indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op de site van de V & V Visumdienst (www.visumdienst.nl) staat vanaf vandaag onder "laatste nieuws" vermeld dat Nederlanders op de Indonesische ambassade in Brussel een visum voor 60 dagen kunnen halen, dus zonder sponsorbrief.

De Indonesische ambassade in Brussel geeft voor Nederlanders toeristenvisa voor 60 dagen af. Aanvraagduur 3 dagen, visumkosten Ä 50. Daar moet U wel een aanvraagformulier voor Brussel (zie downloads) voor invullen.

Met dank aan Annemarie

kijk hier

jalofi
User
spacer line

tot nu toe geen reactie hierop. ik vraag me af of het nu na 1 februari inderdaad nog wel mogelijk is via Brussel. Wie heeft daar inmiddels
( dus na 1 febr. jl ) ervaring mee opgedaan ? Laat even horen svp

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik vermoed dat dit ook niet meer kan nu. Anders is het het proberen waard de volgende keer. Ik neem trouwens wel een sponsorbrief en copie KTP mee uit IndonesiŽ. (scheelt weer opsturen) Emoticon: Puh!

jalofi
User
spacer line

sorry, zojuist even www.visumdienst.nl bezocht
in rood staat bij het "laatste nieuws" nu de volgende zin toegevoegd:

" De Indonesische ambassade in Brussel geeft geen visa voor Nederlanders meer af, tenzij ze in BelgiŽ wonen "

Dus hiermede is mijn vorige posting overbodig geworden.
groet jan f.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 25 February 2004 20:35 jalofi wrote:
De Indonesische ambassade in Brussel geeft geen visa voor Nederlanders meer af, tenzij ze in BelgiŽ wonen "

Dus hiermede is mijn vorige posting overbodig geworden.
groet jan f.

Da's dus vrij helder... ik wilde ook net gaan kijken, maar zat nog wat te prutsen met 't forum hier.. (ontdekte nog een mini-bug)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,767,749 topic views - 238,118 posts - 13,715 topics - 29,463 members - last post @ 01-04-2020 20:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,739,551 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com