indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > General chat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

accid
User
User icon of accid
spacer line

Kijk, ik weet nu niet of dit een politiek steekspel is over andermans rug, geregeld in Bali of Jakarta maar het begint wel altijd in Bali.
.
Dit ventje is dus zonder dat hij het waarschijnlijk weet gebruikt door Indonesie om andere Indonesische landgenoten vrij te krijgen in Australie!!.
.
Het gaat op zijn Balinees en dus heel smerig maar simpel.
Je stuurt iemand het strand op die ooit is opgepakt door de Balinese politiemaffia en nog een schuld heeft openstaan bij deze hoeders van de wet. Dat deze persoon er ooit zelf is ingeluisd door deze hoeders van de wet staat als een paal boven water want dat is de handels/werk wijze van deze club.

Deze persoon heeft de opdracht gekregen een ander gewillig slachtoffer te vinden waar hij wat gras aan kan verkopen. Meestal zijn dat lokale hoertjes of andere drugsgebruikers maar de hoertjes zijn favoriet want dan kan je nadat je ze opgepakt hebt goed gebruiken Emoticon: Wink (vandaar dat er zoveel aids heerst onder de hoeders van de wet)

Deze keer moest het een Australisch slachtoffer zijn want er was wat onderhandelings materiaal nodig. Zo gezegd zo gedaan. Bingo.
.
Na een flinke traumatische ervaring rijker te zijn geworden komt het mannetje in het nieuws en oh oh oh wat zijn we toch weer rechtvaardig in Bali want al het schorum komt van buiten Bali en wij (de hoeders) sporen ze allemaal op.
Nu zijn we zo barmhartig dat we hem dan wat eerder uit zijn benauwde positie hebben verlost door hem vervroegd vrij te laten.
.

Bali? No Thanks!!

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

dinhdai88
User
spacer line

I think so

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,851,106 topic views - 220,676 posts - 13,421 topics - 15,729 members - last post @ 22-05-2017 16:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

85,434,531 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com