indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

simpati
User
spacer line

Woon je wel of niet in indonesie simpati?
Al tien jaar en al die tijd niet terug geweest naar Nederland.

Want ik denk niet dat je hier de huidige omstandig heden kent?
Ik weet ondertussen dat Oost Java in het Indonesisch Jawa Timur heet, is meteen de volgden vraag ook beantwoord.

Maakt niet veel uit hoor maar hier op een dag zon 25000 euro pakken is geen gemakkelijke klus
Ik zou mij schamen als ik mensen voor werkzaamheden niet meer zou betalen.
Ken je de spreuk: Goedkoop is vaak duurkoop?

En ik begeef me over het algemeen in de puncak en niet in een kroeg en sterker als je mij volgt op dit forum ik drink geen alcohol !
Heerlijk ik voel mij niet meer eenzaam, blijkt alles wat je schrijft dus zonder invloed van drank te zijn.

ken de salarisen en prijzen wel een beetje
Het schijnt van wel, ik zal wel Sinterklaas zijn.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ps en dan kap ik er over, Als ik iemand enigzins kan helpen staat de deur open ook voor JOUW Emoticon: Yes!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

simpati
User
spacer line

Als ik iemand enigzins kan helpen staat de deur open ook voor JOUW
We lijken toch wel heel erg op elkaar, ik help ook graag iemand en zelfs personen die heel andere meningen hebben als ik zelf.

Ik doe heel erg mijn best om anderdenkende in hun waarde te laten en ik moet zeggen dat leeft een heel stuk gemakkelijker.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 10:00 simpati wrote:
Woon je wel of niet in indonesie simpati?
Al tien jaar en al die tijd niet terug geweest naar Nederland.

Want ik denk niet dat je hier de huidige omstandig heden kent?
Ik weet ondertussen dat Oost Java in het Indonesich Jawa Timur heet, is meteen de volgden vraag ook beantwoord.

Maakt niet veel uit hoor maar hier op een dag zon 25000 euro pakken is geen gemakkelijke klus
Ik zou mij schamen als ik mensen voor werkzaamheden niet meer zou betalen.
Ken je de spreuk: Goedkoop is vaak duurkoop?

En ik begeef me over het algemeen in de puncak en niet in een kroeg en sterker als je mij volgt op dit forum ik drink geen alcohol !
Heerlijk ik voel mij niet meer eenzaam, blijkt alles wat je schrijft dus zonder invloed van drank te zijn.

ken de salarisen en prijzen wel een beetje
Het schijnt van wel, ik zal wel Sinterklaas zijn.

Als ik meer zou geven dan wat hier gangbaar is, dat zal me niet door ondernemers met dank worden afgenomen

en ik ernstig in de problemen kunnen komen

Ik kan de huidige salarisen van heel west java niet verhogen heb ik geen invloed op

Wel geef ik die voor mij werken een fikse bonus en een fatsoenlijke hap eten

Daar ik jouw reacties wat vreemnd en niet lochies vind zal ik zeer zeker niet ingaan op jouw adviezen op je website ! daar ik het vermoeden heb dat je niet weet waar abraham de moster haalt.

En nog even vind ik dat er een waarschuwing naar die web site en jouw ideeen moet komen over wat ik en anderen in indonesie moeten doen

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 10:05 simpati wrote:
Als ik iemand enigzins kan helpen staat de deur open ook voor JOUW
We lijken toch wel heel erg op elkaar, ik help ook graag iemand en zelfs personen die heel andere meningen hebben als ik zelf.

Ik doe heel erg mijn best om anderdenkende in hun waarde te laten en ik moet zeggen dat leeft een heel stuk gemakkelijker.

Doe dat dan ook ! Emoticon: Wink

simpati
User
spacer line

Dat zal zeer zeker op prijs worden gesteld en daar zal je zeker geen nadeel van ondervinden.

En nog even vind ik dat er een waarschuwing naar die web site en jouw ideeen moet komen over wat ik en anderen in indonesie moeten doen
Over welke site heb jij het?
Ik zou niet weten wat ik fout doe, er is heel weinig geschreven tekst te vinden op mijn site, alleen maar buttons om aan te klikken.
De enige uitzondering is de pagina van hotels, daar schrijf ik een beetje mijn eigen ervaringen.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 10:17 simpati wrote:
Dat zal zeer zeker op prijs worden gesteld en daar zal je zeker geen nadeel van ondervinden.

Over welke site heb jij het?
Ik zou niet weten wat ik fout doe, er is heel weinig geschreven tekst te vinden op mijn site, alleen maar buttons om aan te klikken.
De enige uitzondering is de pagina van hotels, daar schrijf ik een beetje mijn eigen ervaringen.

Nu ja je geeft comentaar over de salarisen etc etc

Ik heb je website bekeken ziet er leuk uit

makkelijk te bedienen voor de bezoeker

Maar dan neem ik dat aan dat wat je er over schrijft klopt !

en niet met de natte vinger

Wat ik neer zet over dat huis de salarissen en de deal die ik maakte

is 1000 % zo als het is !

Je reactie er op is dus niet gegrond

Dat vind ik niet leuk Emoticon: Cry

Tevens kun je bijna geen grond in taman safari kopen aan de weg ! en al helemaal niet voor die prijs

This een van de duurste omgevingen om grond te kopen ik heb dus alle geluk van de wereld zou een kenner zeggen Emoticon: Yes!

Maar iets anders idd mijn website is een puin hoop kan er ook weinig aan veranderen geen tijd

en weinig verstand Bv je moet 2 keer klikken voor na een topic te gaan etc kan niet uit vinden hoe dat zit Emoticon: Frustrated

Maar was eigenlijk daar het een gratis forum is in het begin toen ik nog weinig te doen had in Indonesie een hobby Emoticon: Party!

kost trouwens dat wat bij jouw er een link of reklame op te zetten simpati?

simpati
User
spacer line

kost trouwens dat wat bij jouw er een link of reklame op te zetten simpati?
Als er websites zijn die mijn inziens iets toevoegen zal ik daarvan een button plaatsen, soms met aanvullende tekst zoals bij de pagina reizen, daar heb ik onder de button van ticketindonesia.info de tekst geschreven: Geen creditcard nodig, betalen met Ideal , dit is niet omdat ik Jeroen persoonlijk ken of omdat hij mij er voor betaald maar omdat ik vind dat het erg belangrijke info is.
Op die pagina reizen staat verder geen aanvullende tekst.

Bij hotels zie je teks die bij diverse hotels, dit zijn hotels waar ik zelf heb overnacht, Sumatera is normaal mijn plek om vakantie te vieren, zodoende kan ik ook verglijkingen maken.

Die site is puur hobby, je zal ook zien dat de pagina's heel lang niet gewijzigd zijn, de links controleer ik regelmatig en indien nodig aangepast.

Ik heb op die site ook een aparte map waar de bijlagen te vinden zijn die ik op dit forum gebruik.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Zou toch mooi zijn dat de nederlander via andere website er achter komt dat je een nederlands cafe in bogor hebt.

Ken je bezoekers aan tal niet

maar bv een link niet naar mijn website die vind je niks

maar naar de facebook site of zo dat is dus mogelijk

Zo iets, Harly's nederland cafe bogor Indonesie is ook op Facebook? Emoticon: Yes!

En wat vind je verkeerd aan mijn website en kun je me daar misschien tips over geven en zo alvast bedankt Emoticon: Bye bye

Ook van anderen hoor ik graag wat advies over wat er veranderen moet worden op
harlys.pub-party.com/

En dat ik van Indahnesia een banner krijg ? zodat ik die plaats op de website het lukt me namelijk wel een banner te plaatsen en simpele dingen

Zo dat ik dat kan veranderen want het bezoekers aan tal is wel groot dit jaar 1338 bezoekers maar als ze hem bezoeken en er niet uitkomen heb ik echt een probleem Emoticon: Confused

simpati
User
spacer line

Die boeien mij niet en dat hoeft ook niet, ik weet dat er nog al wat mensen zijn die mijn site graag bezoeken voor info, dit is niet arrogant bedoeld.
De webiste en ook het forum van Jeroen heeft mij in de loop der jaren erg veel leuke contacten gegeven, waarvan sommige zelfs zijn uit gegroeid naar een vriendschap, dat is een beloning die niet in cijfers zijn uit te drukken.

Voor mij is een site nuttig als er gemakkelijk de info te vinden is die ik zoek, bij jouw site moet ik mij eerst registeren als ik het goed heb, ik zou behoefte kunnen hebben om achter het adres te komen van Harly's Nederland Café in Bogor.
Ik heb ook niet de behoefte om websites van Nederlanders/Belgen te promoten alleen om het feit dat het Nederlanders/Belgen zijn.

Ik heb geen behoefte aan Facebook, MSN, Yahoo en meer van die sites die mij voortdurend mails sturen om maar toch maar te reageren.
Ik heb wel bij Google een webalbum met zelf gemaakte foto's te zien op: http://picasaweb.google.com/indonesie zijn vaak al oude foto's maar nog zeer actueel.

Als gratis service biedt ik landkaarten aan van Indonesië, dit zijn scans in goede kwaliteit om uit te printen, bij de verhalen van Anne Mieke zijn voorbeelden te vinden.

Er zijn soms lange periodes dat ik niet reageer op dit forum, daar heb ik goede privé redenen voor en is echt niet omdat ik de wind van voren krijgen.
Salam,
Jan

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 11:22 harlys wrote: [BR

Nee registeren mag is niet nodig maar voor wie dit leest graag heb ik advies !

Zou toch mooi zijn dat de nederlander via andere website er achter komt dat je een nederlands cafe in bogor hebt.

Zo iets, Harly's nederland cafe bogor Indonesie is ook op Facebook? Emoticon: Yes!

En wat vind je verkeerd aan mijn website en kun je me daar misschien tips over geven en zo alvast bedankt Emoticon: Bye bye

Ook van anderen hoor ik graag wat advies over wat er veranderen moet worden op
harlys.pub-party.com/

En dat ik van Indahnesia een banner krijg ? zodat ik die plaats op de website het lukt me namelijk wel een banner te plaatsen en simpele dingen

Zo dat ik dat kan veranderen want het bezoekers aan tal is wel groot dit jaar 1338 bezoekers maar als ze hem bezoeken en er niet uitkomen heb ik echt een probleem Emoticon: Confused

SanderBali
User
spacer line

On 18-01-2012 09:16 harlys wrote:

[quote removed]

Als we het hier dan allemaal over het beginnen van een eigen bedrijf gat in de markt
etc topic na topic .

Ik zou zo zeggen en zeg nu tegen me zelf dat was weer een goede zet en deal in dat Indonesie Emoticon: Bye bye

ps simpati buiten je werk om In Indonesie ook deze week 20 euros verdiend? Emoticon: Party!

Ja je bent een echte ondernemer. Snap trouwens niet waar jij die kinderbijslag voor nodig hebt!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 12:20 SanderBali wrote:

[quote removed]

Ja je bent een echte ondernemer. Snap trouwens niet waar jij die kinderbijslag voor nodig hebt!

Heb nog geen kinderen, maar het meer is bij mij nooit vol Emoticon: Party!

SanderBali
User
spacer line

On 18-01-2012 12:27 harlys wrote:

[quote removed]

Heb nog geen kinderen, maar het meer is bij mij nooit vol Emoticon: Party!

Thijssie toch, waar ben je mee bezig!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Op zoek naar een ander topic

Deze was wel genoeg gevuld met commentaar Emoticon: Shut up!

Wens iedereen veel geluk in ondernemen en of een huis kopen in Indonesie

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 29-12-2011 23:33 bule gembel wrote:
Beste mensen zijn de prijzen van huizen verschillend voor bule ten opzichte van lokale mensen net zo als andere zaken die wij als bule vaak duurder kopen?

Wat koop ik in de omgeving van Salatiga, yogyakarta, Bandung dicht bij de genoemde plaatsen voor een bedrag van 50.000 tot 80.000 euro?

Het valt me op dat er veel kleine nieuwe huisjes en appartementen te koop staan voor lage prijzen als ik in een Mall loop en folders krijg van een snelle SPG

Nu bule gembel wat vind je er van ?

Het huis zit nu een nieuw dak op (Heb de dakpannen weer gebruikt) en nog van goede kwaliteit en die waren niet tipis (dun) nu overal al nieuwe plafons.

Waarom ziet het buiten om er slecht uit?

Nu de pijpen van de goten liepen haaks daar is rotzooi in gaan zitten en de eigenaar heeft er 10 jaar niet na omgekeken.

Nu misschien weet je de grond daar in Taman Safari (puncak) aan de weg is vrij duur

Ik wil hier alleen maar mee zeggen een beetje buitenlander die in alle rust gaat zoeken onm een woning kan wel eens 3x goed koper dan een indo uitkomen

Natuurlijk speelt geld, geluk en de tijd die je er voor hebt een grote rol.

Emoticon: Smile En om sid makelaars en al dat soort lui laat ze links liggen of betrek hen in de deal na dat je de prijs weet en je het gemakkelijk vind dat zij alles in orde voor je maken maar dat is zelfs niet nodig Notaris is genoeg

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 18-01-2012 09:58 Malam wrote:
Op een berg? Is niet te zien Harlys, maar ik neem het zonder meer van je aan, dat is dus één zorg minder Emoticon: Wink
Arbeidskrachten zijn in de regio waar ik zit en dat is niet al te ver van jouw stulpje vandaan inderdaad goedkoop, maar 46.000 per dag voor een goede vakman lijkt mij toch wel optimistisch.
Ik neem aan dat je enigszins naar Europese maatstaven wil gaan bouwen, dan heb je ook echt een vakbekwame ploeg nodig onder leiding van twee man die werkelijk van wanten weet.
Je zal buiten het dagloon ook voor slaapplaats en eten moeten zorgen als die gabbers een beetje ver van huis zitten, dat zijn geen bedragen waar men van hoeft te schrikken.
Ik denk dat je die 4 Euro per dag met alle onkosten wel op je buik kan schrijven.
Maar ik bewonder wel je ondernemings lust Harlys.
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Nu malam ik heb 3 mensen aan het werk een voor 50.000 per dag de tweede 40 en het mannetje voor het schilderen 35.000

Dan krijgen ze te eten en roken van mij

( Ik hoop dat niemand hier nu begint schandalig wat een loon etc etc dit zijn de lonen in de puncak)

Ga ik daar boven zitten nemen bouwondernemers mij dat niet in dank af.

Geloof me of niet ze doen niet onder voor vaklui, ik zal het je straks laten zien als de woning klaar is.

Ik heb besloten er geen etage er bij op te zetten

Daar naast me de poort ingang en (achter me) de fam Habibi woont.

En hebben laten door schemeren dat liever niet te willen.

Daar zij in indonesie aardig wat te vertellen hebben laat ik dat liever uit mijn hoofd Emoticon: Wink

spacer line  

Beste Harlys,

Erg leuk om de discussie te volgen. Je pakt snel door smeed het ijzer als het heet is.
Je hebt een leuke plek gevonden op een goede lokatie en leuke buren Emoticon: Smile

Je hebt een gezonde ondernemersgeest! Je hebt aangetoond dat je als bule voor een harga lokal iets kan aankopen.

Volgens mij heb je veel energie Emoticon: Smile

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 21-01-2012 08:51 bule gembel wrote:
Beste Harlys,

Erg leuk om de discussie te volgen. Je pakt snel door smeed het ijzer als het heet is.
Je hebt een leuke plek gevonden op een goede lokatie en leuke buren Emoticon: Smile

Je hebt een gezonde ondernemersgeest! Je hebt aangetoond dat je als bule voor een harga lokal iets kan aankopen.

Volgens mij heb je veel energie Emoticon: Smile

Het enige antwoord wat ik daar op geven kan bule gembel

Ik kan me niet veroorloven op mijn gat te gaan zitten en moet aan mijn oude dag denken

Als ik in indonesie wil blijven wonen Emoticon: Yes!

Tevens tracht ik ook anderen daar in te helpen

En gelukkig lukt dat aardig.

In de toekomst zullen wij (paar andere nederlanders)

Hun namen mag ik niet noemen Of liever niet !

Helaas oud en versleten maar hopelijk onder een palm boom

Tegen elkaar zeggen we hebben het gered en lekker geleefd Emoticon: Cooool Emoticon: I love it

spacer line  

Vraagprijs-350 jut , verkocht voor 200 jut.
Dat is een (schoovoor)voorbeeld van harga bule en de echte harga.

bisa dicek of makemyday .

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 21-01-2012 17:28 Surya Atmadja wrote:

Voetbal tas mee Emoticon: I love it

Bij wijze van spreken Emoticon: Cooool

En de Nederlandse handels geest Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 21-01-2012 17:38 wrote: SA

Voetbal tas mee Emoticon: I love it

Bij wijze van spreken Emoticon: Cooool

En de Nederlandse handels geest Emoticon: Yes!

Ik voel aan mij water wat SA bedoelde te zeggen.
Het lijkt er op dat je zijn opmerking verkeerd begrijp Harlys Emoticon: Wink

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 22-01-2012 09:21 Malam wrote:

[quote removed]

Ik voel aan mij water wat SA bedoelde te zeggen.
Het lijkt er op dat je zijn opmerking verkeerd begrijp Harlys Emoticon: Wink

Ik ook malam maar aangezien ik geen zin heb daar op in te gaan

Harga Indonesia versus moeder kosong Emoticon: Yes!

Alles is te koop hier in dit land als jij maar de pakken geld in de tas bij je hebt !

Dan worden ze blind Emoticon: Wink Waarom denk je malam dat dingen mij zo in eens lukken?

Al eens eerder gezegt poen poen Emoticon: I love it

Ik begreep dat Sa ook van alles wil maar besluit loos rond loopt of met een te lege portemonee Emoticon: Sadley

Nu idd dan lukt hier echt niets.

Nog even een "school" voorbeeld van een verkoop van een kennis wel een (Indo)

Oli Tanker waarde 17 mijlard en geen duppie minder !!!

Deel cash deel via de bank verkocht voor 15,5 miljard

gegevens heb ik wil je ze zien zien SA? Emoticon: Party!

Er is eens Emoticon: Stupid al eerder getracht me aftezeiken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ok Harlys, je hebt gelijk, je reactie is heel verstandig, verstandiger als mijn reacties in ieder geval, maar ja ik draag mijn hart op mijn tong, daar kan ik nu éénmaal niets aan veranderen.
Ik dacht even dat je de dubbele bodem in het bericht niet had opgemerkt.

Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om je keihard te vertellen, dat je een bule prijs naar beneden hebt weten te brengen naar de normale lokale prijs van huis.en grond, maar dan moet ik wel weten hoe de prijzen liggen ter plaatse, pas dan zou ik oordelen.
Met die wetenschap zou ik commentaar kunnen geven Emoticon: Yes!
Dan zou ik je ook zeggen je zelf niet op de borst te kloppen dat je goede zaken hebt gedaan, wederom het hart op mijn tong.
Maar ik zou dat alleen doen als ik inzage zou hebben in de plaatselijke situatie/prijzen en dan zou ik bovendien ook het stulpje zelf moeten aanschouwen Emoticon: Wink

Losse flodders plaatsen omdat ik denk dat mijn Indonesische connecties eerlijk zeggen hoe iets in elkaar steken en plaatselijk op de hoogte zijn, ben ik al een tijdje vergeten, afijn ik denk dat ik je wat dat aangaat niets hoef te vertellen.
Of je nu Indonesiër bent die in Nederland woont, Indo of een bule, we worden voor vol aan gezien (poen zat).
Mensen die er zo over denken zullen nooit de goede informatie geven, al is het familie Emoticon: Wink
Je kan surveyen wat je wil, je kan duizendmaal vertellen dat je niet rijk bent, er wordt ja geschudt met het hoofd, maar als je zelf geen nageltjes hebt om aan je kont te krabbelen en je hebt zo'n armoedzaaier uit Europa voor je die 2 keer per jaar komt surveyen dan is de gedachte toch zo iets als Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Zelfs bij connecties en familie die wel wat te verteren hebben voert jaloezie de boventoon.

Daar trapt Malam dus niet in, misschien dat het nu ook duidelijker is waarom Malam soms uit zijn slof schiet.
Eerlijkheid en de realiteit aanschouwen is het devies.
Niemand die iets wil beginnen in Indonesië wordt wijzer om advies te krijgen wat gebouwd is op luchtkastelen van 30 jaar geleden of advies krijgen van iemand die denkt alles te weten, maar niet door heeft dat zijn connecties hem niet serieus nemen Emoticon: Wink
Iedere Nederlander die door foute informatie berooid terug gaat naar Nederland is er één te veel.

Gewoon een goed en eerlijk advies zonder Google wijsheden, precies zeggen waar het op staat, zo steek ik in elkaar, wil je niet luisteren?
Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 22-01-2012 14:57 Malam wrote:
Ok Harlys, je hebt gelijk, je reactie is heel verstandig, verstandiger als mijn reacties in ieder geval, maar ja ik draag mijn hart op mijn tong, daar kan ik nu éénmaal niets aan veranderen.
Ik dacht even dat je de dubbele bodem in het bericht niet had opgemerkt.

Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om je keihard te vertellen, dat je een bule prijs naar beneden hebt weten te brengen naar de normale lokale prijs van huis.en grond, maar dan moet ik wel weten hoe de prijzen liggen ter plaatse, pas dan zou ik oordelen.
Met die wetenschap zou ik commentaar kunnen geven Emoticon: Yes!
Dan zou ik je ook zeggen je zelf niet op de borst te kloppen dat je goede zaken hebt gedaan, wederom het hart op mijn tong.
Maar ik zou dat alleen doen als ik inzage zou hebben in de plaatselijke situatie/prijzen en dan zou ik bovendien ook het stulpje zelf moeten aanschouwen Emoticon: Wink

Losse flodders plaatsen omdat ik denk dat mijn Indonesische connecties eerlijk zeggen hoe iets in elkaar steken en plaatselijk op de hoogte zijn, ben ik al een tijdje vergeten, afijn ik denk dat ik je wat dat aangaat niets hoef te vertellen.
Of je nu Indonesiër bent die in Nederland woont, Indo of een bule, we worden voor vol aan gezien (poen zat).
Mensen die er zo over denken zullen nooit de goede informatie geven, al is het familie Emoticon: Wink
Je kan surveyen wat je wil, je kan duizendmaal vertellen dat je niet rijk bent, er wordt ja geschudt met het hoofd, maar als je zelf geen nageltjes hebt om aan je kont te krabbelen en je hebt zo'n armoedzaaier uit Europa voor je die 2 keer per jaar komt surveyen dan is de gedachte toch zo iets als Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Zelfs bij connecties en familie die wel wat te verteren hebben voert jaloezie de boventoon.

Daar trapt Malam dus niet in, misschien dat het nu ook duidelijker is waarom Malam soms uit zijn slof schiet.
Eerlijkheid en de realiteit aanschouwen is het devies.
Niemand die iets wil beginnen in Indonesië wordt wijzer om advies te krijgen wat gebouwd is op luchtkastelen van 30 jaar geleden of advies krijgen van iemand die denkt alles te weten, maar niet door heeft dat zijn connecties hem niet serieus nemen Emoticon: Wink
Iedere Nederlander die door foute informatie berooid terug gaat naar Nederland is er één te veel.

Gewoon een goed en eerlijk advies zonder Google wijsheden, precies zeggen waar het op staat, zo steek ik in elkaar, wil je niet luisteren?
Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten

NIETS en dan ook niets kan ik hier aan toevoegen Emoticon: Yes!

En we konden uit het zelfde nest komen als ik dit lees Emoticon: Party!

Zou bijna denken ( DAT HET BOVENSTAANDE WAT JE VERTELD) dat ik je dit allemaal al eens verteld had Emoticon: Wink

Doch weet ik niet eens precies waar je woont en we hebben elkaar ook nog nooit ontmoet Emoticon: Smile

Komt vast nog wel eens.

Hier op het forum word ook wel eens gedacht dat ik thijs ben Emoticon: Nooo

Ik ben founder van Harlys en mede eigenaar Emoticon: Yes!

Thijs is inderdaad degene die Harlys runt Emoticon: Party!

Ik ben vliegende keeper

En doe voor de afleiding wat reklame enzo

Houd van Indonesie Emoticon: Yummie!

En van mensen die er zo als Jouw over Indonesie en het leven denken Malam Emoticon: Yes!

Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,520 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,614,938 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com