indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

petermax
User
spacer line

Weet iemand een chauffeur in kalimantan voor ons om 6 dagen rond te rijden om alles gaan bekijken

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Peter,

Ik denk dat zes dagen te kort is om alles te gaan bekijken. Kalimantan is vreeeeeselijk groot. Grapje, maar waar ga je precies naar toe. Ik kan je wel in contact brengen met iemand die je daar goed zal assisteren.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

petermax
User
spacer line

Wij gaan naar balikpapan

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Peter,

pobeer maar eens bij onderstaande dame. Herty spreek goed Engels.Wellicht kan zij wat voor jou regelen.

hertytheresiaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Peter,

Heb je al contact gehad met Herty en zo ja ben je geslaagd?

petermax
User
spacer line

Ja ik heb een mail gestuurd naar haar en ook terug gekregen ze had nu heel druk dus ik wacht nog wat ze voor ons heeft

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,774 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,881,878 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com