indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Waar je bent geboren dat is je heimat.
Hoe je ook probeer een mens te zijn van vlees en bloed, door je eigen aan te passen, je zal altijd het gevoel krijgen dat je weer thuis bent, na een tijdje weg geweest te zijn, van je geboorte grond..
Dat sommige dit niet hebben zou wel eens kunnen betekenen dat ze op dat deel van de wereld zijn geboren dat niet zo uitnodigend er uit ziet.
Maar der revolutie van de mens van waar hij vandaan kom, tot het nu is geworden, betekend dat je
de ontwikkeling niet als individu kan tegen houden............... Emoticon: Puh! Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 26-12-2011 15:27 Malam wrote:

[quote removed]

Doen, gewoon doen, tel je zegeningen.
Nederland is een goed land, ik ben er opgegroeid, Ned. heeft ook mij de mogelijkheid gegeven om in IndonesiŽ te verblijven.
IndonesiŽ had mij nooit de mogelijkheid geboden in Nederland te verblijven.
Alles in de juiste proporties zien dus.
Een verblijf in Nederland geeft het verblijf in IndonesiŽ weer een extra dimensie, dan zijn we weer een geruime tijd minder kritisch Emoticon: Yes!

Heel mooi weer gegeven kan ik me wel in vinden Emoticon: Bye bye

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,269,113 topic views - 233,628 posts - 13,687 topics - 24,427 members - last post @ 17-09-2019 18:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,329,396 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com