indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,
Ik ben een 17 jarige leerlinge uit havo 5. Dit jaar moeten wij een profielwerkstuk inleveren. Het is de bedoeling dat je onderzoek gaat doen. Mijn onderwerp is: ''Wat is de invloed van toerisme op de economie en cultuur van Bali?''
Voor het onderzoek heb ik een enquête gemaakt. Ik hoop dat u mijn enquête in wilt vullen als u 1 of meerdere malen naar Bali bent geweest.

Dit is de link naar de enquete: www.thesistools.com/web/?id=236862
Jullie zouden me heel erg helpen door de enquete in te vullen!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Gedaan. Maar let wel op, ik woon een eiland verderop en niet in Nederland.

Ho Lee Fuk

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Gedaan Emoticon: Yes!
ben benieuwd naar de bevindingen Emoticon: Cooool

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Niet gedaan, ben op Bali geweest maar ik zou me in mijn antwoorden zeker te veel laten beïnvloeden door mijn verblijf op Java.
Maar veel succes.

spacer line  

de invloed van de toeristme op bali is niet te pijlen%%%% kijk maar naar de kurs van de
rupia .vergeleken 2 jaar geleden.wij eten nog steeds nasi pecel enak bangert succes

spacer line  

Zijn er alleen maar 10 vragen ?
Waarvan maximaal 3 vragen er iets aan toe doet , vragen 5 -9-10.
Ik zou meer deelvragen kunnen bedenken die afkomstig zijn vanuit die 3 vragen.
Ik zou vraag nr 5 als laatste kiezen.
Omdat het uiteindelijk een soort eindconclussie moet zijn .

Je zou eventueel deelvragen stellen aan reagerende respondenten met een link naar vraag nr 10 .
Je onderzoekresultaten zal beter zijn als je ook de meningen van de Balinezen of Indonesiers die in Bali wonen kan krijgen.

Ook moet je een verschil maken tussen een toerist en daar verblijvende Nederlanders .
De mening van de laatste groep is belangrijk .

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

SA, het gaat hier om een HAVO-leerlinge uit de 5e klas; geen academisch proefschrift.
Ik heb meegedaan en vindt het leuk opgezet voor een middelbare scholiere.
Succes meid.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Y-B door jou bericht heb ik 't ook ingevuld.
Ben altijd voorzichtig dat er geen IP-adres blijft hangen waarin ze in mijn computer kunnen komen.
Maar als jij het aan durf, dan ben ik ook over de dam getrokken.
Tenslotte ben ik ook met je eens, leuk geprobeerd, ze moeten een kans krijgen vooral ondernemend zijn.
Houd wel van jonge mensen die iets doen om hun ontwikkeling op een hoog niveau te brengen.. Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

On 14-12-2011 11:13 Yogya-Bali wrote:
SA, het gaat hier om een HAVO-leerlinge uit de 5e klas; geen academisch proefschrift.

WEG met de min 6 mentaliteit .

Te veel economische afhankelijkheid van de Westerse toerisme/toeristen en "cultuurvervuiling" moet ook meegenomen in de eindcoclussie.
Enige gegevens hoe de Balinesen het zelf ervaren moet je ook niet vergeten , dat kan men via diverse Engelse site ( artikelen o.a JakartaPost , Jakarta Globe etc) meenemen.
Bespreekt het met de begeleider .

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

waarom niet de Bali post bij vermeld........ Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Nice
http://www.balipost.co.id/

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

cabrio
User
spacer line

Done.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,457 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,996,739 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com