indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Kan iemand mij helpen hoe je het moet doen?
Ik heb photobucket, geprobeerd, helaas noppes...
Alvast bedankt!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Kembang je wijst de foto in Photobucket aan die je wil plaatsen.
Dan zie je een klein schermpje met de foto daar onder zie je

Email & IM
Direct link
HTLM Code
IMG code.

Klik muis links op de IMG code.

Ga naar Indah klik de muis rechts en plakken dat is alles, kom je er niet uit hoor ik het wel.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Photobucket is wel de handigste om je foto's te knippen en plakken
Eerst een acount aanmaken met je zelf bedachte naam kan zijn kembang.
Dan zie je bij het inloggen zo pagina op de foto jpeg hierboven die ik probeerde via PDF hier naar toe te krijgen, maar lukte niet, daarom geprint en naar hier geloodst zie boven voorbeeld, jammer niet zo duidelijk ZW inkt op?
DAn zie boven aan een groene vlakje met het woord Uploaden.
Daar klik je op met de muis en je komt op een pagina waar een breed groene vlak te voor schijn komt, Select Foto and Video klik daarop je komt dan bij je eigen computer binnen, je maak een keuze waar je die foto hebt staan in een of andere map je klikt er op en je ziet een blauwe balk te voorschijn komen die gaat lopen als die helemaal naar rechts staat dan komt er oplichting van Opslaan en door gaan met je Album.
Je klikt op de foto en je ziet onder aan die foto die 4 balkjes staan wat Malam heeft beschreven.
En daar klikje de onderste aan IMG soms zie je copiet oplichten, maar het kan ook zijn dat het IMG ..........IMG blauw word er op staan met je muis en dan de rechter muis knop indrukken en kopiėren aanklikken.
Het lijkt ingewikkeld maar als je eenmaal door heb dan is het een fluitje van een cent.....
Veel succes........ Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Malam en Zieleffe Emoticon: Yes! Emoticon: Smile

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel,

Maar kan ik ook foto's van mijzelf op deze wijze plaatsen?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

JA je kan alle foto's plaatsen.die je in de computer hebt staan.
Ik raad je het alleen af, want ik denk dat alle computers zullen gaan crashen.
Waarom zal je !!!, wil je BNer worden ???

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

BJ, de truc is dat je je foto's eerst ergens op het Internet moet uploaden.* Om Ziel gebruikt daar Photobucket voor, ik Dropbox, maar er zijn talloze andere mogelijkheden. Staat een foto eenmaal op het Internet dan is er ook een URL aan gekoppeld. Die URL kopieer je en plak je in je bericht naar dit forum.

*Het lijkt erop dat Jeroen (eindelijk) een mogelijkheid gaat bieden om je foto's rechtstreeks naar Indahnesia up te loaden. Maar tja, wanneer…?

MAD

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

PP we hebben gisteren zitten vergaderen over de datum van invoering, waar Jeroen kwam met de datum na een uurtje peinzen, heb het op de kalender aangevinkt, dat is op de kop af 3 dagen na Sint Juttemis. Emoticon: Clown

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dus niet !! ha ha ja je moet niet alles willen PP, anders stuur ik een berichtje naar de mededeling autoriteit NMA wegens concurrentie vervalsing.

BintangJan:, ja je kan, als je maar weet hoe en dat is een beetje branie hebben om gewoon een account aanmaken bij Photobucket en daar de aanbevelen nagaan, of gewoon doen zo heb ik het ook geleerd met fouten en elke keer opnieuw proberen.
ELke keer leer je wat meer en kom je er achter dat het lijkt of het moeilijk is maar gewoon doen...... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,845 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com