indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Mijnbouwgigant zegt zich in te zetten voor verbeteringen
Gepubliceerd op 13 december 2011 08:36
Het management van de Amerikaanse koper-en goudmijn PT Freeport Indonesia, met het centrum van hun activiteiten in Mimika, Papua, heeft laten weten dat het zal blijven werken om hun tekortkomingen op te lossen. Dit aldus een belangrijk persoon binnen het bedrijf.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

georganiseerd door Freeport in samenwerking met de journalistengemeenschap ter plekke

Begrijp ik de zin goed en gat het hier om locale journalisten ? Ik hoorde laatst dat het voor journalisten bijna onmogelijk is om Papua of in ieder geval de omgeving van Freeport te bezoeken ? Als het Papuaanse journalisten betreft dan is dit wel heel opzichtig paaien ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Tuurlijk is het paaien, buitenlanderse pottenkijkers hebben ze liever niet. Liever ook geen binnenlandse overigens, en ook daar slagen ze behoorlijk in. Af en toe iemand afschieten helpt ook wel om journalisten weg te jagen, maar dat doen de 'rebellen' natuurlijk allemaal.

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Toch doet de mijn zelf veel aan opbouw van het gebied. Vorige maand was ik nog in Timika en heb met eigen ogen de projecten gezien die door Freeport worden gesponsord en gesteund. De luchthaven is ook van (of gesponsord door) Freeport.
De beschietingen komen hoogstwaarschijnlijk uit de koker van het aparat die daarmee hun aanwezigheid willen herbevestigen. Inmiddels geen publiek geheim meer maar zelfs al geopenbaard.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,991,952 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com