indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Milani
User
spacer line

Wij willen eind mei 2012 weer even naar Nederland. Heeft iemand een tip waar te kijken om een goede en voordelige retour vlucht te boeken.
Dus Denpasar - Amsterdam.

accid
User
User icon of accid
spacer line

Bij een Ticket bureau - reisbureau of via internet

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 30-12-2011 09:12 Milani wrote: Dus Denpasar - Amsterdam.

Ik kijk naar vluchten een week of twee later, en neem daarbij ook naar andere vertrek- en aankomstplaatsen op. SIN<>AMS was met FinAir redelijk betaalbaar, ongeveer € 650, overstappen in Helsinki (en dan weer terugvliegen…).

MAD

Milani
User
spacer line

De prijzen van AirAsia wijzigen regelmatig afhankelijk van vraag en aanbod. Ik heb net gekeken Denpasar - Parijs op 22 maart enkele reis met 25 kg bagage per persoon incl alle belastingen 295,32 Euro.
Omdat jullie eind mei naar NL willen moet je misschien even wachten met boeken tot de prijs wat gezakt is, maar ook niet te lang wachten want dan stijgt de prijs weer. De prijs die bij het zoeken als eerste wordt genoemd is zonder bagage en zonder tax en moet dan rond de 214 Euro liggen. Maaltijden moet je gewoon aan boord kopen. Geen plaatsen reserveren tenzij je echt naast elkaar wilt zitten. Als je geboekt heb kun je als je de bevestiging binnen hebt (vrijwel dezelfde dag) al inboeken en dan kun je nog kiezen waar je wilt zitten. Doe je dat gelijk dan heb je meestal genoeg keuze aan zitplaatsen om mogelijk naast elkaar te zitten. Je moet uiteraard nog van Parijs naar NL reizen, maar misschien dat jullie afgehaald kunnen worden door family or friends (gratis ... lekker Hollands...hahaha) of anders met de trein. Met de normale trein (goedkoop maar je bent wat langer onderweg) of met de hoge snelheids trein duurder maar kortere treinreis. Ook met de bus is mogelijk vanaf gare du Nord naar Rotterdam/Amsterdam. Weet niet wat dat kost maar zeker minder duur dan de trein. Overigens met de trein naar NL wil ook zeggen vanaf Gare du Nord. Van Orly naar Gare du Nord is geen probleem, even googlen en dan weet je alles. Als je ee trein of bus ticket via internet koopt zorg dat er genoeg tijd zit tussen landing op Orly en vertrek vanaf Gare du Nord. Denk aan vertraging vliegtuig, bagage ophalen en douane check en de reis van Orlu naar Gare du Nord circa 40 min tot 1 uur (dacht ik)

Milani
User
spacer line

Succes. Met Garuda vlieg je naar Amsterdam voor 620 Euro pp en met de KLM voor 1071 Euro maar dan ook naar Amsterdam.
O ja als je met AirAsia vliegt informeer van te voren met welke valuta je aan boord kunt betalen. Staat mij bij dat ze niet alles accepteren. Is afhankelijk vanwaar de vlucht vertrekt dacht

Milani
User
spacer line

Het liefst gaan wij de laatste week van mei of eerste week van juni maar maakt eigenlijk niet veel uit.

Milani
User
spacer line

Je kunt eens zoeken via de sites www.ebookers.nl , www.ebookers .de , www.tix.nl , of www.skyscanner.de.
"Rechtstreekse" vluchten Denpasar-Amsterdam zijn er uiteraard niet, maar met b.v. KLM heb je allen een stop-over in Singapore. Je betaalt dan wel zo'n € 1050 (www.ebookers.de).
Wil je het aanzienlijk voordeliger, dan zou je vanaf Jakarta (of Kuala Lumpur) naar Amsterdam kunnen vliegen. Met Emirates kan dat rond je geplande data voor zo'n € 690 (www.ebookers.de). Een retourvlucht vanaf Denpasar naar Jakarta of Kuala Lumpur kan voor rond € 100 met b.v. Air Asia (meerdere vluchten per dag , zodat de overstaptijden beperkt blijven). Je moet dan wel bagage in- en uitchecken in Jakarta (of KL), en een keer extra overstappen in Dubai.

Ik heb hele goede ervaringen met vliegtarieven.nl betalen met ideal binnen een uur boekbevestiging en de volgende dag je E-tickets.
Zijn altijd net iets goedkoper als andere ticket sites, is van Monty's in Haarlem dus is er iets zijn ze redelijk te bellen.
Overigens zijn aanbiedingen altijd voor de tijd van 30 dagen, vaak kan je met zo'n aanbieding weg voor ongeveer 650 Euro, maar dan zal je nog een maand of twee moeten wachten voor aanbiedingen rond de tij die je opgaf.

Dit schreef Jupje.

Milani
User
spacer line

Ik heb hele goede ervaringen met vliegtarieven.nl betalen met ideal binnen een uur boekbevestiging en de volgende dag je E-tickets.
Zijn altijd net iets goedkoper als andere ticket sites, is van Monty's in Haarlem dus is er iets zijn ze redelijk te bellen.
Overigens zijn aanbiedingen altijd voor de tijd van 30 dagen, vaak kan je met zo'n aanbieding weg voor ongeveer 650 Euro, maar dan zal je nog een maand of twee moeten wachten voor aanbiedingen rond de tij die je opgaf.

Dit is wat Malam schreef.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik kijk ook eerst overal rond en soms kan het heel veel schelen als je een dag vroeger/later vertrekt. Als je wat flexibel bent kan je inderdaad soms wel iets gunstigers vinden. Maar soms heb je ook minder geluk(?), wij hebben geboekt in juni voor half januari 2012. En in oktober werden diezelfde vluchten aan ongeveer 30% korting aangeboden. Enkel voor 3 dagen. Natuurlijk heb je dan het risico dat de vluchten volgeboekt zijn. En dan heb je misschien al een hotel geboekt...

spacer line  

Op 30-12-2011 10:40 schreef Milani:
Succes. Met Garuda vlieg je naar Amsterdam voor 620 Euro pp en met de KLM voor 1071 Euro maar dan ook naar Amsterdam.
O ja als je met AirAsia vliegt informeer van te voren met welke valuta je aan boord kunt betalen. Staat mij bij dat ze niet alles accepteren. Is afhankelijk vanwaar de vlucht vertrekt dacht

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nou, AirAsia vliegt inmiddels niet meer op Europa vanaf eind maart, en Garuda nog maar 4x per week. Ik zou toch niet voor de goedkoopste opties gaan, want je komt bedrogen uit. Ik blijf het maar herhalen, want hier weer twee 'bewijsstukken'. En ja je krijgt je geld terug, maar ik regel liever niet twee keer een vlucht, wacht liever niet op mijn geld en betaal liever uiteindelijk niet meer dan nodig is.

spacer line  

KLM heeft een promo-aktie (vertrek en retour voor 30 Juni 2012) lopen op dit moment. Retour DPS - AMS - DPS voor E 705,- all included.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Milani
User
spacer line

Ondertussen onze reis geboekt bij www. tix.nl naar grote tevredenheid. Wel rekening houden dat de aanboedingsreizen niet wijzigbaar zijn.

accid
User
User icon of accid
spacer line

Ik hoop dat je KLM geboekt hebt 1061 us op en neer vanaf 30 mei tot zelfs augustus. Maar ja die stuwardessen hé.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,883 posts - 13,695 topics - 25,598 members - last post @ 13-11-2019 06:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,582,496 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com