar janken dat het land zo KUT is, maar zouden die mensen ooit 1 rupiah belasting betaald hebben? Ik vermoed dat ik het antwoord wel weet in een land waar slechts 5% uberhaupt als belasting-nummer geregistreerd staat...

Wat dat betreft heb ik meer recht van klagen over Indonesie dan de meeste Indonesiers. Ik heb een belastingnummer, mijn vrouw ook en we hebben beiden belasting betaald over 2011.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Jeroen, zullen we ruilen? Ik daar belasting betalen en jij hier? Ik wil ook wel eens voordelig uit zijn, kreeg gisteren weer een mooie blauwe envelop in de bus > lekker aan het eind van het jaar< een naheffing. of ik maar genegen wil zijn om binnen een maand 7000 euries over te maken...Pffft Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up!

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,316,849 topic views - 233,330 posts - 13,683 topics - 23,674 members - last post @ 19-08-2019 17:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,182,151 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com