indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pierre118
User
spacer line

Mijn vrouw en ik zijn helemaaf verslaafd aan de capucinno van onze Dolce Gusto piccolo.
Aangezien het apparaatje bijna niets weegt, overwegen wij deze mee te nemen. Daarbij moeten dan ook uiteraard 4 doosjes met melk- en koffiecapsules. Hef is misschien een raar idee, maar we overwegen het echt serieus. Is het strafbaar om dit alles in je koffer mee te nemen??? Of zal de douane hier moeilijk over kunnen doen?

spacer line  

On 26-12-2011 01:26 Pierre118 wrote:
Mijn vrouw en ik zijn helemaaf verslaafd aan de capucinno van onze Dolce Gusto piccolo.
Aangezien het apparaatje bijna niets weegt, overwegen wij deze mee te nemen. Daarbij moeten dan ook uiteraard 4 doosjes met melk- en koffiecapsules. Hef is misschien een raar idee, maar we overwegen het echt serieus. Is het strafbaar om dit alles in je koffer mee te nemen??? Of zal de douane hier moeilijk over kunnen doen?

Als het onder de 250 US Dolari(?) blijft hoeft je niet aan te geven.
Neem wel de bonnen als bewijs .
En eerst gebruiken , zodat het niet als een nieuwe bspul aangemerkt te worden .
Zie oude posting over de eventueel te betalen invoerrechten. Of de Pajak site .

bisa dicek of makemyday .

news4me
User
spacer line

Volgens mij maakt het niet uit hoeveel je apparaat kost, zolang je maar een bon meeneemt en aangeeft dat je het ook weer mee terug neemt.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 26-12-2011 08:24 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Als het onder de 250 US Dolari(?) blijft hoeft je niet aan te geven.
Neem wel de bonnen als bewijs .
En eerst gebruiken , zodat het niet als een nieuwe bspul aangemerkt te worden .
Zie oude posting over de eventueel te betalen invoerrechten. Of de Pajak site .
Je gaat toch niet serieus als toerist hier iets mee doen he? Stop dat ding in je bagage, het is immers al gebruikt. Bonnetje heb je niet meer want dat ding is al jaren oud, als ze er naar vragen. Simpel toch?
On 27-12-2011 22:37 news4me wrote:
Volgens mij maakt het niet uit hoeveel je apparaat kost, zolang je maar een bon meeneemt en aangeeft dat je het ook weer mee terug neemt.
Nou, ze zijn er verzot op, dus dat terug meenemen moet geen probleem zijn. Haha..

Ho Lee Fuk

spacer line  

On 27-12-2011 22:37 news4me wrote:
Volgens mij maakt het niet uit hoeveel je apparaat kost , zolang je maar een bon meeneemt en aangeeft dat je het ook weer mee terug neemt.

Dan moet je toch een formulier invullen en dan de invoerechten betalen die je weer terugkrijgt als je het apparaat weer binnen 3 jaar terug meeneemt naar Ollanda.
Bisa dicek, in een andere topic .
Formeel is het zo, de praktijk kan anders zijn .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

wie niet waagt''wie niet wint'' gewoon mee nemen' niet in de hand bagase'
jullie nemen toch een risico, dat weet je van te vooren' gewoon meenemen' !!
veel succes

bambang
User
spacer line

Dit lijkt me een geschikte espressomachine die je in je handbagage kan meenemen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,458 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,997,345 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com