|
|
|
|
|
Goedemiddag en voor iedereen een gezellige kerst toegewenst!
Volgend jaar wil ik graag rond 30 juli vliegen van Kuala Lumpur naar Lombok, waar ik ook zoek, géén tickets of een ticket met een omweg via Jakarta. Heeft iemand een idee waar ik deze tickets kan boeken?
Alvast bedankt en groetjes,
Edwin
|
|
|
|
Als je geen tickets vindt, zullen ze er niet zijn zeker?
Bij mijn weten kan je niet rechtstreeks van KL naar Lombok, maar misschien weet iemand anders er wel meer over.
|
Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt
|
|
|
|
KL - DPS - Lombok wellicht?
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
silk air vanuit Singapore
|
Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.
|
|
|
|
Is wel degelijk mogelijk. Air Asia vliegt van KL naar DPS. Daar dan een ticket kopen naar Mataram (Lombok). Of wellicht biedt ticketindonesia uitkomst.
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
Merpati zou ook op KL vliegen (met de nadruk op zou, je weet het maar nooit)
|
|
|
|
|
AM; ik heb ze daar nooit op zien vliegen in de schema's inderdaad, al prijkt KL wel op hun website... al jaren.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik heb inmiddels besloten om, wat Senior en BintangJan ook al opperden, tickets via Denpasar te boeken.
Bedankt allemaal!
El Grutto
|
|
|
|
In oktober 2011 ben ik naar Lombok gevlogen. Daags nadat het nieuwe vliegveld geopend was zijn we daar geland.
We zijn gevlogen vanuit Denpasar. Goede verbinding van meerdere vluchten per dag.
Hartstikke goedkoop ( plm 25 euro p.p. enkele reis)
Houd er wel rekening dat het nieuwe vlieveld een uurtje rijden is naar Mataram/Sengigi
vr gr
Rama
|
www.ramahomestay.com
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,198,145 topic views - 240,782 posts - 13,734 topics - 34,298 members - last post @ 27-01-2021 13:39 CET
|
143,707,783 pageviews |
|
|